Jump to content

lukiluk

Pasjonat
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3

About lukiluk

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    śląsk

Car

  • Car model
    A5
  • Car body
    Sportback
  • Year of production
    2019
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    APG
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

553 profile views
  1. tylko w module z jednym gniazdem jest usb charge only...
  2. czyli wymiana na 2 usb?, napisz tu lub na priv jakie koszty...
  3. można zrobić CarPlay bezprzewodowo, czy tylko poprzez wymianę modułu na podwójne usb? mam Navi plus i czytnik na dwie karty SD plus sim. Jak to się ma do samochodu na gwarancji? A5 2019
  4. dzwoniłem do serwisu, powiedzieli że akcja została przeprowadzona w czerwcu - czyli salon to zrobił.
  5. Ciekawe czy u mnie było to zrobione przed wydaniem samochodu - połowa listopada...
  6. Mam podobny problem z wibracjami. samochód z 12.2009r, jak rozumiem mam wahacze 8K0 407 693 R 20.07.2009 ---> ( M12 75mm ). 8K0 407 694 R 20.07.2009 ---> ( M12 75mm ) Moje pytanie, czy wymienić same tuleje, czy lepiej całe wahacze + przeróbka z m12 na m14?
  7. Panowie, zmieniał ktoś mieszek w gałce s-line? Jak się go zakłada?. Na gałce jest plastikowy pierścień, który po przekręceniu zaciska mieszek. Nie wiem jak zdjąć ten plastik, bo bez ściągania nie wcisnę tam mieszka.
  8. ja piszę o plastikowym pierścieniu, na który się nakłada mieszek...
  9. zakładał lub ściągał ktoś mieszek z gałki s-line?, jak się ściąga "pierścień" który dociska mieszek?
  10. Panowie, kupował ktoś u nich? http://allegro.pl/zarowki-xenon-d3s-osram-oryginal-kpl-wys-gratis-i5343500588.html
  11. Zgodnie z tym co tam napisali, można na tej stronce sprawdzać tylko Volkswageny. Sprawdziłem swoje Audi i działa, na szczęście wyskoczył mi taki komunikat: "Szanowni Państwo, chcielibyśmy potwierdzić, że samochód z podanym przez Państwa numerem nadwozia WAUZZZ.......... nie posiada oprogramowania optymalizującego wartości emisji tlenków azotu (NOx) na stanowisku testowym (NEDC). Głęboko ubolewamy nad faktem, że Państwa zaufanie do marki Volkswagen jest teraz wystawiane na ciężką próbę i dokładamy wszelkich starań, aby wyjaśnić nieprawidłowości i w pełni odzyskać zaufanie, którym tak wiele
×
×
  • Create New...