Mylovsky 0 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Witam, prosze o analize logów dynamicznych. Już nie mam siły co z moim autkiem może byc. Niedawno wymieniałem sondy, filtr powietrza, demontowałem przepływke, czyściłem przepływomierz i wymieniałem wszystkie popękane przewody wraz z odmą. A problem jest taki, że obroty powoli spadają i nie ma dostatecznie dużo mocy. Błedy jakie mi wyskakują to: -mieszanka za uboga - strona 1- regulacja długoterminowa zbyt mała opornośc, -mieszanka za bogata - strona 1- regulacja długoterminowa - wolne obroty zbyt mała opornosc. prosze o pomoc. P.S moje pierwsze logi. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opfikon 0 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Witam, Cos mi sie wydaje, ze przeplywomierz za malo mierzy. Zerknij na tego linka i zrob jeszcze raz loga ale na grupie 2 (3 bieg, 2000 rpm i gaz w podloge). Audi 80 Klub Polska :: [ALT 2.0 20V] Diagnoza błędów 17536 & 17545 LMS Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mylovsky 0 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 wymontowałem jeszcze raz przepływkę i okazało się, że nie ma tam tego drucika. Czyli czeka mnie wymiana tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fahur 2 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 wymontowałem jeszcze raz przepływkę i okazało się, że nie ma tam tego drucika. Czyli czeka mnie wymiana tak? Ten drucik jest odpowiedzialny za pomiar masy powietrza, więc masz tak, jakby wogóle tego przepływomierza nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opfikon 0 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Ten "drucik" to termistor i sluzy do pomiaru temperatury powietrza w dolocie. Z reguly jest wlasnie tam, razem z przeplywomierzem ale w tym przypadku czujnik temperatury powietrza jest zupelnie gdzie indziej. Jest to osobny czujnik w kolektorze dolotowym, obok alternatora. Zrob dobre logi (grupa 2) to bedzie mozna lepiej ocenic stan przeplywomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mylovsky 0 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Jestem po wymianie przepływki...Moc jest ale znow po 400 km wywalilo mi błędy o ubogiej i bogatej mieszance, a obroty nadal powoli spadaja. Czy moze byc to wina czujnika G62? Gdyż przeglądałem inne fora i inni użytkownicy pisali również o takich objawach. I postaram po weekendzie zrobic ponowne logi... ---------- Post dopisany 25-06-2012 at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany 22-06-2012 at 22:59 ---------- Chciałbym dalej poruszyc temat gdyz jest nadal aktualny. Check engine zgasł i wszystko jest ok poza wolno spadającymi obrotami. Na Vag-u nic nie pokazuje. Czy ma ktoś trochę pojęcia i wie co może byc przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opfikon 0 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 A zrobiles logi przeplywomierza po wymianie? Napisz chociaz jakie masz korekty - grupa 32. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się