Jump to content

proarnes

Pasjonat
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5

About proarnes

Informacje

  • First name
    Arek
  • Location
    Miasto

Car

  • Car model
    Inna
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2018
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    1B
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Automat
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czyli nikt jeszcze nie robił przeglądu po 30 tys.?
  2. Ale tutaj nie chodzi o szybkość zmiany biegów, tylko reakcję skrzyni jeśli chce się gwałtownie ruszyć lub przyspieszyć. Tutaj stronic ma sporego laga i dużo ludzi na to narzeka, ja też uważam to za jej największą wadę i dlatego często używam trybu S. Dobre hydrokinetyki są w tym lepsze. Jeżdziłem np. poprzednim Volvo v60 i tam tego nie było.
  3. A jakie ma to znaczenie dla pytania które zadałem? Wymieniałem raz
  4. Zbliża mi sie perwszy przeglad przy 30 tys. km. Jaki jest zakres takiego przeglądu i ile placiliscie w waszym ASO?
  5. Mam takie samo zdanie jak Kevirek, prawdopodobnie masz nieważna licencje wiec nic bez tego nie zdziałasz. A wiecie moze czy mozna odpalic jakos youtube na ekranie MMI? Przez AA nie jest dostepny.
  6. Po pierwsze sprawdz czy masz jeszcze aktywna licencje. Wejdz w Audi Connect i w prawo pokretlem MMI. Bez tego nic nie bedzie dzialac. U mnie, bez mojej karty SIM nic nie dzialalo, chociaz probowalem uruchomic na wbudowanej karcie. Jak wlozylem swoja to wszystko zaczelo dzialac. Ale jesli auto pochodzi z zagranicy to moze byc inaczej bo chyba nawet w instrukcji jest napisane ze jest opcja uzywania wewnetrznej karty do transmisji danych.
  7. Nie wiem czy autor watku ma na mysli nowe auto czy uzywane. Ale w nowym, bez zadnej rejestracji dzialaly mi glowne uslugi online - korki, aktualizacja map itd. Wystarczy ze jest aktywna licencja audi connect i wlozy sie swoja karte sim (w innych krajach to powinno nawet dzialac na wbudowanej karcie) Zarejestrowalem sie na MyAudi dopiero niedawno i chyba nic nowego to nie daje poza sterowaniem niektorymi funkcjami przez aplikacje w telefonie. Dla mnie najbardziej przydatne jest wysylanie celow do nawigacji z telefonu, fajna sprawa.
  8. U mnie przez bt działa wszystko bez problemu. Przez android auto tez nie ma playlisty spotify (z tego co pamietam) i wogole sterowanie jest kiepskie. Jesli juz slucham muzy to podlaczam przez AA (dla jakosci) i steruje spotify bezposrednio na telefonie, tak jest najwygodniej. Co do map google przez AA to pisalem niedawno w innym watku. Te od Audi sa o wiele fajniejsze i lepiej sie z nich korzysta. Wyszukiwanie celow online (lub przez aplikacje myAudi) znajduje czasami cele, ktorych nie ma w google maps. Tyle ze google maps jest za darmo.
  9. U mnie sterowanie działa bez problemu. Natomiast nie ma wyświetlania playlisty...tylko bieżący utwór
  10. Nie porównujemy tutaj A4 do innych aut tylko przedlift to polifta, czy zmiany są na plus czy na minus. Gdyby do przedlifta dodali tylko ekran dotykowy to byłoby perfekcyjnie a tak to pod względem ergonomii jest znaczy krok do tyłu. Zawsze można powiedzieć, że do wszystkiego da sie przyzwyczaić Ja również bardzo dużo używam pokretła MMI to nawigacji i innych funkcji w czasie jazdy, jest czasami nawet bardziej wygodne niż przyciski na kierownicy. Dodatkowo może go łatwo używać pasażer. Co do map Google to one fajnie wyznacza trasy ale sama mapa przez AA jest bardzo słaba. To taka nawigacja dla Amerykanow, ma poprostu doprowadzić do celu i tyle. Mi w wiekszości przypadków o wiele przyjemniej używa sie map Audi gdzie jest o wiele wiecęj informacji
  11. Czy można jakoś ustawić lub odblokować inne tryby pomiaru spalania w komputerze oprócz pamięci długookresowej i krótkookresowej, która kasuje się po bodajże 2h postoju? Trochę to ubogie. Brakuje mi jeszcze choćby jednego trybu pamięci lub np. pomiaru od tankowania, które jest w VW. A przy okazji, czy sprawdzaliście na ile pomiary z komputera są dokładne?
  12. Wieksze oczka w grillu to wieksze oszczednosci na plastiku Tego w A4 jeszcze nie widzialem na zywo ale w nowej A1 jest chyba podobny grill...mogli az tak nie oszczedzac na tym plastiku... Co do lamp to moje wrazenie jest takie ze te nowe lampy odbieraja agresywnosc i charakter przodowi, w porownaniu z przedliftem
  13. Kabel raczej nie bo u mnie dziala bardzo dobrze np. na kablu od ladowarki. Najlepiej podlacz sie w jakims innym samochodzie ktory ma AA, bedziesz wiedzial czy problem jest po stronie telefonu czy samochodu.
  14. Ja tak zrobiłem w zeszłym roku po kilkugodzinnych testach 1.4. Spalanie które miałem zadecydowało, bo ogólnie to bardzo fajny silnik. Nie jezdziłem wczesniej 2.0 190KM wiec poszedłem troche w ciemno W temacie o 2.0 można zobaczyć jakies moje zdjecie/a ze spalania ale moim zdaniem przy autostradowej prędkości 140 km/h pali chyba mniej niż 1.4 tfsi. Spalania ok. 5,5 - 5,8 są też jak najbardziej do uzyskania na spokojnej trasie - przynajmniej tak pokazuje komputer Dodatkowo jest jeszcze jedna różnica, o ktorej też warto wspomnieć, skrzynia DSG w 2.0 działa inaczej, ma inne przełożenia i nie redukuje biegów tak często jak w 1.4 (jeździ bardziej momentem obrotowym).
  15. Coś Audi nie wyszło z tym spalaniem w 1.4 tfsi. Niedawno pojeździłem trochę zastępczą Octavia z takim silnikiem 1.4 i ona paliła naprawdę mało, zdecydowanie mniej niz Audi które kiedyś testowałem zastanawiając się nad tym silnikiem.
×
×
  • Create New...