Jump to content

gsa

Pasjonat
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About gsa

Informacje

  • First name
    Grzesiek
  • Location
    Kraków

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2010
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGC
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

127 profile views
  1. Ja od siebie tylko dodam ze warto wyciagnac historie po VIN. bardzo ladnie idzie odszczurzyc auto po powodziowe (a to juz bedzie w historii od ubezpieczyciela - jesli ktos z AC skorzystal)
  2. Wg mnie na plus: - lampy - kolor terra gray - nowe multimedia i full hd w vc - spoiler w avancie Z minusow: - grill (taki fordowsko hyundaiowy sie zrobil) - jeszcze wiekszy tablet (jak k..., jak ktokolwiek na cos takiego pozwolil????) - ceny (przynajmniej te ze strony DE uwzgledniajac roznice w podatku, dzisiejszy kurs i rabat jaki dostalem)
  3. Hej, Sprawdzales czy interesujace Cie oferty leasingu / wynajmu dlugoterminowego obowiazuja tez na auta uzywane ? Wiem, ze roznie to bylo z kredytowaniem takich samochodow (nawet tzw. "nowych" z samorejestracji - auta bez przebiegu ale zarejestrowane na salon). BTW bezwypadkowy to nie znaczy bezkolizyjny xD
  4. Hej, Tak - chodzilo mi o wieksze zmiany wnetrza w B10. Dotykowy moze i bedzie ale z moich zrodel wiem, ze dalej to bedzie wystajacy tablet (100% pewnosci nie ma no ale...). Heh - cos czuje ze sprzedawca sie zarzeka zebys nie kupil czegos innego bo na ten moment nie ma mozliwosci zamowienia avanta. Co do roznic - napewno przeswit ok. 2cm na + dla allroada oraz plastikowe nakladki (nie wiem czy tak jak w A6 sa tez metalowe na przod/tyl dla podwozia).
  5. Zmiany wnetrza beda w B10 A4 Allroad znow dostepne w konfiguratorze Zmian nie widze.
  6. Heja, Pewnie. Nie bylem specjalnie aktywny gdyz problemow z B8 nie mialem - jedynie rzeczy eksploatacyjne. Kodowanie dodatkow to juz inna sprawa
  7. Witam Wszystkich Na forum jestem od 01.2015 - wtedy to zakupilem A4 B8 z 2010r. (120KM, 2.0 TDI, sedan). Watkow nie bylo bo i auto specjalnie problematyczne nie bylo (nie to co Alfa 156 - chociaz i tak jest to troszeczke mit - po prostu jak dbasz tak masz). Z B8 rozstalem sie 12.2018, a teraz czekam na odbior B9 (2.0 TFSI, quattro, avant)
  8. Heh - co do czekania - i tak i nie. Tu 2 m-ce, to jeszcze chwila i bedzie B10. I tak przeskok bedzie dosc mocny z B8 120KM TDI
  9. Spokojnie tez nie sledze. Po prostu na etapie zamawiania bylem i fartownie dzien przed blokada wygenerowalem finalna konfiguracje ktora jeszcze szlo zamowic 20 lutego. Podobno to przez WLTP - ile w tym prawdy - nie wiem. Lift - tez bedzie na rocznik modelowy 2020 wiec pewnie w Q3 najwczesniej auta beda dostepne (wg 2och roznych ASO). Moglem czekac ale tak to nigdy bym nie zamowil....
  10. Avanta nie mozna skonfigurowac od 19 lutego wiec troche dluzej niz "kilka" dni. Swoja droga ciekawe, ze w DE caly czas konfigurator dziala.
  11. hehe tez mam CAGC. 198k km na blacie (poki co 10k zrobione osobiscie) i 0 prolbemow. Poki co program jeszcze bardzo nie kusi
  12. Bylem - poki co tylko olej i ogolna diagnostyka, ale polecam (pewnie za niedlugo bedzie robiony tam rozrzad )
×
×
  • Create New...