Jump to content
IGNORED

Kontrolka silnika.


Ccartmanek
 Share

Recommended Posts

Witam, mam pytanie czy możliwe jest aby kontrolka silnika, która pojawia mi się po zmianie softu na fabryczny pokazywała mi się ze względu filtra przeciwpyłkowego? :o nie wiem pojęcia co się dzieje, wykasowałem błąd i po 100kilometrach ponownie sie pojawiła mechanik powiedział mi, że jest bład filtra przeciwpyłkowego? :/ albo się pomylił albo? no właśnie mógłby mi ktoś coś doradzić jestem w tym zielony, dzięki Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Napisz jeszcze raz powoli o co chodzi.

I nie wydaję mi się zeby chodziło o filtr przeciwpyłkowy.

A moze mechanik wspominał cos o filtrze cząstek stałych ??

Link to comment
Share on other sites

Napisz jeszcze raz powoli o co chodzi.

I nie wydaję mi się zeby chodziło o filtr przeciwpyłkowy.

A moze mechanik wspominał cos o filtrze cząstek stałych ??

Znaczy no domyślam się, że może to być filtr cząstek stałych jednak sprawdzał mój samochód kiedy byłem w pracy i podawał mi informacje przez telefon, tak więc nie jestem pewny. A opowiem od początku, byłem u Tunera w Warszawie aby sprawdził czy mam modyfikacje ponieważ to była ostatnia opcja powodu dymienia w moim aucie na biegu jałowym. Okazało się, że posiadam modyfikacje, ale jest źle wgrana delikatnie mówiąc spieprzona dawkowanie było złe. Tak więc Tuner wgrał mi fabryczny soft i na jakieś 50km, pomogło na drugi dzień auto nie dymiło na zimnym silniku, jednak tak jak mówię na 50km. Po jakimś czasie wszystko wróciło do "normy" i auto dymi na zimnym tak jak dymiło. Jednak chodzi o to, że po tym wszystkim wyskoczyła mi kontrolka silnika zaraz po jakiś 100km, skasowałem go u swojego znajomego "mechanika" i ponownie pokazała się dzis także po jakiś 100km. Tuner mówił, że z DPF wszystko w porządku nie był zapchany w żadnym %, tak więc chciałem się tutaj dowiedzieć czy jest możliwość aby ta kontrolka świadczyła o jakimś błedzie innego filtra. Lub czy mógło się to stać po zmianie softu na fabryczny..

Link to comment
Share on other sites

Ech...

Zamiast wgrywac soft fabryczny trzeba bylo zrobic porządnie diagnostyke - co Cie teraz niestety nie ominie. Co za tjuner co wgrał serie zamiast poprawic moda.

Ale juz nie o to chodzi.

Wykonaj diagnostyke jak nalezy.... doprowadz fure do ładu... i dopiero rozważ wgranie sensownego moda.

Link to comment
Share on other sites

Ech...

Zamiast wgrywac soft fabryczny trzeba bylo zrobic porządnie diagnostyke - co Cie teraz niestety nie ominie. Co za tjuner co wgrał serie zamiast poprawic moda.

Ale juz nie o to chodzi.

Wykonaj diagnostyke jak nalezy.... doprowadz fure do ładu... i dopiero rozważ wgranie sensownego moda.

Ja softa miałem zrobionego już jak kupiłem auto i o tym nie wiedziałem, okazało się dopiero jak pojechałem do Tunera. Powiedział mi, że soft psuje turbine i zaleca wgranie fabrycznego. Więc można było go poprawić i nie usuwać? - czy wgranie fabrycznego softa może być powodem tych błędów?

Link to comment
Share on other sites

Jak mniemam intencja tunera byla dobra. Wgrał serie po to zeby zobaczyc co furmance dolega i czy powodem tej dolegliwosci jest mod. Widac ze nie.

Powinien zrobic diagnostyke i ustalic przyczyne Twoich problemów.

Nie sądze aby wgranie serii było powodem błędów.

Poki co rozmawiamy o wszystkim i o niczym.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...