Arystokrata Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Witam Jak w temacie Klima nie działa a po podłączeniu VAGa żadnych błędów tzn. żadnych nowych, bo te, które pokazał były już wcześniej jak wszystko działało a to jest – nieprawidłowy numer nadwozia i zablokowany silniczek klapy obiegu zamkniętego a one myślę, że nie mają na to wpływu, bo wcześniej wszystko chodziło. W blokach pomiarowych w grupie 1 VAG podaje mi takie parametry: 1. prąd 0,65A 2. obciążenie 58,00% 3. obciążenia 22,50% 4. ciśnienie 6 bar Te obciążenia to w nieznacznym stopniu się wahają, ale ciśnienie się nie zmienia nawet po dodaniu gazu, więc wydaje mi się według mojej skromnej wiedzy, że kompresor stoi w miejscu, więc czyżby wysiadło sprzęgło kompresora? No i czy tylko sprzęgło czy może cały kompresor szlak trafił a może jeszcze coś innego? Można jeszcze coś zrobić zanim pójdę do banku? :-)
zbojna Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Rozumiem ze cisnienie sie nie zmienia po wlaczeniu klimy, jest takie samo jak na wylaczonej? Jezeli tak to twoje przypuszczenia sa prawidlowe
turzol Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Miałem te same objawy, diagnoza - uszkodzone sprzęgło zrywne kompresora.
Arystokrata Opublikowano 11 Września 2012 Autor Opublikowano 11 Września 2012 Dokładnie ciśnienie jest stałe przy włączonej jak i wyłączonej klimie jedynie przy wyłączonej prąd zmienia sie na 0,00A i pierwsze obciążenie też na 0,00% a reszta bez zmian ale to chyba prawidłowo :-)
zbojna Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Dziele warsztat masz watek odnosnie sprzegielka klimy wiec sie zapoznaj z tym tematem. Pozdr
RaKoP Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Zmień panel klimy bo ten prawdopodobnie nie obsługuje klapy,błąd numeru VIN prosto usunąć vagiem w adaptacjach na 1 lub 2 kanale wystarczy wpisać 24867 czy coś takiego i zasejwować VCDS podpowiada jaką wartość dokładnie wpisać,a z głowy to nie pamiętam dokładnie.
Arystokrata Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 Dzięki za podpowiedź ale mam VCP+K a ten niestety to nie chce nic podpowiedzieć jakie wartości wpisać zeby zmienić numer VIN... a jakiś czas temu dobierałem się do tego silniczka klapy obiegu zamknietego wymontowałem, rozebrałem, poskładałem i przez jakiś czas błąd się nie pojawiał więc uznałem ze jest jakiś ferelny... a po ostatnich zabawach VAGiem błąd tego silniczka zmienił się na : potencjometr w silniku nastawczym klapy zamkniętego obiegu powietrza G143 przekroczona górna granica adaptacji... pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się