Skocz do zawartości

marcin78

Pasjonat
  • Postów

    299
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcin78

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia marcin78

0

Reputacja

  1. Musisz podpiąć sie pod vag. Przyczyn może być wiele. poszukaj na forum.
  2. marcin78

    Jaki N75 do AWX?

    http://allegro.pl/zawor-regulacji-turbo-audi-a4-n75-tdi-vw-pierburg-i5347977291.htmlja mam taki w AWX
  3. http://demotywatory.pl/4505136/Panie-Boze
  4. Na wolnych obrotach manometr powinien pokazać min. 3,5 bara, przy 4k RPM , powinno to być min. 11 barów. Przed wymianą uszczelniaczy na pompkach miałem u siebie takie ciśnienia paliwa na tandemie : 880 obr/min - 3,5 Barów 1500 obr/min - 6,0 Barów 2000 obr/min - 7,0 Barów 3000 obr/min - 8,0 Barów 4000 obr/min - 9,0 Barów Po wymianie nie mierzyłem, bo auto śmiga dobrze Mam pytanie. Czy pomiar ciśnienia paliwa powinno się robić przy pompie vaku, czy podpiąć się pod złącze diagnostyczne? I jeszcze jedno: Czy jeśli pomiar podciśnienia na vaku jest ok., to czy pomiar ciśnienia paliwa może być zbyt niski?
  5. Jakim miernikiem można sprawdzić to ciśnienie poliwa? Po uszczelnieniu pompy sprawdzałem Podciśnienie vakuometrem, jest ok.
  6. Wpodłącze sie w temat, wątek który założyłem nie daje odpowiedzi. Witam, moje auto ma dziwną przypadłość. Otóż, jeżeli jest zalany przynajmniej połową zbiornika paliwa, chodzi głośniej, bardziej twardo i słabiej przyspiesza. W momencie gdy wskazówka spada do rezerwy auto ciszej pracuje i wraca mu moc. Pomijam tu różnice ok 30 kg w paliwie ale silnik pracuje inaczej. Czy macie jakieś doświadczenia z tym związane ? Filtr paliwa wymieniony. Vaku było uszczelniane.
  7. Witam, moje auto ma dziwną przypadłość. Otóż, jeżeli jest zalany przynajmniej połową zbiornika paliwa, chodzi głośniej, bardziej twardo i słabiej przyspiesza. W momencie gdy wskazówka spada do rezerwy auto ciszej pracuje i wraca mu moc. Pomijam tu różnice ok 30 kg w paliwie ale silnik pracuje inaczej. Czy macie jakieś doświadczenia z tym związane ? Filtr paliwa wymieniony. Pozdrawiam
  8. marcin78

    Wałbrzych

    Mam pytanie. Czy zdejmując wężyk z klapy gaszącej i dmuchnięcie w niego z zaworka słychać wylot powietrza zawór nr. 3 http://obrazki.elektroda.net/93_1264936225.jpg. Zassać też można, czy tak powinno być??? Może ktoś sprawdzić u siebie po machą.
  9. Panowie mam pytanie. Zdjąłem weżyk z klapy gaszącej i dmuchnąłem w wężyk http://obrazki.elektroda.net/93_1264936225.jpg z zaworka nr.3 słychać świst powietrza, zassać też można. Czy tak powinno być??
  10. http://www.youtube.com/watch?v=2K_u8ApRQeU od 55sek.
  11. Hehe w koparce?? Tylko to się zaczęło jakiś tydzień temu. wcześniej było ok.
  12. Od kilku dni borykam sie z komunikatem pojedynczego pikniecia przy rozruchu i gaszenia. Zarowki swieca, paliwo w zbiorniku ok. Czy moze to byc komunikat rozladowujacego sie aku?
  13. Spotykają sie trzej kapłani z rożnych wyznań. Katolicki, Jehowy, Budda. I tak między sobą pytają się jak to się dzielą ofiarnością wiernych. Jehowy mówi: - ja rysuje kreskę na ziemi, podrzucam pieniądze do góry co spadnie na prawo to dla boga co na lewo to dla mnie. Budda: - ja rysuje koło na ziemi, podrzucam pieniądze do góry co spadnie do koła to dla bog,a a co po za to dla mnie. A katolicki mówi: - ja ---------- Post dopisany at 20:13 ---------- Poprzedni post napisany at 20:11 ---------- - Ile murzynka robi kupę? - 9 miesięcy
  14. Wszystko ZA PÓŻNO . Remont przez lata się nie kończy, również u Ciebie. Wypić piwo pomóc. A i piwo w potrzebie poda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...