fio

Pasjonat
  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

Informacje

  • Imię
    A
  • Lokalizacja
    Sosnowiec

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rocznik
    2018
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CVKB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

105 wyświetleń profilu
  1. fio

    Masz kartę SIM z internetem włożoną do samochodu?
  2. Mam do was pytanie zupełnego laika. Czy da się zamienić felgi 18 na opcjonalne 19, które były dostępne do A5 w konfiguratorze równocześnie? Mam takie: 8W0 601 025 EE - parametry: -rozstaw szpilek: 5x112; -rozmiar felg: 8Jx18 H2; -Osadzenie felgi: ET 31; -piasta: 66.6mm z pierścieniem 57,1mm A chciałbym założyć takie: 8W0 601 025 AN - parametry: -rozstaw szpilek: 5x112; -rozmiar felg: 8,5Jx19 H2; -Osadzenie felgi: ET 32-piasta: 66.6mm z pierścieniem 57,1mm Czy mimo różnicy w rozmiarze i osadzeniu można je założyć, czy coś trzeba przerabiać? Gdzie polecacie szukać nowych felg? W salonie cena koszmarna. Na Allegro, OLX, czy sa jakieś lepsze sklepy lub inne źródła?
  3. Mam do Was takie dwa pytania dot. ograniczeń prędkości. 1. Czy jest możliwość ustawienia ostrzegania o przekroczeniu dozwolonej prędkości ponad 50km/h? Znalazłem tylko tolerancję do 15km/h. Zdarzają się sytuacje, że się zagapię/zagadam na trasie i wjeżdżam w jakąś miejscowość za innymi samochodami z prędkością, która mogłaby pozbawić mnie prawa jazdy. 2. Czy w aktywnym tempomacie z włączoną funkcją predykcyjnej efektywności i włączonym rozpoznawaniem znaków można włączyć tolerancję prędkości, tak aby zwalniał nie do wartości ograniczenia prędkości, a np. ograniczenie + 10km/h. Nie sugeruję, że zawsze piracę, ale zdajecie sobie sprawę, jak "ciekawie" są nieraz ustawiane ograniczenia w Polsce.
  4. fio

    Dzięki za info. Oddzielny poziom subwoofera już mam, więc nie wiadomo, czy jest nowsze.
  5. fio

    Jak aktualizuje się software? Tylko w ASO? Oni biorą za to jakieś pieniądze? Skąd wiadomo, że jest dostępna nowsza wersja? W MMI w opcjach aktualizacji jest chyba tylko nawigacja?
  6. fio

    Samochód prawie nowy (odebrany w lutym), więc chcę się tylko dowiedzieć, czy jechać do serwisu, czy ten typ tak ma
  7. Podczas hamowania mimo, że siła z jaką naciskam hamulec nie zmienia się, samochód hamuje nierówno. Zauważyłem, że siła zmienia się przy zmianie biegów. Szczególnie przy redukcji z 3 na 2 (jak zmieni bieg na 2 to zaczyna hamować mocniej). Nie kojarzę niczego podobnego w innym samochodzie. Nie są to duże zmiany w sile hamowania, ale jednak wyraźnie wyczuwalne. Spotkaliście się z czymś takim? Czy to normalne? /EDIT Informacja, że u Was nic takiego nie występuję będzie dla mnie równie cenna.
  8. fio

