Perez 0 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Witam, szukałem we wszystkich tematach ale nie znalazłem podobnego tematu. Zauważyłem że przy wysokich temperaturach na dworze około 30 stopni, autko ciężej pali. Z samego rana zapala na dotknięcie, Ale juz nap. odpał zimnego silnika w tem. około 30 stopni musi pokręcić ze 3 razy rozrusznikiem. Miał ktos podobny przypadek ? Ewentualnie co może być przyczyna ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinus 0 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 np. złe wskazania czujnika temperatury.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perez 0 Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Całkiem mozliwe, wiesz może gdzie szukac tego czujnika i jak go ewentualnie sprawdzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 do tego bedzie potrzebny VAG czujnik kup nowy najlepiej ori plus oring Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinus 0 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 nie musi Ci Vag pokazać, że czujnik jest walnięty, natomiast poczytaj tu i jak sprawdzisz różnice temperatur to będziesz wiedział http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-30-vii-2008-a-12031/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 info o błędzie w działaniu czujnika bedzie tylko wtedy gdy pokaże zwarcie do plusa lub minusa usterke mozna stwierdzic po tym czy silnik nagrzewa sie do odpowiedniej temperatury i czy nie ma jej wahań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinus 0 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 info o błędzie w działaniu czujnika bedzie tylko wtedy gdypokaże zwarcie do plusa lub minusa usterke mozna stwierdzic po tym czy silnik nagrzewa sie do odpowiedniej temperatury i czy nie ma jej wahań no niestety ale B6 to nie B5 i tutaj chodzi o coś innego, mianowicie o G2/G62 jeżeli coś Ci to mówi i różnice w ich temp. dopuści jeśli nie przekroczy 2 stopni C. Nie mieszajmy B5 do B6 i tak dalej bo większość tutaj tak robi, pisze , nie wie o czym mieszając modele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 mówimy tutaj o czujnikach a nie o autach zasada działania jest wszedzie taka sama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się