Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Pomocy w diagnozie klima nie chłodzi i żadnych błędów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jak w temacie Klima nie działa a po podłączeniu VAGa żadnych błędów tzn. żadnych nowych, bo te, które pokazał były już wcześniej jak wszystko działało a to jest – nieprawidłowy numer nadwozia i zablokowany silniczek klapy obiegu zamkniętego a one myślę, że nie mają na to wpływu, bo wcześniej wszystko chodziło. W blokach pomiarowych w grupie 1 VAG podaje mi takie parametry:

1. prąd 0,65A 2. obciążenie 58,00% 3. obciążenia 22,50% 4. ciśnienie 6 bar

Te obciążenia to w nieznacznym stopniu się wahają, ale ciśnienie się nie zmienia nawet po dodaniu gazu, więc wydaje mi się według mojej skromnej wiedzy, że kompresor stoi w miejscu, więc czyżby wysiadło sprzęgło kompresora? No i czy tylko sprzęgło czy może cały kompresor szlak trafił a może jeszcze coś innego? Można jeszcze coś zrobić zanim pójdę do banku? :-)

Opublikowano

Rozumiem ze cisnienie sie nie zmienia po wlaczeniu klimy, jest takie samo jak na wylaczonej? Jezeli tak to twoje przypuszczenia sa prawidlowe

Opublikowano

Miałem te same objawy, diagnoza - uszkodzone sprzęgło zrywne kompresora.

Opublikowano

Dokładnie ciśnienie jest stałe przy włączonej jak i wyłączonej klimie jedynie przy wyłączonej prąd zmienia sie na 0,00A i pierwsze obciążenie też na 0,00% a reszta bez zmian ale to chyba prawidłowo :-)

Opublikowano

Dziele warsztat masz watek odnosnie sprzegielka klimy wiec sie zapoznaj z tym tematem.

Pozdr

Opublikowano

Zmień panel klimy bo ten prawdopodobnie nie obsługuje klapy,błąd numeru VIN prosto usunąć vagiem w adaptacjach na 1 lub 2 kanale wystarczy wpisać 24867 czy coś takiego i zasejwować VCDS podpowiada jaką wartość dokładnie wpisać,a z głowy to nie pamiętam dokładnie.

Opublikowano

Dzięki za podpowiedź ale mam VCP+K a ten niestety to nie chce nic podpowiedzieć jakie wartości wpisać zeby zmienić numer VIN... a jakiś czas temu dobierałem się do tego silniczka klapy obiegu zamknietego wymontowałem, rozebrałem, poskładałem i przez jakiś czas błąd się nie pojawiał więc uznałem ze jest jakiś ferelny... a po ostatnich zabawach VAGiem błąd tego silniczka zmienił się na : potencjometr w silniku nastawczym klapy zamkniętego obiegu powietrza G143 przekroczona górna granica adaptacji...

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...