predipl Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 witam. Wymieniłem ostatnio termostat ponieważ popszedni nie trzymał temperatury. A po wymianie wszystko się zaczęło. Silnik uzyska 90 stopni i dopiero przełączy się na LPG. Sprawdziłem gdzie podłączyli chłodzenie parownika i d*pa .... węże u góry wychodzące z chłodnicy gorące a te które wchodzą do parownika ZIMNE.... czy w złe miejsce się podpieli?? Mechanik powiedział mi ze podpiął się pod chłodzenie oleju. Gdzie ma się podpiąć węża chłodzenia aby było najlepiej Pozdrawiam
mateogda Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 W silniku ABC "chłodzenie" oleju jest na dużym obiegu. Reduktor powinien być podłączony na trójnikach, równolegle z nagrzewnicą.
predipl Opublikowano 29 Maja 2008 Autor Opublikowano 29 Maja 2008 nagrzewnica. jest to dobre rozwiązanie ale czy nie spowoduje to osłabienia ogrzewania w kabinie auta?
mateogda Opublikowano 30 Maja 2008 Opublikowano 30 Maja 2008 Jeżeli jest sprawny termostat i pompa wody to NIE. Pozatym trójniki mają odejście do reduktora gazu o mniejszej średnicy niż nagrzewnica.
predipl Opublikowano 30 Maja 2008 Autor Opublikowano 30 Maja 2008 oki a więc dzieki za rade. Podłączę go za prawą głowicą patrząc od przodu auta. Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się