smolar22 Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 Panowie, mam pytanko. Otóż jak pisałem wczesniej u mnie jak silnik się rozgrzeje auto kopci na biało. Logi miałem zrobione i wszystko ok wyszło z wtryskami i ogólnie turbiną etc. Problem nadal jest. Dziwne, że jak jest upał i słońce to więcej kopci, jak zimniej to mniej. Zauważyłem, że to może być teżprzypadłośc, że jak dam dużo gazu i trochę tak pojadę to potem jakbt na luzi lekko dymi lub i po mocnym przegazowaniu. Potem znów przestaje. W czwartek jestem umówiony do mechanika na wymianę turbiny - regeneracja + czyszczenie, ale zastanawiam się nadal czy to turbo. Szkoda wywalić z 2 tys. jak jeszcze się okaże ze nie było potrzeby a mechanik i tak zarobi Niestety nie znam go, więc może być różnie) Zastanawiam się też nad tym EGR. z 2 miesiące temu zauważyłem wyciek z klapy gaszącej. Odkręciliśmy u swojego mechanika i wyczyscilismy EGR całkowicie. Po tym zabiegu jak np. ruszałem i auto mi szarpnęło i zgasło wyskakiwał błąd klapy gaszącej, więc kupiłem na alledrogo klapę i zamontowałem, błeda już nie ma. Czy mogło coś sie pokręcić temu EGRowi ? Jak to sprawdzić, skoro dzisiaj z 30 min jazdy po Warszawie i zero dymienia ?? Jutro mam z kolegą z forum coś sprawdzić i zobaczymy, może uda się to zobaczyć ? Jest jeszcze możliwe ze to pompki ale tutaj znowu logi pokazały, że działają jak nowe, - dodam ,że są oryginalne i nigdy nie ruszane. Auto mocy nie straciło, jest idento wszystko, zero błędów. Czy myślicie ze to ta turbina ? i oddawać auto w czwartek na zabieg ? czy jeszcze szybko szukać gdzieś jakiejś diagnozy. Aby jutro się udało nam rozgryźć temat, ale jutro popatrzy ekspert spetsnaz więc na bank się uda. Jak znajdziemy przyczynę to opiszę na forum. Najgorsze, ze w Wwie nie mam zaufanego mechanika, słyszałem że Rogal jest dobry ale czy też w takiej diagnostyce ? i jeśli tak to nadal mam problem z terminem bo w MR motors sie czeka wieki Logi załączone ponizej ale sprawdzone przez Spanky i jest wszystko ok. B