Jump to content

hower

Pasjonat
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About hower

Informacje

  • First name
    Rafał
  • Location
    Katowice

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    2.5 TDI V6
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć kupiłem samochód na widocznych 17 calowych felgach. Chciałbym je zostawić na zimę a na lato wrzucić felgi Pompei Średnica 19 Szerokość 8,5 ET 36. Opona: 255/35 R19 Mam zawieszenie 1BA czy będzie to dobrze wyglądało czy za duży prześwit i trzeba będzie obniżać zawieszenie?
  2. Do montażu mocowań isofix nie ma potrzeby zdejmowania tylnej kanapy. Właśnie zmontowelem dwa mocowania wciskając je między kanapę a oparcie. Oczywiście otwory na śruby były fabrycznie przygotowane.
  3. Problem rozwiązany. Niestety skończyło się na wymianie rury w której zamocowany jest czujnik wody (były na nim małe dziury przez które tryskał płyn chłodniczy). Aby wymienić tą niewinną rurę trzeba się sporo napracować. Należy zdemontować: -turbo - przewody paliwowe - kosz filtra oleju - EGR Najwięcej trudności sprawia demontaż kosza filtra oleju - dużo trudno dostępnych śrub (imbus 5 mm). Po wykręceniu kosza rura wody wychodzi bez problemu jednym ruchem w kierunku kabiny. Po zamontowaniu wszystkiego pamiętajcie o odpowietrzeniu układu paliwowego, ja odkręciłem przewody paliwowe i po chwili kręcenia rozrusznikiem gdy pojawiła się ropa przykręciłem przewody i odpalił bez problemu.
  4. Dziękuję Majkel. Wydaję mi się że to gdzieś poniżej czujnika ale sprawdzę ten oring.
  5. Witajcie, jak w temacie ujawniłem wyciek płynu chłodniczego właśnie z tego elementu rozumiem że to kruciec z czujnikiem temperatury? Czy wiecie jak go wyciągnąć, czy da się go naprawić czy kupić nowy, jeśli nowy to jakie jest jego oznaczenie? Z góry dziękuję. Pozdrawiam
  6. Witajcie! Problem rozwiązany. Przyczyna przegub wewnętrzny od strony kierowcy. Po zdjęciu koła i poruszaniu półosią wyczuwalne były duże luzy. Wibracje w trakcie przyspieszania ustały dodatkowo znacznie zmniejszyło się drganie podczas postoju na trybie D skrzyni automatycznej. Pozdro!
  7. Dziękuję Wam za podpowiedzi. Napiszę jak tylko uporam się z problemem. Pozdro
  8. Witajcie. Od kilku dni mam problem który polega na tym że po wciśnięciu pedału gazu całe auto zaczyna mocno wibrowac. Pojawia się to przy prędkościach powyżej 70 km/h. Wibracje ustają natychmiast gdy puszczę pedał gazu. Zjawisko to nie występuje ciągle, wczoraj przy trasie 300 km problem pojawił się po przejechaniu 250 km. Proszę o pomoc co może powodować te wibracje. Z góry dziękuję!
  9. Dzieki Panowie. A co sądzicie o klamce z anglika bez wkładki i awaryjne otwieranie maski gdzieś schowane w razie awarii akumulatora? Wtedy taki chu.. będzie musiał wybić szybę żeby dostać się do środka..
  10. Policja była. Zgłoszenie usiłowania kradzieży przyjęte
  11. Witajcie, dzisiaj rano ujawniłem że jakiś skrur... usiłował ukraść moje audi. Wylamana wkładka zamka, szyby opiszczone w 1/3 i skasowana godzina i data (podpiął się do komputera). Mam do Was pytanie, czy zgłaszać szkodę do ubezpieczalni (mam AC) czy szkoda zniżek i zrobić to tanim kosztem kupując używaną wkładkę z kluczykiem którą byłaby wykorzystana wyłącznie w przypadku awarii akumulatora. Jeszcze jedno, co myślicie o zakupie klamki z anglika ktora nie posiadałaby wkładki, wówczas złodziej niemialby czego wyłamać. Oczywiście trzebaby zrobić jakiś awaryjny sposób otwierania maski w przypadku rozładowania akumulatora.
  12. hower

    Błąd 18201

    Dzwoniłem do SSerwis. Do naprawy sterownik. 800 zł + wymiana oleju.
  13. hower

    Błąd 18201

    Witajcie, od pewnego czasu na wyświetlaczu biegów podświetlone są wszystkie biegi na czerwono. Skrzynia pracuje prawidłowo, płynnie zmienia biegi itp. Po pewnym czasie jazdy (ok. 15-20 minut) podświetlenie znika i skrzynia pracuje w normalnym trybie. Po podłączeniu komputera uzyskałem następujące informacje: 1 Fault Found 18201 - Transsmision Output Speed Sensor 2 (G196) P1793 - 000 - No Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Satus: 00110000 Fault Priority: 0 Fault Frekquency: 254 Reset Counter: 255 Time Indication: 0 Date: 2064.00.00 Time: 00.00.00 Po wykasowaniu błędu pojawia on się chwilę po ruszeniu samochodem z miejsca. Proszę o odpowiedź czy mieliście podobne problemy. Co należy zrobić w tej sytuacji. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  14. Po podłączeniu kompa:1 Fault Found: 00777 - Accelerator Position Sensor (G79) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: 0 0 X X X Niby błąd pedału gazu.Ale ktos tu miał taki przypadek że wymieniał pedał dwa razy w aso i błąd powracał. Przeczyszenie kostek załatwiło problem. Dzięki! Tak zrobię zanim kupię nowy.
  15. Po podłączeniu kompa: 1 Fault Found: 00777 - Accelerator Position Sensor (G79) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: 0 0 X X X
×
×
  • Create New...