HARIBO Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Coś pukało mi w przednim prawym kole wczoraj wymienione zostało kompletne zawieszenie wraz z drążkami. Wyjeżdżam i ciach dalej puka coś w okolicy prawego amortyzatora na dziurach i przy gwałtownych skrętach, metal o metal taki tępy dźwięk jakby wahacz bez gumy już był i pukał. Teraz pytanie czy może być to amortyzator czy coś innego, nie sprawdzałem ile % mają amorki ale nie wiem czy to coś tutaj by zmieniło. Podniosłem auto zdjęłem koło szarpałem trząsłęm nic nie widać amor sztywny nie ruszał sie, na ziemi tez autem bujam kiwam i nic zadnych dźwięków tylko podczas jazdy. Do mechaniora pojade z tym ale moze ktoś miał takie coś juz u siebie zeby nie wymieniać bez sensu rzeczy tak jak to bylo z tą zawiechą.
spknet Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 sprawdź te amortyzatory jak sa juz zużyte to własnie tak pukają podjedz na stacje diagnostyczna na szarpaki dla pewnosci powinno wyjsc
HARIBO Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2012 o to jest już jakiś trop dzieki i jak bede wiedział coś podziele sie informacją
rikardo Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Coś pukało mi w przednim prawym kole wczoraj wymienione zostało kompletne zawieszenie wraz z drążkami. Czy w układzie kierowniczym wymieniłeś oba drążki oraz obie końcówki? Z opisu wynika że niby wymieniłeś drążki ale od magla wychodzą dwa skręcone ze sobą elementy i to tam możesz mieć przyczynę pukania.
HARIBO Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2012 wymieniane były tylko te drążki, zwróce uwage na to też we wtorek daje auto do oglądnięcia mechanikowi niech rozkręci te amorki i popatrzy tez czy nie ma tam jakiś luzów
rikardo Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 wymieniane były tylko te drążki, zwróce uwage na to też we wtorek daje auto do oglądnięcia mechanikowi niech rozkręci te amorki i popatrzy tez czy nie ma tam jakiś luzów Z amortyzatorami możesz mieć wszystko OK. Sam wymieniałem zawieszenie z przednimi amorami i po złożeniu podczas gdy jechałem po kostce brukowej pojawiło mi się rytmiczne stukanie, które występowało też podczas parkowania gdy prawe skręcono koło wjeżdżało na krawężnik. Myślałem, że słabo skręciłem amortyzator a problem tkwił w końcówkach i drążkach układu kierowniczego.
HARIBO Opublikowano 17 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2012 Jednak amorek nie był dokręcony poluzował sie. Poskręcali i wszystko jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się