Skocz do zawartości

aw69

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aw69

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Zambrów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia aw69

0

Reputacja

  1. moze wlasnie jakis przekaźnik się kończy i takie szopki, dlatego chcialem wiedziec za co odpowiedzialne są te przekaźniki w podszybiu. Ogólnie jak auto nie chcialo odpalić przepustnica na kolektorze ssącym trajkotała i wentylatory chłodnic dmuchały jak głupie. dzis znowu zgasł sobie podczas jazdy wywaliło tym razem błedy : 5627 - Usterka sterownika P0606 00 [036] - awaria procesora Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 110715 km 4608 - Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa (N276) P2294 00 [036] - przerwa Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 110715 km Data: 2014.12.31 Czas: 10:52:49 4629 - Przekaźnik zasilający ECM (J271) P068A 00 [039] - rozłącza za wcześnie Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 ktoś ma schemat sterownika silnika 2,0 tfsi ? Który to przekaźnik J271 ?
  2. akumulator był ten sam. Wyjąłem go poprostu i naładowałem. Auto odpaliło później i jeździło (naładowanie akumulatora 100%) z tym błedem blokady kierownicy. Do dziś rana kiedy zapalił pochodził chwile i zgasł. ogólnie większość sterowników krzyczała że niema sygnału ze sterownika silnika skrzynia biegów, abs itp. Wyjąłem dziś sterownika silnika posprawdzalem wszystkie bezpiecznieki powyjmowalem przekaźniki kostki sprawdzilem czy niema żadnej śniedzi itp. zapiąłem kostki w zapłon zapaliło się EPC i wóz odpalił, co ciekawsze niema też błędu blokady kierownicy na fisie, ale obawiam się że problem chwilowo zniknął jest chyba jakis problem w skrzynce w podszybiu, aczkolwiek nic niepokojącego nie zauwazylem, wszystko ładne zero wilgoci. Są tam przekaźniki 643 i 204 ktoś wie za co one sa odpowiedzialne ? Moze ktoś ma jakąs rozpiske całej tej skrzynki bezpieczników w podszybiu ?
  3. ponawiam temat. W mojej A4 B8 padł akumulator, po tej akcji mam problem ze wyskakuje mi komunikat na fisie steering lock contact workshop no i nie działa blokada kierownicy, przy wyjętym kluczyku moge krecic kierownica. Jakies sugestie ? Dzis rano wóz odpalił, chwile pochodził i zgasł. włączam zapłon po kluczyku zegary startują ale nie zapala się kontrolka EPC. Wentylatory chłodnicy pracują, Nie kręci wogole rozrusznik, wyrzuca błędy na fisie bład skrzyni biegów i blokada kierownicy. VCDS nie komunikuje sie ze sterownikiem silnika (tzn. cos sie loguje ale z jakimś błędem). Wiecej jakis dziwnych błedów na połączeniu z gatwayem niema. Jakis punkt zaczepienia ? Auto A4 B8 2,0 tfsi
  4. Panowie mam taki problem. Do rzeczy. W końcu dzis zmieniłem w swoim Audi S4 szafe z FIS (przedliftowa) na FIS poliftową z RS4 B5. Niby wszystko co najwazniejesze dziala ale zauwazylem jedną dziwną rzecz. Prędkościomierz do tych 120 - 130 pokazuje ok. Dziwne rzeczy zaczynają się dziać tak gdzies od 4 biegu jak dokręcam do odcinki wtedy juz na szafie mam 250 (realnie okolo 220 -230) a jak zapne 5 bieg i dokręce deko to zamykam szafe 310 (na Race Logicu okolo 250 km/h) troche dziwne i za duze przekłamania. Co zauwazylem podczas przeróbki, moj stary licznik nie mial Lini CAN. Zanim ją podłączylem nie działał mi wogole obrotomierz mimo ze wszystkie kable mialem podłączone. Nie wiem czy ma to jakies znaczenie. Jakimiś kodowaniami licznika można ogarnąć ten temat mega zawyżonej prędkości ?
