Jump to content

fio

Pasjonat
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About fio

Informacje

  • First name
    A
  • Location
    Sosnowiec

Car

  • Car model
    A5
  • Car body
    Sportback
  • Year of production
    2018
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    CVKB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

380 profile views
  1. fio

    2.0 TFSI 150 KM opinie

    Czy porównujesz to do jakiegoś konkretnego samochodu z szybszym automatem?
  2. fio

    B9 Fellows

    W audi lekko dotykasz hamulca i żeglowanie jest wyłączone i można hamować silnikiem. Jeżeli dobrze pamiętam w instrukcji jest opisane, jak sugerować skrzyni żeglowanie a kiedy nakazać hamowanie silnikiem.
  3. Mój rusza samoczynnie po ruszeniu samochodu poprzedzającego. Chyba, że korek długo stoi (chyba ponad 30s) to lekko dźwignią ACC lub dotknięcie gazu. Ludzie robią lifehacki i wsadzają butelkę z wodą w kierownicę to się przestaje czepiać. Jakiś czas temu furorę robił filmik, jak polak na autostradzie a4 jadąc passatem przesiada się podczas jazdy na tylne siedzenie i grzebie w bagażniku kombi. Był sam w samochodzie. Butelka wsadzona w kierownicę. Żebym nie został źle zrozumiany, że mnie to śmieszy - dla mnie to ludzie bez wyobraźni.
  4. Jeżeli chociaż raz jakikolwiek asystent uratuje Ciebie lub tylko Twój samochód - zmienisz zdanie.
  5. Ja tam lubię. Czasami się człowiek zagapi i automat poprawi. Oczywiście nie jest idealnie, bo np. zdarza się, że na remontowanej drodze wyrywa kierownicę, bo nie te linie odczytał. Dla tych, co nie mieli jeszcze styczności - są dwa tryby działania: trzymanie środka pasa - nie korzystam, bo układ cały czas wpływa na kierownicę (ma się wrażenie, że ktoś inny prowadzi za nas) interwencja przy próbie przekroczenia linii - tego właśnie używam - zagapię się to mnie poprawi. Widziałem wiele recenzji oraz porównań line assist w Audi i niewielu dziennikarzy zdaje sobie sprawę z istnienia tych trybów i zaczynają opowiadać herezje że "line assist w Audi to słaby bo potrafi tylko odbijać się od linii a nie trzyma środka pasa"
  6. Tak. Np. line assist realizowany jest kamerą umieszczoną na szybie. W przypadku side assist przednie radary są już zupełnie niepotrzebne. Monitorowane martwe strefy są z boku i za samochodem.
  7. U mnie gdzieś po dwóch miesiącach jazdy komputer sam zmienił okres na 15k/1 rok - najwyraźniej jeżdżę w sposób, który wymaga częstszej wymiany.
  8. No właśnie nie do końca, bo większość odmów serwisu na wymianę końcówek w Niemczech opierała się na stwierdzeniu, że zastosowano niewłaściwe środki do konserwacji. Przed robieniem afery w serwisie, chciałbym wiedzieć, czy to tylko mój problem, czy ktoś z Was też zauważył coś takiego u siebie.
  9. Mam problem z końcówkami rur wydechowych - wyglądają brzydko. Są matowe z dużą ilością ciemnych plamek. Samochód wyprodukowany w styczniu 2018. W moim poprzednim samochodzie (Volvo V60) po 6 latach użytkowania wyglądały jak nowe. Wystarczyło mycie samą wodą. Szukałem informacji na niemieckim forum i tam piszą o tym że do marca 2018 używano stali chromowanej, ale po problemach z jakością od tego czasu używane są ze stali nierdzewnej. Niestety od jakiegoś czasu mimo świadomości problemu nie zawsze chcą wymieniać na nowe na gwarancji (w Niemczech u nas jeszcze nie pytałem dealera). Jak jest u Was? Wyglądają dobrze? Tutaj link do tematu: https://www.motor-talk.de/forum/endrohre-s5-angefressen-nach-1-woche-winter-t6208309.html
  10. fio

    Skrzypiące wnętrze

    Będę chyba dokumentował jakość Audi. Zlokalizowałem miejsce hałasów podczas jazdy. Roczny samochód 15k przebiegu:
  11. Ja stawiam, że to "cecha modelu".
  12. fio

    2.0 TFSI 150 KM opinie

    To coś podobnego, jak u mnie. Pytałem o to w tym wątku:
  13. Zobacz ofertę Pirelli P7 Cinturato 245/40/18 93Y AO Opony z oryginalnego montażu fabrycznego dla samochodu Audi A5 z 2018 roku (samochód przyjechał na nich z fabryki). Sprzedaję, bo letnie koła zmieniłem na 19 cali. Wersja opon Cinturato P7 z homologacją Audi AO. Opony wyprodukowane w drugim tygodniu grudnia 2017 (DOT 4917). Przebieg około 4500 - 5000 km (dla opon Pirelli to prawie nic). Bieżnik 7,5 - 8 mm Możliwy odbiór osobisty w Sosnowcu lub kurier po przedpłacie (gratis). Nie mam możliwości wysyłki za pobraniem. Cena 950,00 zł Dodający fio Wysłano 09.05.2019 Kategoria 18" i większe
  14. Opony z oryginalnego montażu fabrycznego dla samochodu Audi A5 z 2018 roku (samochód przyjechał na nich z fabryki). Sprzedaję, bo letnie koła zmieniłem na 19 cali. Wersja opon Cinturato P7 z homologacją Audi AO. Opony wyprodukowane w drugim tygodniu grudnia 2017 (DOT 4917). Przebieg około 4500 - 5000 km (dla opon Pirelli to prawie nic). Bieżnik 7,5 - 8 mm Możliwy odbiór osobisty w Sosnowcu lub kurier po przedpłacie (gratis). Nie mam możliwości wysyłki za pobraniem.
  15. fio

    B9 Fellows

    Reklamowałem piszczące hamulce przy przebiegu 5000, 12000 i za każdym razem było - "cecha modelu". Mam dość tych cech. Naprawdę moje wcześniejsze "chińskie" Volvo było dużo bardziej premium. Coraz częściej mam dość tego samochodu.
×
×
  • Create New...