Jump to content
IGNORED

Pomocy w diagnozie klima nie chłodzi i żadnych błędów.


Arystokrata
 Share

Recommended Posts

Witam

Jak w temacie Klima nie działa a po podłączeniu VAGa żadnych błędów tzn. żadnych nowych, bo te, które pokazał były już wcześniej jak wszystko działało a to jest – nieprawidłowy numer nadwozia i zablokowany silniczek klapy obiegu zamkniętego a one myślę, że nie mają na to wpływu, bo wcześniej wszystko chodziło. W blokach pomiarowych w grupie 1 VAG podaje mi takie parametry:

1. prąd 0,65A 2. obciążenie 58,00% 3. obciążenia 22,50% 4. ciśnienie 6 bar

Te obciążenia to w nieznacznym stopniu się wahają, ale ciśnienie się nie zmienia nawet po dodaniu gazu, więc wydaje mi się według mojej skromnej wiedzy, że kompresor stoi w miejscu, więc czyżby wysiadło sprzęgło kompresora? No i czy tylko sprzęgło czy może cały kompresor szlak trafił a może jeszcze coś innego? Można jeszcze coś zrobić zanim pójdę do banku? :-)

Link to comment
Share on other sites

Rozumiem ze cisnienie sie nie zmienia po wlaczeniu klimy, jest takie samo jak na wylaczonej? Jezeli tak to twoje przypuszczenia sa prawidlowe

Link to comment
Share on other sites

Miałem te same objawy, diagnoza - uszkodzone sprzęgło zrywne kompresora.

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie ciśnienie jest stałe przy włączonej jak i wyłączonej klimie jedynie przy wyłączonej prąd zmienia sie na 0,00A i pierwsze obciążenie też na 0,00% a reszta bez zmian ale to chyba prawidłowo :-)

Link to comment
Share on other sites

Dziele warsztat masz watek odnosnie sprzegielka klimy wiec sie zapoznaj z tym tematem.

Pozdr

Link to comment
Share on other sites

Zmień panel klimy bo ten prawdopodobnie nie obsługuje klapy,błąd numeru VIN prosto usunąć vagiem w adaptacjach na 1 lub 2 kanale wystarczy wpisać 24867 czy coś takiego i zasejwować VCDS podpowiada jaką wartość dokładnie wpisać,a z głowy to nie pamiętam dokładnie.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za podpowiedź ale mam VCP+K a ten niestety to nie chce nic podpowiedzieć jakie wartości wpisać zeby zmienić numer VIN... a jakiś czas temu dobierałem się do tego silniczka klapy obiegu zamknietego wymontowałem, rozebrałem, poskładałem i przez jakiś czas błąd się nie pojawiał więc uznałem ze jest jakiś ferelny... a po ostatnich zabawach VAGiem błąd tego silniczka zmienił się na : potencjometr w silniku nastawczym klapy zamkniętego obiegu powietrza G143 przekroczona górna granica adaptacji...

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...