    Mam to samo.
  9. fio

    Uważam, że każdy ma prawo do własnej opinii. Mam MMI Plus (z kamerą odczytującą znaki) i AndroidAuto. Wziąłem Virtual Cockpit z myślą o nawigacji. Widząc logo google na wyświetlaczu, jeszcze przed zamówieniem samochodu nie sądziłem, że mapy pochodzą od Here. Przez ostatni tydzień jeździłem po znanych mi trasach za każdym razem używając navi MMI, aby przetestować raz jeszcze jej funkcjonalność. Niestety przekonałem się po raz drugi, że to nie dla mnie (lub nie w woj. śląskim). Podczas każdej trasy znalazłem błąd dyskwalifikujący obecne pokrycie mapowe oraz optymalizację tras. Wracam do AndroidAuto, przynajmniej w przypadkach, kiedy będzie mi zależało na optymalnej i bezbłędnej nawigacji w miejscach, których absolutnie nie znam. Szkoda, bo system jest naprawdę ciekawy i byłby super, gdyby był zasilony odpowiednimi danymi. Mam line assist i aktywny tempomat, który z asystentem efektywności i MMI byłby niesamowitą pomocą ale... zwalnia na autostradzie bo uznał, że delikatny łuk za 2 km muszę przejechać z prędkością 100km/h, albo nie zwalnia na zakręcie prawie 90 stopni w mieście (mocno się wystraszyłem). Nie znalazłem żadnego ustawienia tolerancji, więc musiałbym jeździć w 100% przepisowo, co niekiedy ze względu na logikę ludzi zarządzających drogami w Polsce jest nieznośne. Reasumując - gdybym dokładnie przetestował przed zakupem MMI Plus (wiedział to co wiem) wziąłbym tylko Smartphone Interface. Wziąłbym zamiast tego np. Matrixy. Zdaję sobie sprawę, że jestem w mniejszości (większość jest zadowolona z MMI), ale taka jest moja subiektywna opinia. /EDIT W konfiguratorze Audi przy MMI dalej nie zmienili "możliwość korzystania z usług Audi connect, np. informacja o korkach online, nawigacja z Google Earth™ i Google Street View™, informacja o miejscach parkingowych, cenach paliw itp." Rzetelna informacja.... XD
  10. Doczytałem, że Audi Connect Key to opcja w cenniku dla nowego A6, A7 i A8. Kod 2F1 wyposażenia, cena 1180 PLN.
  11. fio

    Tak zrobiłem. Nie ma. Wyłączyło wszystkim, czy tylko nowym? Jak pisałem - widziałem to w samochodzie demo A5, w moim nigdy.
  12. fio

    No a u mnie się żółty ludek nie pojawia. Przejrzałem instrukcję i ani słowa o Street View. Pamiętam, jak mi to przy prezentacji demówki do testów pokazywali. W instrukcji (wersja instrukcji 11.2017) mam napisane przy Google Earth: "Operatorzy w chwili złożenia do druku. Firma Audi AG umożliwia dostęp do usług zewnętrznym oferentom. Ciągła dostępność nie może zostać zagwarantowana, natomiast leży po stronie oferenta." Tłumaczenie z niemieckiego typowe dla Audi, ale wnioskuję, że usługi Google mogą zniknąć. Na audiworld piszą, że modele w 2018 nie będą miały GoogleEarh. Mój GE ma, ale StreetView jakby nie bardzo.
  13. fio

    A tak z innej beczki: działa Wam Google Street View?
  14. Tak mi się wydawało. W wymaganiach był telefon z obsługą NFC i aktywna blokada ekranu. Na moim telefonie Xperia X kręci chwilę i pisze, że urządzenie nie jest kompatybilne. https://www.audi-mediacenter.com/en/technology-lexicon-7180/infotainment-7183 Tutaj można przeczytać, że "Audi connect key is saved in a secure memory and execution environment within the smartphone". Nie kojarzę, aby moja Xperia miała bezpieczny obszar pamięci.
  15. fio

    Wszystko uruchomione. Faktycznie przestałem używać, po kilku koszmarnych błędach. Wasze pozytywne doświadczenia powodują, że nawet się ucieszyłem i postanowiłem dać jej drugą szansę, ale potem przypomniałem sobie, że danych na mapach HERE się nie przeskoczy. Te dane są niedokładne i co gorsze w wielu przypadkach błędne. Podałem Wam trzy przykłady (w promieniu dwóch km!!!), a błędami z aglomeracji śląskiej mógłbym zapełnić cały wątek. Teraz już to ogarniam, ale wtedy spieszyłem się i nie znałem jeszcze wszystkich funkcji. Pierwsza proponowana trasa była bez sensu. Błędy optymalizacji trasy mógłbym wybaczyć, ale jak wspominałem wcześniej błędy topograficzne w takiej ilości, jak zaobserwowałem powodują, że nawigacji Audi nie ufam. W nowym A7 MMI plus kosztuje rzeczywiście około 18 000 i nie widziałem, aby była w jakimś pakiecie. W A5 za pakiet Technology zapłaciłem 13 630 (różnica pewnie wynika z nagłośnienia B&O). W A4 ten pakiet jest super korzystny. /Edit Ale nie martwcie się. Jest aplikacja Here Map Creator, a ja jestem typem, który ulepsza świat W połowie lutego dodałem 116 zmian. Jedna już została zaakceptowana.