Skocz do zawartości

Kamil Pawlak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kamil Pawlak

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Piła

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    AYM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

278 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kamil Pawlak

0

Reputacja

  1. Witam Ja zmagałem się z problemem podobnym do Twojego dosyć duży okres czasu. w moim przypadku była to były półosie, bo założyłem nowy wewnętrzny przegub(zamiennik) a jak się okazało półoś musi mieć tylko orginalna część bo w innym przypadku pojawiaj sie wibracje, lepiej już kupic wtedy używkę.. Jeżeli masz wibracje nadwozia musisz sprawdzić najpierw najprostsze rzeczy typu wyważone koła, przeguby, półosie, a także poduchy silnika... ale akurat z tym problemem zmaga się dość dużo osób i każdy musi szukać problemu wobec swoich 4 kółek..
  2. Dzieki za info, poszukam i dam znać co było
  3. Witam Mam pewien problem, otóż w ostatnich dniach usłyszałem straszne klekotanie w komorze silnika, dźwięk jest na tyle specyficzny że nie wiem czy to mógłby być wałek rozrządu czy coś innego, tym bardziej ze słychać ten dzwiek z lewej strony... Liczę na wasza pomoc www.youtube.com/watch?v=jWZFvdPaKYk&feature=youtu.be video-1499095418.mp4
  4. Kamil Pawlak

    Listwy Dekory LED

    witajcie Montuje jeszcze centrany dekor led i teraz czeka mnie tu zagłowka... Jak dostac sie do kabli podswietlanych nawiewow z widze ze jest tam dosyc ciezkie dojscie ;/
  5. Dzieki za informacje.. Przymierzam się do wymiany oleju w skrzyni.. Wiem że trzeba zalać oryginalny olej do skrzy Castrolu (ponoć najlepszy) I teraz rodzi sie pytanie jaka forme wybrać.. dynamiczna? czy ta opcja w której jest wymieniane 40/60%? Przebieg auta do 285 tys, Skrzynia była juz raz wymieniana przy ok 150 tys, wiec sprawa wygląda tak czy jak by wymienił olej cały nie pojawiłyby się luzy czy coś w tym rodzaju? Mechanik mowil mi zeby przeprowadzic ta metod dynamczn + wymienic filtr i uszczelke.. ale nie ejstem co do tego przekonany..
  6. Hay, chcialbym sie dowiedziec jaka mam skrzynie, czy juz kiedys byla wymieniana czy tez nie,. da sie to gdzieś sprawdzic? i ewentualnie jej przebieg :D?
  7. Kamil Pawlak

    Listwy Dekory LED

    Witajcie, oczywiście mod juz dawno w autku (jeszcze front został) ale nie o tym.. Otóż chodzi mi po głowie mod z rs4 nie wiem czy pasowałby do starszych modeli i wlasciwe czy daloby to rade ? CHodiz mi tu o ten patencik : Link do aukcji: Link Napisałem jeszcze do gościa, ile lista ma szerokości i długości, ale głownie chodizlo by czy dało by to zamontowac w a4 b6 2001 ? :> I co na ten temat myślicie;>?
  8. Witam Piszę tutaj bo nie mam bladego pomysłu jak temu zaradzić.. Może któryś z forumowiczów wpadnie na jakiś pomysł.. Otóż przyszły mi nowe lampy tylnie(nie org) i niestety przy zamontowywaniu ułamał mi się górny bolec ( w połowie) próby odnalezienia resztek złamanej czesci beskuteczne ;/ teraz kieruję pytanie do Was czy taki bolec można gdzieś zdobyć? lub jakoś to skleic ze starego modelu? Poszukiwania w google bezskutecznie, albo wymyślić jakas alternatywe?
  9. ah no to widze ze to grubsza sprawa.. ale i tak mnie to czeka bo mam gdzieś przepiecie i chyba wychodzi to od zamka bagaznika ;/
  10. Okazalo sie ze byla walnieta poduszka ktora kupilem i tutaj byly problemy, przy okazji wymienilem przeguby z ośka i smiga jak ta lala : )
  11. Kamil Pawlak

    Poduszka silnika.

    Wylała Ci sie poduszka, to znaczy płyn z niej, Jezeli Ci telepie w kabinie to winna jest ona, W moim przypadku kupiłem na aledrogo używke, i normalnie chodzi ; p
  12. Mogłbyś opisac jak mneijwiecej rozebrac ta lampkę? zabierma sie od długiego czasu za to i nie mam pojecia jak to rozebrać..
  13. Witam... Mam dosyc spory problem, otóż zaczeło się od przegubu, wracałem do polski z Niemiec i poszedł mi wewnetrzny przegub.. Oczywiscie tak mocno ze musiałem lawete wołac. Od tego momentu mam problem z wibracjami auta.. Wymieniłem prawy przegub.. Pojawiały sie straszne wibracje na kierownicy i we wentrzu auta przy dodawaniu gazu i jadać 100km/h poźniej wibracje zanikały.. Okazało się że miałem wywalone poduszki, zamówiłem używki i dodatkowo wymieniłem tą pod skrzynią.. Aktualnie przyspieszając do 40 km/h zaczyna sie to samo tyle że wibracje sie nasilają... Tyle że różnica jest taka że same sa wibracje we wnetrzu, nic nie piszczy nic nie stuka... Moglibyście poradzić jakąś radą gdzie szukać problemu? Mogą miec takie obajwy przeguby? Geometria prawidlowa, alusy proste, tarcze ok,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...