Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANB] Po czyszczeniu przepustnicy za wysokie obroty na biegu jałowym


alien2004

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, odważyłem się przeczyścić przepustnicę w mojej a4, była trochę zanieczyszczona nagarem ale wszystko ładnie zeszło. Zauważyłem jednak że po przeczyszczeniu blaszka w przepustnicy(nie wiem jak to się fachowo nazywa) jest ustawiona pod lekkim kątem i między nią a obudową jest szpara około 0.7mm. Czy to jest normalne (przed przeczyszczeniem był tam nagar olejowy i żadnej szczeliny nie było widać. Po osuszeniu i założeniu do silnika przeprowadziłem tzn. chciałem przeprowadzić adaptację przepustnicy wg instrukcji szogun0. Jednak po przekręceniu kluczyka nie usłyszałem aby przepustnica się nastawiała, nie było słychać także żadnego kliknięcia. Próbowałem kilkukrotnie, odłączałem także akumulator ale bez rezultatu. Kiedy odpaliłem silnik okazało się że samochód dostał lekkiego kopa ale obroty na biegu jałowym oscylują w okolicy 1000obr/min, przed czyszczeniem było około 850-900obr/min. Proszę o pomoc, co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh ja po czyszczeniu mialem ten sam objaw i zadna procedura adaptacji mi nie pomogla.... pojechalem na VAG-a do fachowca i w 5 minut zaadoptowal jak trzeba. Problem ustal jak reka odjal! Polecam wizyte za 40 PLN :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh ja po czyszczeniu mialem ten sam objaw i zadna procedura adaptacji mi nie pomogla.... pojechalem na VAG-a do fachowca i w 5 minut zaadoptowal jak trzeba. Problem ustal jak reka odjal! Polecam wizyte za 40 PLN :)

A ja polecam dołożyć jeszcze 40 złoty i kupić sobie kabelek, zrobienie adaptacji w AEB jest bardzo proste, i zostanie nam jeszcze interfejsik w ręku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mstan dzięki wielkie, zrobiłem tak jak napisałeś, przepustnica zaadaptowała się bez problemu teraz mam obroty stabilne jak nigdy dotąd bo wcześniej falowały i wskazówka stoi na kresce 900obr/min. :>

Mam jeszcze jedno pytanie bo wcześniej tego nie zauważyłem tzn. czy u Was też po przekręceniu kluczyka przepustnica piszczy około 20-30 sekund bez odpalania silnika, czy to normalny objaw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...