Blanco 0 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Gdzie w silniku 1.9 TDI AWX znajduje sie odma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasimo 0 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Kolejny bezsensowny wątek . Wystarczy poszukac na forum ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
storm37 1 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasimo 0 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Jak chcesz wyczyścić to trzeba calą pokrywe zaworów zdjąc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blanco 0 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Tak myslałem A podczas składania, śruby trzeba dokręcać kluczem dynamometrycznym czy można zwykłym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasimo 0 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Są tacy co dokrecają zwykłym , ale jak masz dynamo to lepiej , tylko nie wiem z jaką siłą. Ale chyba powinno pisac na pokrywie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blanco 0 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 No własnie w tym problem że nie mam . Dobra dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Do odpowietrzania silnika. Czyli do odprowadzania nadmiaru gazów chociażby z przedmuchów na tłokach aby nie rozerwało uszczelnień silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Wykręcić śruby pokrywy głowicy silnika w kolejności -13 … 1- i zdjąć pokrywę głowicy silnika. Zamontowanie przebiega w odwrotnej kolejności, przestrzegać przy tym następujących punktów: Na miejsca przejścia na przedniej pokrywie łożyska / głowicy silnika nanieść kroplę środka uszczelniającego -strzałki- (Ø ok. 5 mm) Na miejsca przejścia na tylnej pokrywie łożyska / głowicy silnika nanieść kroplę środka uszczelniającego -strzałki- (Ø ok. 5 mm) Przykręcić mocno ręką pokrywę głowicy silnika w kolejności -1 … 13-. Dokręcić śruby w kolejności -1 … 13-. Siła dokręcenia: 9Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się