Jump to content

gsa

Pasjonat
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4

About gsa

Informacje

  • First name
    Grzesiek
  • Location
    Kraków

Car

  • Car model
    A4 B9
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2019
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    INNY
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

685 profile views
  1. Heh czesci schodza na bierzaco (samochody zastepcze, podobno nawet auta przed wydaniem mialy akcje serwisowe). Pozostaje albo czekac, albo liczyc troche na farta, albo cisnac Poznan zeby stricte pod Twoj VIN dostarczyli czesc.
  2. Czesc, Mowisz o panelu do klimy jednostrofowej? To tez jest klimatyzacja automatyczna. Mialem taka w B8 i zawsze klima wlaczona. A/C on i 22C przez caly rok.
  3. Ja wiem czy az tak potaniala? Wg mnie z "dodatkowego" wyposazenia ma "tylko" 2L 190 konny silnik (ale to tez ciezko stwierdzic tylko po zdjeciach).
  4. to tez jest ciekawe - dealer mowi: dzwonic do Poznania. Dzwonie. Pol dnia czekania praktycznie i info: prosze opisac problem na: [email protected] I od nich juz skan ze prio wyzsze + czekac na kontakt wskazanego dealera. W wiadomosci napisalem prawde - ze dolozylem wszelkich staran z mojej storny zeby usterke usunac (umowiony termin, ktory zostal odwolany), ze auto jest uzytkowane na co dzien, ze auto parkuje w garazu wspolnym, podziemnym gdyz nie mam innej mozliwosci (brak parkingu zewnetrznego, brak auta zastepczego).
  5. Dostalem pismo z centrali w Poznaniu - nadali sprawie priorytet i mam poczekac na informacje od dealera u ktorego zglosilem chec naprawy (czesc podobno zamowiona). Bez komunikacji z centrala dealer nie jest w stanie (z tego co sie dowiedzialem) zamowic czesci na dzien dzisiejszy.
  6. Hmm mnie sie wydaje, ze oni troszeczke inaczej podeszli do tematu. Wydaje mi sie ze w etronie nie ma kompromisow. Duzo bajerow elektrynczych itd. a to niestety prad bedzie wpieprzac (zeby nie bylo - zgadzam sie ze zasieg sredni). U takiej tesli cos juz kosztem czegos jest
  7. Ja sie skontatkowalem z VGP. Czekam na odpowiedz. To jest kpina.
  8. Sa wydawane te, ktore nie maja tego problemu. Z tego co sie dowiedzialem to uziemione sa auta zastepcze obarczone problemem. Mozna probowac przez VGP bezposrednio. Podobno uruchomili trzecia linie produkcyjna oraz DODATKOWO regeneruja alternatory (i to juz mniej ciekawe bo o ile fajnie dostac swoj naprawiony to dlaczego mam dostac do auta z 2019 czesc regenerowana z 2017?).
  9. gsa

    Dziwna jazda

    Hmm jak juz bedzie kat pochylenia kola mocno poza norma to moze sciagac - pusc na idealnie prostej (wiem ciezko i nie powinno sie) kiere i zobacz czy leci na bok czy nie. Jak to kat to lipa bo wtedy niestety zwrotnica. Co do trzepania - jak wygladaja poduszki silnika?
  10. tak tak pojawilo sie, ale byl moment, ze nie bylo. I bariera psychologiczna 6s pekla
  11. Mialem termin, ale 3 dni przed zadzwonili, ze jednak czesci brak i trzeba 2-3 tygodnie poczekac. Po tym czasie troszeczke inaczej bede rozmawial, bo albo auto stwarza zagrozenie (i w tym momencie ja podejmuje ryzyko uzytkujac go) albo nie.
  12. heh ja poczekam zgodnie z ustaleniami. Pozniej odstawie na parking pod salon plus zastepcze bo nei mam czasu na pierdoly.
  13. Watpie. Dla mnie to troche pic na wode byl. Ciekawe czy zmodyfikuja troche A4 zeby dostaly pare Nm tak jak rzekomo ma to nowa A3. Co do papieru - tez dostalem, nawet bylem juz umowiony, ale zadzwonili ze jeszcze nie maja czesci bo podobno dalej cos modyfikuja ;D
  14. Widzieliscie, ze znow cos kombinuja z silnikami? Do A4/A5 weszlo 40 TFSI z quattro (204KM). Dodatkowo do A5 45 TFSI (265KM). W DE widze to tez dla A4. W tym momencie u nas dla A4 max co jest to 204.
×
×
  • Create New...