sokolnh Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 witam, ostatnio testuje sobie rózne programy i dzisiaj założyłem sobie dosc mocnego po czy postanowiłem zrobic logi zacząłem od 011 i przy 3500 rpm odcieło mi dawke po czym wyskoczył taki błąd 01268 - Quantity Adjuster (N146) 17-00 - Control Difference N146 czyli bład nastawnika, znalazłem tez opis do błedu, ale niestety po holendersku" foutcode: 01268 nl De N146 zit in je inspuitpomp en is de afsteller van de inspuithoeveelheid du Mengensteller (N146) en Quantity Adjuster (N146) Extra info bij de foutcodes. Intermittent Mogelijke verschijnselen: * loopt slecht stationair en op constante snelheid; met optrekken geen problemen Mogelijke oorzaken: * N146 staat onjuist ingesteld * Fout in de bedrading * Fout in de brandstofinspuitpomp Mogelijke oplossingen: * Kontroleer bedradingen en aansluitingen * Kontroleer de pomp op gebroken veren, want de veren zorgen voor de teruggaande slag van de plunjer. Als er veren gebroken zijn kan de inspuithoeveelheid gaan variëren * Negen van de tien keer: pomp vervangen czy ktoś z was orientuje sie co konkretnie powoduje ten bład ? log 011 wyglada tak:
spanky Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 co to za program [kto robil ?] zrob 001/004/008 ... chyba nastawnik wychodzi poza zakres ...
baskecior Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 Zbyt wysokie napięcie nastawnika. Powietrza niezbyt dużo , a paliwa ktoś nalał wiadrem, ale przeholował z napięciem nastawnika, stąd błąd. "Windows" do reinstalacji
sokolnh Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Opublikowano 16 Maja 2008 co to za program [kto robil ?] kolega, uczy sie dopiero :gwizdanie: ale dam mu jeszcze szanse Zbyt wysokie napięcie nastawnika. Powietrza niezbyt dużo , a paliwa ktoś nalał wiadrem, ale przeholował z napięciem nastawnika, stąd błąd. "Windows" do reinstalacji no własnie nie wiem jak z tym powietrzem, bo na takim programi ~ 120 KM też mi pompuje 1.1 bara i nie odcina a na tym wczorajszym teoretycznie mocniejszym doładowanie jest takie samo a odcina paliwo, zapewne program jest zle napisany ale czy i tak cisnienie turba nie powinno byc wyzsze ? logi wrzuce wieczorem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się