Skocz do zawartości

alien2004

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O alien2004

Osiągnięcia alien2004

0

Reputacja

  1. Proponuję 13 lub 14 października
  2. Witam, piszcie na czym stoimy bo nie wiem co robic, czy jechac indywidualnie czy czekac i jak dlugo.
  3. Informacyjnie po przeczyszczeniu wtryskiwaczy w myjce ultradźwiękowej wszysto jest ok.
  4. Witam mam a4 b5 1.8t ANB też jestem chętny na 100%, można jeszcze się zapisać?
  5. Dzięki już po regulacji i jest ok.
  6. Witam, też postaram się wpaść, chociaż autko trochę uszkodzone ;(
  7. Witam, u mnie 3bieg 14,1 4bieg 20s - chyba standard w serii.
  8. Witam, proszę o ocenę logów: Logi robione na 2 i 3 biegu Przepływomierz Turbina Wydaje mi się, że przepływomierz ok chociaż rok temu jak był wymieniany na regenerowany pokazywał 120 przy 6k obr/min a teraz o 5 mniej. Ale bardziej mnie zastanawia turbina. Na dwójce wartość zadaną osignęła dopiero przy około 3k obr/min a na trójce przy około 2.5k obr/min. Czy to nie zapóźno? Co może być przyczyną? I jeszcze jedno, Wydaje mi się że auto powyżej 140-160 słabo przyśpiesza, kiedy ostatnio jechałem po lotnisku na pasie startowym o długości około 3km udało mi się rozpędzić tylko do 190km/h. Wydaje mi się że to trochę mało, jak przyśpieszają Wasze 1.8t 150KM? Dodam, że przed założeniem instalacji lpg rozpędzała się tak samo.
  9. Witam, ostatnio podłączyłem vaga, błędów nie było, ale kiedy przez przypadek wszedłem w wartościach mierzonych na kanał 107 w kolumnie była wartość 14,8% a norma wynosi od -8% do 8%. Co ten kanał oznacza, czy jest się czym martwić? Oto obrazek z vaga. [/url
  10. Dzięki Poziek właśnie na taką odpowiedź czekałem. Jeśli dobrze zrozumiałem wstawiam rurę 2.5 cala sondy wstawiam w rurę w tych samych odległościach co na katalizatorze, tylko tą drugą odsuniętą na zewnątrz o okolo 4-5 cm tak?
  11. Witam, dzisiaj profilaktycznie podłączyłem vaga aby sprawdzić błędy i stan silnika i się okazało że niby jest wszystko ok, ale tylko pozornie bo na biegu jałowym lekko trzęsie silnikiem. Sprawdziłem wartości mierzone i wyszło że na drugim cylindrze wypadają zapłony około 30 na cykl. Dziwi mnie tylko fakt że zapłony wypadają tylko na biegu jałowym, podczas jazdy zjawisko to nie występuje, może sporadycznie wypadnie 1-2 zapłony. Jeszcze bardziej dziwi mnie to że na gazie jest wszystko ok zarówno podczas jazdy jak i na biegu jałowym. Dodam że zamieniałem miejscami cewki jak i świece i zawsze było tak samo. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł proszę o odpowiedź.
  12. Dzięki za szybkie odpowiedzi, to chyba jednak zostanę z katalizatorem
  13. No właśnie wypowiedzi są sprzeczne, jedni twierdzą że nie można, inni że można ale co jakiś czas będzie wywalało check engine, a jeszcze inni że można ale tzreba coś modyfikować. I bądź tu mądry.
  14. Witam, dzisiaj wyciągnąłem z auta dv i okazało się że membrana jest uszkodzona, a zawór cały czas podczas jazdy jest zamknięty. Nie wiem ile kilometrów jest najechanych na uszkodzonym zaworze ale obawiam się że może być sporo. Stąd moje pytanie jakie to mogło mieć skutki uboczne dla silnika, turbiny, osiągów? Czy mogę założyć zawór od Audi TT ponoć są lepsze, czy będzie pasował? Auto bez virusa. Proszę o szybką odpowiedz bo jutro chciałbym go kupić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...