Jump to content

zb0oj

Pasjonat
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

About zb0oj

Informacje

  • First name
    Bartosz
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B9
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2018
  • Engine
    1.2 TFSI
  • Engine code
    DDWA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. U mnie 2.0 TFSI 252KM, rok produkcji 2018 - wg. serwisu ultra + mild-hybrid. Z tego co się dowiedziałem od serwisanta, to najlepiej w tym roczniku sprawdzić przez VIN czy jest ultra, bo w konfiguratorze nie występował wpis a samochód mógł mieć na pokładzie (jak w moim przypadku). 27H2 dotyczy wszystkich mild-hybrid w których występuje alternator-rozrusznik. Co ciekawe, w bagażniku tam gdzie powinien być subwoofer mam wkręconą samą nakrętkę - tak powinno być? Wracając do tematu - usterka naprawiona przez ASO w tydzień, winnym były rolki napinacza przy alternatorze (alternator wymieniają na nowy, ale zostawiają stary napinacz). Póki co jest OK.
  2. No i auto pojechało do serwisu, wstępna diagnoza: sprzęgło na alternatorze. Pan odbierający auto dziwił się, że przy takim przebiegu (35k) to się stało, najprawdopodobniej wadliwa część przy wymianie.
  3. Cześć, dwa tygodnie temu wymieniono w moim aucie (B9 2.0 TFSI 252KM Quattro) wymieniono alternator-rozrusznik w ramach akcji serwisowej 27H2. Dziś po uruchomieniu silnika słychać stukanie, częstotliwość rośnie razem z obrotami. Po otwarciu maski zauważyłem, że dźwięk pochodzi z napinacza paska osprzętu przy alternatorze-rozruszniku (niebieska strzałka) - porusza się on razem ze stukaniem. Dodatkowo, porusza się też obejma na alternatorze-rozruszniku (czerwona strzałka). Jutro jadę do serwisu z tym, mam nadzieję że naprawa nie potrwa długo bo potrzebuję auta. Może ktoś z Was miał już taki problem i może coś podpowiedzieć? Czy polecacie jakieś ASO w Warszawie i okolicach?
  4. U mnie z kolei tak samo jak u @Moskitos - po wyłączeniu silnika w trybie E wskakuje D (poniżej literki jest nadal napis EFFICIENCY) 2.0TFSI 252hp (4-cylinder SI engine 2.0 l/185 kW TFSI, hybrid electric vehicle base engine is TW6/T2H/T2G/T0I/T8Y/T3T).
  5. zb0oj

    2.0 TFSI Pompa wody

    To pierwsze moje auto w którym miałem taką akcję, stąd pytanie Dzięki za odpowiedzi, doleję jutro rano i będę obserwował
  6. zb0oj

    2.0 TFSI Pompa wody

    Sprawdziłem u siebie dziś, mam 2-3cm poniżej MIN (2.0 TFSI, 252KM, przebieg 23k, auto ma rok). Dolać i lecieć do ASO czy najpierw ASO?
  7. Ja mam 2.0 TFSI 252KM w Quattro, tankuje na Orlenie 98 i do tej pory: Najniższe uzyskane spalanie: 6,5l/100km wg. komputera, trasa 400km, w większości prędkości 90-120kmh Autostrada tempomat 180-190kmh: 9,9l/100km wg. komputera Trasa tempomat 140kmh: 8,5l/100km Miasto (Warszawa): śr. 10l/100km (jeżdżę raczej dynamicznie) Z reguły jeżdżę z jednym pasażerem, bez większego bagażu. Start stop wyłączam. Nie staram się jakoś specjalnie oszczędzać paliwa - nie po to brałem taki silnik by teraz patrzeć na spalanie
×
×
  • Create New...