  5. przejżałem z 20 pierwszych stron tematu i d*pa niema....tylko pinout po 2000 roku czyli defakto zegarów z RS4. a od S4 z czerwoną 20 pinową wtyczką nima
  6. no panowie nie skąpcie dla takiej ładniej S4ki
  7. niektóre zegary z RS4 pokazują ok a w niektórych na odwrót....kwestia softu, ale z tym niema tragedi, Rogal podegra mi taki żeby wszystko było orajt tylko teraz potrzebna mi jeszcze rozpiska pinów szafy z b5 przed liftem i z FISEM......ma ktoś ?
  8. ogolnie jak podpinam szafe z RS4 (dwie pasujące kostki) częsć funkcji działa, jakies tam temp, podświetlanie, wskaźnik paliwa pokazuje na odwrót no i nie moge komunikowac się z szafą zeby dopasować immo. Dla przykładu dodam ze jak z S4 szafe podepne bez środkowej kostki to komunikacja idzie bez problemu. wydaje mi się ze w dwóch pasujących kostkach tez jakies piny mogą byc do zmiany....A moze ktos mi podlinkować rozpiske szafy z fisem przed liftem (rozumiem ze u mnie z zegarkiem analogowym i środkową czerwoną kostką to przedlift tak ? ) i rozpiske szafy po lifcie z fisem (ta z szarą środkową kostką)
  9. witam na wstępie odrazu prosze nie linczować mnie....bo być mozę info które potrzebuje gdzies jest na którejś ze 146 stron (ale odszukanie zajeło by mi kilka dni ) Do rzeczy. W swoim S4 B5 po lifcie mam licznik z fisem (zegarek analogowy i środkowa kostka czerwona) chce zaadaptować licznik z RS4 (tam środkowa jest dłuższa i szara) w zasadzie dwie kostki pasują niebieska i zielona. I pytanie do was czy ma ktos pinout licznika z S4 i licznika z RS4 B5 ? I czy któres piny w "pasujących" kostkach (zielonej i niebieskiej) mogą się różnić pomiędzy tymi dwoma licznikami ? Z góry dziękuje za jakiekolwiek info.
  10. pozwole sobię zabrać słowo w tym temacie....Jarol te filmy co wklejasz z YT co mają 100 lat są totalnie z ch*** i niemają prawa bytu....Ta S4 na bank była jakaś chora....Miałem S4 serie i łapałem sie z golfem 3 z PDkiem 230 konnym budowanym przezemnie, z rolki go dymałem, fakt ze duzo nie odjeżdzałem ale jednak, ze startu była juz przepaść....a jak zrobiłem soft to juz wooogole wyścig był bez sensu.... Jak czytam takie brednie to mnie szlag trafia.....za 5 koła robisz fmic, "luzujesz" wydech i robisz profi strojenie z LC, Flat shiftem i innymi cudami na kiju, i jeszcze zostaje z 500 zł na wache.
  11. Dzis zrobilem pierwsze starty esunia z race logiciem - powiem wam ze musze na nowo uczyc sie tego auta 1 i 2 bieg to aż mi się rączki gubiły, nie nadążałem za nimi 4 czy 5 prób zrobilem, dwie zjebalem i 3 poszły w miare dobrze (wiem ze da sie jeszcze lepiej ! ) raz 3,91 i kolejny raz 3,81 do paki smile.gif Auto full wyposażone, koło zapasowe laptop, koła 19 cali, 3/4 zbiornika wachy. Ogólnie mega zadowolony jestem - Czas na cwiare 11,8 - 11,9. 0 -200 12.75 sekundy. 100 - 200 km/h 8,94 s.
  12. Będą ogarniane jeszcze detale dzieki którymi powinno się dobić do tych 550 KM ale to juz na jesieni....niemam poprostu teraz czasu na swoje auto
×
×
  • Dodaj nową pozycję...