wiechet 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 witam.Pytanko od czego jest ta śruba(zawór). Czy można samemu to uszczelnć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Ta sruba zaslepia otwor, za pomoca ktorego jest dostep do tlokorozdzielacza. Mozna tam wkrecic np czujnik zegarowy, za pomoca ktorego ustawia sie kat wyprzedzenia tloczenia. Pod sruba jest O-ring. Wymien i po klopocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiechet 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Jeszcze jedno pytanko. Czy jak to wykrece to nie poprzestawiam jakiś kontów, dawek itp czy póżniej bede musiał cos ustawiać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Nic sie nie pozmienia. Jedynie co, to pozniej jak montujesz pompe na silniku, to statyczny kat wyprzedzenia tloczenia trzeba bedzie ustawic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiechet 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Ostatni raz już zawracam wam głowę. Zaczne może od początku. Moja pompa jest w aucie. To zjecie jest tylko pokazowe skąd mi leci. Tą naprawe chce wykonać bez wyjmowania pompy z auta. I tu moje pytanie czy jak to porozkręcam,pouszczelniam i zloże do kupy czy bede musiał ją w jaki kolwiek sposób ustawić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Żeby wymienić oring w tym miejscu nie trzeba wyciągać pompy. Jak miałem AFNa też wymieniałem ten oring, godzinka roboty na spokojnie i problem z głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 taki sam zabieg robiłem w swoim AFN z 3miesiace temu. zabieg zrobiłem na aucie... kwestia odkrecenie przewodów wysokiego ciśnienia i dojdziesz. zabieg 30min roboty. nic nie trzeba było regulowac wszystkie parametry zostały tak jak były przed zabiegiem... odrazu odkręcasz ta główna śrubę zmieniasz o-ring wkładasz, skręcasz do kupy odpowietrzasz wysokie ciśnienie, myjesz, startujesz motor /obserwacja czy nie cieknie. montaż osłony/klapa w dół i wyjazd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się