hower 0 Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Witajcie. Od kilku dni mam problem który polega na tym że po wciśnięciu pedału gazu całe auto zaczyna mocno wibrowac. Pojawia się to przy prędkościach powyżej 70 km/h. Wibracje ustają natychmiast gdy puszczę pedał gazu. Zjawisko to nie występuje ciągle, wczoraj przy trasie 300 km problem pojawił się po przejechaniu 250 km. Proszę o pomoc co może powodować te wibracje. Z góry dziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Pawlak 0 Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Witam Ja zmagałem się z problemem podobnym do Twojego dosyć duży okres czasu. w moim przypadku była to były półosie, bo założyłem nowy wewnętrzny przegub(zamiennik) a jak się okazało półoś musi mieć tylko orginalna część bo w innym przypadku pojawiaj sie wibracje, lepiej już kupic wtedy używkę.. Jeżeli masz wibracje nadwozia musisz sprawdzić najpierw najprostsze rzeczy typu wyważone koła, przeguby, półosie, a także poduchy silnika... ale akurat z tym problemem zmaga się dość dużo osób i każdy musi szukać problemu wobec swoich 4 kółek.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muunv 80 Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Jak pisze kolga wyzej zacznij od najbardziej oczywistych rzeczy aczkolwiek ja bym pominal kola i przeszedl do przegubow i polosi. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLI 2 Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Miałem to samo, u mnie winowajcą okazała się lewa,przednia półoś,a konkretnie przegub wewnętrzny. Na szczęście miałem na niej numer części i okazało się że pasuje z B7 2,0 tdi. Zmieniłem całą półoś i po problemie. Przegubów w zamienniku ,tak jak przedmówcy,nie polecam,większość zamontowanych przeze mnie,poszło do reklamacji/zwrotu. Osobiście,szukał bym półosi z automatu bo mniej skatowane i zmieniał sam wewnętrzny,no chyba,że podejdzie cała... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hower 0 Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Dziękuję Wam za podpowiedzi. Napiszę jak tylko uporam się z problemem. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hower 0 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Witajcie! Problem rozwiązany. Przyczyna przegub wewnętrzny od strony kierowcy. Po zdjęciu koła i poruszaniu półosią wyczuwalne były duże luzy. Wibracje w trakcie przyspieszania ustały dodatkowo znacznie zmniejszyło się drganie podczas postoju na trybie D skrzyni automatycznej. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muunv 80 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Witajcie! Problem rozwiązany. Przyczyna przegub wewnętrzny od strony kierowcy. Po zdjęciu koła i poruszaniu półosią wyczuwalne były duże luzy. Czyli tak jak sugerowalem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się