Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Syrena alarmu ori czy zamiennik?


marcin78

Rekomendowane odpowiedzi

Zacznę że jestem zielony w tym temacie, syrena alarmu ledwo wyje zamierzam ją wymienić.

Mój dylemat jest taki. Czy mogę założyć jakąkolwiek syrene od alarmu i bedzie działać,

czy różnią sie wtyczkami, wejściami lub czymś takim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baterie ci siadają w niej :wink: mozesz kupić zamiennik np. taki SYRENA ALARMU 1K0951605A A4 B6 B7 A6 S6 C6 04- (2558467302) - motoAllegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem że syreny mają numery, oznaczenia.

Jednak trzeba ją wyjąć i kupić o takich samych oznaczeniach?

Czy moje być np taka NAJGŁOŚNIEJSZA SYRENA SYRENKA DO ALARM / STEROWNIK (2554107140) - motoAllegro bedzie pasować?

Jeszcze jedno pytanko jakie baterie są w środku tej ori syreny?

---------- Post dopisany 28-08-2012 at 09:53 ---------- Poprzedni post napisany 23-08-2012 at 19:31 ----------

Objechałem kilka zakładów z alarmami, niestety nie można zastąpić ori syreny zamiennikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm.... Czy ta którą założyłeś wyje głośno? porównywalnie z tą NAJGŁOŚNIEJSZA SYRENA SYRENKA DO ALARM / STEROWNIK (2554107140) - motoAllegro

Moja ori, stwierdził fachMan od alarmów że wyje normalnie jak na oryginalną, chciałem głośniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm.... Czy ta którą założyłeś wyje głośno? porównywalnie z tą NAJGŁOŚNIEJSZA SYRENA SYRENKA DO ALARM / STEROWNIK (2554107140) - motoAllegro

Moja ori, stwierdził fachMan od alarmów że wyje normalnie jak na oryginalną, chciałem głośniej.

tej raczej nie podłączysz żeby działała jak ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie gdzie jest syrena alarmu w b6 sedan 04 rok?? ma ona nawet własną baterie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto