tomek533 0 Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Witam W kwietniu miałem regenerowaną maglownicę, wszystko później był ok, kilka dni temu zauważyłem, że podczas kręcenia kierownicą na postoju czuć takie dziwne jakby skoki (przekręci się kawałek ciężko dalej kawałek lekko), podczas jazdy też jest to wyczuwalne ale na większych łukach, podjechałem tam gdzie mi regenerowali magiel i stwierdzili że to pompa, wczoraj wymienili pompę ale problem nie zginął, stwierdzili że pompa musi się jeszcze "ułożyć" i po 1000 km na wymiane płynu mam jechać. Co o tym myślicie, dotrze się ta pompa czy może wina magla, czy jeszcze jakieś inne pomysły? P.S. Dodam jeszcze, że zanim tak się zaczęło dziać to podczas dojazdu do skrzyżowania na lekkim łuku brakło całkowicie wspomagania, gdy dojechałem do skrzyżowania wspomaganie wróciło. (odcinek jakieś 100 m). Od tego momentu zaczęły się taki objawy jak wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spidzior 1 Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 A moze nowa pompa niedomaga.... zobacz na postoju daj wiecej gazu zeby zrobic cisnienie i krec kiera czy wtedy tez tak sie dzieje ze pracuje skokami... a moze jakas nieszczelnosc ubywa ci plyn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszcz_kierownicy 0 Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 W moim poprzednim b5 były takie przeskoki jak piszesz... po regeneracji magla problem zniknął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek533 0 Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Na postoju po dodaniu gazu to samo. Płyn nie wiem czy ubywa bo dopiero w czwartek odebrałem samochód więc od tamtej pory jeszcze nic nie ubyło. Magiel regenerowany w kwietniu. Po tych dwóch dniach jakby mu się trochę poprawiło ale tylko trochę. Zauważyłem jeszcze coś takiego, że skręcę na pełny w jedną i jak odbijam w drugą to tak ociężale idzie ale gdy na chwile przerwę to kręcenie i kręcę dalej to już idzie ledziutko. Co jeszcze, na zakrętach jest w miarę ok chyba, że jest bardzo ostry zakręt prawie że 90 st. i jak skręcę ma maxa to dopiero wtedy jakby przeskoczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spidzior 1 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Z tym odbijaniem miem kiedys bardzo dawno problem w bmw okazalo sie ze magiel wlasnie delikatnie ciekl i w oslonie drazka wytwarzalo sie cisnienie przy pelnym obrocie ktore jakby dawalo opor przy odbijaniu.. ale ty miales regenerowany wiec niepowinno cieknac.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek533 0 Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Raczej nie cieknie, bo teraz jak wymieniali pompę to przy okazji wymienili też drążki kierownicze i w osłonie nie było nic, tak więc to nie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Wg mnie to wina magla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek533 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Mi też się wydaje że to magiel, jest jeszcze na gwarancji tylko oni twierdzą, że to nie magiel i jak im udowodnić że to magiel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się