Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Steering lock contact workshop


Gigus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

To znowu ja i mój pełen złego usposobienia pojazd.

Sprawa sięga kilku miesięcy, ale dopiero teraz postanowiłem coś z tym zrobić. Otóż jakiś czas temu przyciemniałem szyby w pewnym zakładzie. Dałem im kluczyk żeby sobie wjechali tam do siebie i spokojnie robili. Gdy skończyli, odpaliłem auto i do dziś pokazuje mi się informacja "Steering lock contact workshop". Dodam, że kluczyk podczas prac był cały czas włożony w stacyjkę. Nie widzę aby cokolwiek się zmieniło związanego z pracą kierownicy, nie jest zablokowana, podczas jazdy mogę nawet skręcać.

Na początku po włączeniu zapłonu piszczy chwilę, a później ciągle widnieje żółta informacja na wyświetlaczu. Brat robił dogłębną penetrację VAGiem, pokasował jakieś tam błędy, ale fakt się nie zmienił i wciąż egzystuje. Dziś nawet odłączyłem na chwile akumulator z naiwną myślą, że coś to pomoże, ale jeszcze bardziej mnie to zirytowało, gdyż jedyną zmianą było wyzerowanie daty i godziny.

Jak żyć?

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponawiam temat. W mojej A4 B8 padł akumulator, po tej akcji mam problem ze wyskakuje mi komunikat na fisie steering lock contact workshop no i nie działa blokada kierownicy, przy wyjętym kluczyku moge krecic kierownica. Jakies sugestie ?


Dzis rano wóz odpalił, chwile pochodził i zgasł. włączam zapłon po kluczyku zegary startują ale nie zapala się kontrolka EPC. Wentylatory chłodnicy pracują, Nie kręci wogole rozrusznik, wyrzuca błędy na fisie bład skrzyni biegów i blokada kierownicy. VCDS nie komunikuje sie ze sterownikiem silnika (tzn. cos sie loguje ale z jakimś błędem). Wiecej jakis dziwnych błedów na połączeniu z gatwayem niema. Jakis punkt zaczepienia ? Auto A4 B8 2,0 tfsi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzyj wszystkie bezpieczniki, przekaźniki na początek może coś nie łączy i robi się totalny meksyk

Edytowane przez andynl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akumulator był ten sam. Wyjąłem go poprostu i naładowałem. Auto odpaliło później i jeździło (naładowanie akumulatora 100%) z tym błedem blokady kierownicy. Do dziś rana kiedy zapalił pochodził chwile i zgasł.


ogólnie większość sterowników krzyczała że niema sygnału ze sterownika silnika skrzynia biegów, abs itp. Wyjąłem dziś sterownika silnika posprawdzalem wszystkie bezpiecznieki powyjmowalem przekaźniki kostki sprawdzilem czy niema żadnej śniedzi itp. zapiąłem kostki w zapłon zapaliło się EPC i wóz odpalił, co ciekawsze niema też błędu blokady kierownicy na fisie, ale obawiam się że problem chwilowo zniknął jest chyba jakis problem w skrzynce w podszybiu, aczkolwiek nic niepokojącego nie zauwazylem, wszystko ładne zero wilgoci. Są tam przekaźniki 643 i 204 ktoś wie za co one sa odpowiedzialne ? Moze ktoś ma jakąs rozpiske całej tej skrzynki bezpieczników w podszybiu ?

Edytowane przez aw69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem coś tam gdzieś nie łączy bo takie meksyki z błędami zwykle są jak jakiś sterownik nie ma komunikacji, automatycznie wszystkie inne które się z nim komunikują walą błędy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze wlasnie jakis przekaźnik się kończy i takie szopki, dlatego chcialem wiedziec za co odpowiedzialne są te przekaźniki w podszybiu. Ogólnie jak auto nie chcialo odpalić przepustnica na kolektorze ssącym trajkotała i wentylatory chłodnic dmuchały jak głupie.


dzis znowu zgasł sobie podczas jazdy wywaliło tym razem błedy :

5627 - Usterka sterownika
P0606 00 [036] - awaria procesora
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 110715 km
4608 - Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa (N276)
P2294 00 [036] - przerwa
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 110715 km
Data: 2014.12.31
Czas: 10:52:49
4629 - Przekaźnik zasilający ECM (J271)
P068A 00 [039] - rozłącza za wcześnie
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
ktoś ma schemat sterownika silnika 2,0 tfsi ? Który to przekaźnik J271 ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...