Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Log i kod błedu, odcinka przy 3500 rpm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

ostatnio testuje sobie rózne programy i dzisiaj założyłem sobie dosc mocnego po czy postanowiłem zrobic logi

zacząłem od 011 i przy 3500 rpm odcieło mi dawke po czym wyskoczył taki błąd

01268 - Quantity Adjuster (N146)

17-00 - Control Difference

N146 czyli bład nastawnika, znalazłem tez opis do błedu, ale niestety po holendersku"

foutcode: 01268

nl De N146 zit in je inspuitpomp en is de afsteller van de inspuithoeveelheid

du Mengensteller (N146)

en Quantity Adjuster (N146)

Extra info bij de foutcodes. Intermittent

Mogelijke verschijnselen:

* loopt slecht stationair en op constante snelheid; met optrekken geen problemen

Mogelijke oorzaken:

* N146 staat onjuist ingesteld

* Fout in de bedrading

* Fout in de brandstofinspuitpomp

Mogelijke oplossingen:

* Kontroleer bedradingen en aansluitingen

* Kontroleer de pomp op gebroken veren, want de veren zorgen voor de teruggaande slag van de plunjer. Als er veren gebroken zijn kan de inspuithoeveelheid gaan variëren

* Negen van de tien keer: pomp vervangen

czy ktoś z was orientuje sie co konkretnie powoduje ten bład ?

log 011 wyglada tak:

013nt8.jpg

Opublikowano

co to za program [kto robil ?]

zrob 001/004/008 ... :wink4:

chyba nastawnik wychodzi poza zakres ... :naughty:

Opublikowano

Zbyt wysokie napięcie nastawnika. Powietrza niezbyt dużo , a paliwa ktoś nalał wiadrem, ale przeholował z napięciem nastawnika, stąd błąd.

"Windows" do reinstalacji :decayed:

Opublikowano

co to za program [kto robil ?]

kolega, uczy sie dopiero :gwizdanie:

ale dam mu jeszcze szanse :decayed:

Zbyt wysokie napięcie nastawnika. Powietrza niezbyt dużo , a paliwa ktoś nalał wiadrem, ale przeholował z napięciem nastawnika, stąd błąd.

"Windows" do reinstalacji :decayed:

no własnie nie wiem jak z tym powietrzem, bo na takim programi ~ 120 KM też mi pompuje 1.1 bara i nie odcina

a na tym wczorajszym teoretycznie mocniejszym doładowanie jest takie samo a odcina paliwo, zapewne program jest zle napisany ale czy i tak cisnienie turba nie powinno byc wyzsze ? :mysli:

logi wrzuce wieczorem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...