onion007 Posted September 29, 2012 Posted September 29, 2012 Witam, sprawa wygląda tak. Postanowiłem zajrzeć pod maskę po dłuższej przerwie, i zastałem prawie pusty zbiornik płynu chłodniczego, natomiast poziom oleju jest na max, zalewałem pomiędzy min a max. Gdzie może być nieszczelność? Dodam że nie widać żadnych wycieków plam itp...
onion007 Posted September 29, 2012 Author Posted September 29, 2012 Brzmi groźnie:/ czyli pół silnika do rozebrania? Ile mnie wiecej będzie mnie to kosztowało?
Andrew7771 Posted September 29, 2012 Posted September 29, 2012 Niekoniecznie uszczelka, w oleju może też skraplać sie woda, niedopalone paliwo może też tam sie zbierać, a jak to po dłuższej przerwie to możliwe. A płyn .. może gdzieś jest jakis niewielki wyciek. Ja miałem w trójniku za głowicą wyciek, też myślałem że padła uszczelka, ale na szczęscie zlokalizowałem ten wyciek, i kamień z serca spadł. Dolej płynu, pojeździj i kontroluj stan płynu, przy czym gdy będzie malał, sprawdzaj poziom oleju
bediks Posted September 30, 2012 Posted September 30, 2012 Uszczelkę na samym końcu, taniej sprawdzić najpierw chłodnice oleju bo tam też się płyny mieszać mogą, ja tak miałem, uszczelka była ok, a pływa Ci kolego olej w płynie?
onion007 Posted September 30, 2012 Author Posted September 30, 2012 Nie nie , oleju w płynie nie ma. Jeszcze raz pozaglądam z każdej strony może gdzieś cięknie...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now