Skocz do zawartości

spknet

Pasjonat
  • Postów

    206
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O spknet

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    K-ce

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia spknet

2

Reputacja

  1. ok dzięki w piątek zrobię bo musiałem wziąć inne auto bo mnie audi zawiodło niestety najprawdopodobniej alarm (czujnik w szybie tylnej był błąd wczesniej) rozładował aku do zera przez 3 tyg i takie jaja potem
  2. obydwa błedy są w 07-Control Head wszystkie inne błędy po odpięciu aku usunięte tylko te powracają kodowanie straciło sie bo nie ma wizualizacji PDC naładowania aku itp
  3. Auta nie mam od nowości wiec ciężko stwierdzić a da się źle ściągnąć ochronę komponentu? przez 3 lata działo nawet gdy był odłączony aku Zostaje ASO czy ktoś ogarnie z kce
  4. Witam mam problem w A4 B8 2009 po rozładowaniu akumulatora do zera jest problem w 07-Control Head jest błąd 02095 - component protection active Nie działa zgłaśnianie w B&O po wykasowaniu błędów zostaje jeszcze 01042 - Control Module: Not Coded Wcześniej wszystko działało bez problemu zero błędów nic nie było wymieniane. Pytanie czy miał już ktoś tak kiedyś ? Czy muszę ściągać teraz ochronę komponentu ?
  5. U mnie stuki powoduje luz w śrubie w sankach zaznaczony czerwoną strzałką jak widać na innych zdjęciach w sankach jest tylko okrągła dziurka a wiec u mnie najwyraźniej jest wyrobione i przy gwałtownym hamowaniu lub ruszaniu słychać stuk. Pytanie czy ktoś wymieniał sanki i czy macie jakieś porady np momenty dokręcania śrub ?
  6. Witam mam pytanie czy 3 światło stop avant pasuje z polifta do przedlifta ?
  7. W Przedlifcie jakie są kierunki z przodu ? Czy te pasują? https://m.aliexpress.com/s/item/32692894783.html#autostay
  8. Witam Panowie mam pytanko gdzie na śląsku znajdę dobrego lakiernika mam do pomalowania spoiler RS4 do B8 ktoś kogoś poleci nie musi być tanio ma być dobrze
  9. spknet

    Tyle lampy .

    może to być wina samych żarówek zamień miejscami i zobacz jak świeci
  10. 203 ZQC cyl. 1 Activation time 1st calibration pressure -5.55 µs 204 ZQC cyl. 1 Activation time 2nd calibration pressure -9.35 µs 205 ZQC cyl. 1 Activation time 3rd calibration pressure -4.80 µs 206 ZQC cyl. 2 Activation time 1nd calibration pressure 1.60 µs 207 ZQC cyl. 2 Activation time 2nd calibration pressure -7.40 µs 208 ZQC cyl. 2 Activation time 3nd calibration pressure -5.40 µs 209 ZQC cyl. 3 Activation time 1rd calibration pressure 2.40 µs 210 ZQC cyl. 3 Activation time 2nd calibration pressure -5.40 µs 211 ZQC cyl. 3 Activation time 3rd calibration pressure -0.50 µs 212 ZQC cyl. 4 Activation time 1st calibration pressure 8.80 µs 213 ZQC cyl. 4 Activation time 2nd calibration pressure -8.05 µs 214 ZQC cyl. 4 Activation time 3rd calibration pressure -3.20 µs
  11. Zamiana klamki to dobry pomysł odpada otwarcie Turbodekoderem można wiercić w klamce lub przez bagażnik ale to jest czas Pamiętaj robiąc odcięcie zrób tak aby nie waliło błędami bo to nakieruje gdzie jest odcięcie. Można zrobić na seryjnych włącznikach w konsoli środkowej (odblokowanie odcięcia) zrobiłem nie jedno takie odcięcie wszystko wygląda jak w seri . Zamiana pin w OBD2 to kolejne minuty na podpięcie zasilania i can-ów do 'odpalarki' Robisz 3 utrudnienia i złodziej pójdzie do audi sąsiada która ma 'tylko' fabryczny alarm.
  12. Mam u siebie 1AS który nie przyjmuje kodowania czy może ktoś zmieniał wsad w sterowniku ODIS-em Engineering na taki w którym idzie to zakodować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...