konrad_A4 0 Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 tyle ze mokre dpf-y sa trwalsze, poniewaz dopalanie nastepuje w innej reakcji chem. W silnikach 3 tdi w A6, najnowszym, A7, itp rowniez jest mokry DPF. Marcinie, nie masz czasem na myśli systemu wtrysku roztworu mocznika AdBlue? wczesniejsza wersja DPF'a tego tzw. mokrego, byla stosowana ze wzgledu na dosc daleki odstep umiejscowienia filtra od silnika i tym samym mniejsza mozliwosc osiagniecia wysokiej temp. wewnatrz filtra. Dodatek mieszany z ropą w kontroli przez sterownik silnika pomagal uzyskiwac odpowiednia temperature filtra podczas regeneracji. A AdBlue to po prostu dodatkowa ekologia stosowana w najnowszych jednostkach silnikow wysokopreznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Skoro ECU wiecej ropki leje, to normalne. Tyle ze ta ropke leje gdy jest juz praktycznie po suwie pracy.... wiec ta ropka moze co najwyzej zmienic odglos pracy silnika. Jezeli w takich okolicznosciach, odczuwany jest przyrost mocy, szukalbym problemow. no nie do konca..... wtrysk jest opozniony (ewentualnie zahaczajacy o faze wydechu) by podniosla sie temperatura - ropa to tak bez cisnienia palic sie nie chce... ktos wyzej pisal, ze trzeba jezdzic z obrotami minimum 1600. Poza jazda na trasie osobiscie ciagla jazda nieczesto przekraczam 1500 (jezdze zgodnie z zaleceniami komputerka kiedy wrzucac kolejny bieg - nie kombinuje... slucham sie:) ) Do KonradA4 jak chcesz byc taki "niemiecki" to zmien raczej podpis na Vorsprung durch Drehmoment Pozdrawiam, Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akita 4 Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 kolego odnośnie nawte obrotó, jaka jest prawidłowa wartość obrotów tak aby ekonomicznie jeździć? Tak w granicach 1500? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_A4 0 Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Skoro ECU wiecej ropki leje, to normalne. Tyle ze ta ropke leje gdy jest juz praktycznie po suwie pracy.... wiec ta ropka moze co najwyzej zmienic odglos pracy silnika. Jezeli w takich okolicznosciach, odczuwany jest przyrost mocy, szukalbym problemow. no nie do konca..... wtrysk jest opozniony (ewentualnie zahaczajacy o faze wydechu) by podniosla sie temperatura - ropa to tak bez cisnienia palic sie nie chce... ktos wyzej pisal, ze trzeba jezdzic z obrotami minimum 1600. Poza jazda na trasie osobiscie ciagla jazda nieczesto przekraczam 1500 (jezdze zgodnie z zaleceniami komputerka kiedy wrzucac kolejny bieg - nie kombinuje... slucham sie:) ) Do KonradA4 jak chcesz byc taki "niemiecki" to zmien raczej podpis na Vorsprung durch Drehmoment Pozdrawiam, Przemek nie, dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 kolego odnośnie nawte obrotó, jaka jest prawidłowa wartość obrotów tak aby ekonomicznie jeździć? Tak w granicach 1500? komputerka ze zuzyciem nie masz? zakladasz watki o 2,0tdi cr i je troche sztucznie nakrecasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akita 4 Opublikowano 24 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 zrobiłem już 4 tys i nie widzę kiedy to się ma niby wypalać samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się