Gigus Posted September 26, 2012 Posted September 26, 2012 Witam, To znowu ja i mój pełen złego usposobienia pojazd. Sprawa sięga kilku miesięcy, ale dopiero teraz postanowiłem coś z tym zrobić. Otóż jakiś czas temu przyciemniałem szyby w pewnym zakładzie. Dałem im kluczyk żeby sobie wjechali tam do siebie i spokojnie robili. Gdy skończyli, odpaliłem auto i do dziś pokazuje mi się informacja "Steering lock contact workshop". Dodam, że kluczyk podczas prac był cały czas włożony w stacyjkę. Nie widzę aby cokolwiek się zmieniło związanego z pracą kierownicy, nie jest zablokowana, podczas jazdy mogę nawet skręcać. Na początku po włączeniu zapłonu piszczy chwilę, a później ciągle widnieje żółta informacja na wyświetlaczu. Brat robił dogłębną penetrację VAGiem, pokasował jakieś tam błędy, ale fakt się nie zmienił i wciąż egzystuje. Dziś nawet odłączyłem na chwile akumulator z naiwną myślą, że coś to pomoże, ale jeszcze bardziej mnie to zirytowało, gdyż jedyną zmianą było wyzerowanie daty i godziny. Jak żyć? Z góry dzięki za pomoc.
wrclaguna Posted September 26, 2012 Posted September 26, 2012 A mozesz podać dokładnie jaki bład był ? mam nadzieje ze blokady nie uszkodzili .
aw69 Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 ponawiam temat. W mojej A4 B8 padł akumulator, po tej akcji mam problem ze wyskakuje mi komunikat na fisie steering lock contact workshop no i nie działa blokada kierownicy, przy wyjętym kluczyku moge krecic kierownica. Jakies sugestie ? Dzis rano wóz odpalił, chwile pochodził i zgasł. włączam zapłon po kluczyku zegary startują ale nie zapala się kontrolka EPC. Wentylatory chłodnicy pracują, Nie kręci wogole rozrusznik, wyrzuca błędy na fisie bład skrzyni biegów i blokada kierownicy. VCDS nie komunikuje sie ze sterownikiem silnika (tzn. cos sie loguje ale z jakimś błędem). Wiecej jakis dziwnych błedów na połączeniu z gatwayem niema. Jakis punkt zaczepienia ? Auto A4 B8 2,0 tfsi
andynl Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 (edited) Przejrzyj wszystkie bezpieczniki, przekaźniki na początek może coś nie łączy i robi się totalny meksyk Edited December 29, 2014 by andynl
wrclaguna Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Nowy aku był kodowany ? naładowany ? wklej tu scan błedów
aw69 Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 (edited) akumulator był ten sam. Wyjąłem go poprostu i naładowałem. Auto odpaliło później i jeździło (naładowanie akumulatora 100%) z tym błedem blokady kierownicy. Do dziś rana kiedy zapalił pochodził chwile i zgasł. ogólnie większość sterowników krzyczała że niema sygnału ze sterownika silnika skrzynia biegów, abs itp. Wyjąłem dziś sterownika silnika posprawdzalem wszystkie bezpiecznieki powyjmowalem przekaźniki kostki sprawdzilem czy niema żadnej śniedzi itp. zapiąłem kostki w zapłon zapaliło się EPC i wóz odpalił, co ciekawsze niema też błędu blokady kierownicy na fisie, ale obawiam się że problem chwilowo zniknął jest chyba jakis problem w skrzynce w podszybiu, aczkolwiek nic niepokojącego nie zauwazylem, wszystko ładne zero wilgoci. Są tam przekaźniki 643 i 204 ktoś wie za co one sa odpowiedzialne ? Moze ktoś ma jakąs rozpiske całej tej skrzynki bezpieczników w podszybiu ? Edited December 29, 2014 by aw69
andynl Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Moim zdaniem coś tam gdzieś nie łączy bo takie meksyki z błędami zwykle są jak jakiś sterownik nie ma komunikacji, automatycznie wszystkie inne które się z nim komunikują walą błędy
aw69 Posted December 31, 2014 Posted December 31, 2014 moze wlasnie jakis przekaźnik się kończy i takie szopki, dlatego chcialem wiedziec za co odpowiedzialne są te przekaźniki w podszybiu. Ogólnie jak auto nie chcialo odpalić przepustnica na kolektorze ssącym trajkotała i wentylatory chłodnic dmuchały jak głupie. dzis znowu zgasł sobie podczas jazdy wywaliło tym razem błedy : 5627 - Usterka sterownika P0606 00 [036] - awaria procesora Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 110715 km 4608 - Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa (N276) P2294 00 [036] - przerwa Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 110715 km Data: 2014.12.31 Czas: 10:52:49 4629 - Przekaźnik zasilający ECM (J271) P068A 00 [039] - rozłącza za wcześnie Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 ktoś ma schemat sterownika silnika 2,0 tfsi ? Który to przekaźnik J271 ?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now