Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Słupecko - Konińskie


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie co to może być czujnik ABS wymieniłem na używkę działającą w ładnym stanie ale i tak błąd się wyświetla :whistling:

---------- Post dopisany at 19:41 ---------- Poprzedni post napisany at 19:39 ----------

Jakbyś chciał ja mam łokcia od siebie z auta bo kupiłem nowy ale zaczepy urwane :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam:hi:. Mam pytanie do osób poruszających się na gwincie. Jak się na nim jeździ, jest twardo? Gdybym jechał na drodze w której są połatane dziury to można np jechać 100-120km/h? Czy jednak trzeba jechać wolniej? Poruszanie się takim samochodem po mieście jest utrudnione? Chodzi mi głównie o progi zwalniające, takie mniejsze oraz takie wyższe np na osiedlach. Da się bez problemu przejechać? Chce obniżyć auto i teraz zastanawiam się między sprężynami -30 a gwintem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co to może być czujnik ABS wymieniłem na używkę działającą w ładnym stanie ale i tak błąd się wyświetla :whistling:

Zobacz zaciski z tyłu bądz ewentualnie coś z płynem hamulcowym bedzie :)

Bo ja tez jak na recznym prze holuje to abs swieci i wykrzyknik jak załapi asfaltu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:hi:. Mam pytanie do osób poruszających się na gwincie. Jak się na nim jeździ, jest twardo? Gdybym jechał na drodze w której są połatane dziury to można np jechać 100-120km/h? Czy jednak trzeba jechać wolniej? Poruszanie się takim samochodem po mieście jest utrudnione? Chodzi mi głównie o progi zwalniające, takie mniejsze oraz takie wyższe np na osiedlach. Da się bez problemu przejechać? Chce obniżyć auto i teraz zastanawiam się między sprężynami -30 a gwintem.

jak chcesz podjedź na Słupcę to przejedziesz się na sprężynach ja mam na aucie a gwint leży w garażu:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:hi:. Mam pytanie do osób poruszających się na gwincie. Jak się na nim jeździ, jest twardo? Gdybym jechał na drodze w której są połatane dziury to można np jechać 100-120km/h? Czy jednak trzeba jechać wolniej? Poruszanie się takim samochodem po mieście jest utrudnione? Chodzi mi głównie o progi zwalniające, takie mniejsze oraz takie wyższe np na osiedlach. Da się bez problemu przejechać? Chce obniżyć auto i teraz zastanawiam się między sprężynami -30 a gwintem.

Wiadomo ze na gwincie sztywno jest wiec trzesie na nierownosciach :grin: małe policjany przejezdzam większe juz problem a na -30 przjedziesz je :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Arku dzięki za chęci ale mam teraz gorszy problem moja audica została sprawdzona już przez drugiego elektryka i wiadomo tylko że ma coś w podobnie do ukrytego imobilajzera odparła na max 10 minut i koniec elektryk mówi że poprzedni właściciel musiał coś takiego zamontować tyle że gość wyjechał do pracy za granicę a jego żona nie wie co on tam robił mechanik rozkłada ręce bo jest sprawny elektryka też ok kurcze masakra nie wiem już co robić wymienić całą instalację to koszt około 900 do 1000zł jestem załamany :facepalm: nie wiem co dalej robić :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jakbym się przejechał na gwincie i sam ocenił. Muszę kogoś znaleźć :wink:

Sprężyn się nie boję, ale jednak nie wiem czy te -30mm nie będzie za mało i dlatego zastanawiam się nad gwintem. :decayed:

Jest jeszcze opcja sprężyn na przód -45 a na tył -50 ale to już też może być nisko, tyle że bardziej komfortowiej niż na gwincie.

Ile kolego masz od ziemi do błotnika na gwincie? Ja obecnie mam 68cm przód i 67cm tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Arku dzięki za chęci ale mam teraz gorszy problem moja audica została sprawdzona już przez drugiego elektryka i wiadomo tylko że ma coś w podobnie do ukrytego imobilajzera odparła na max 10 minut i koniec elektryk mówi że poprzedni właściciel musiał coś takiego zamontować tyle że gość wyjechał do pracy za granicę a jego żona nie wie co on tam robił mechanik rozkłada ręce bo jest sprawny elektryka też ok kurcze masakra nie wiem już co robić wymienić całą instalację to koszt około 900 do 1000zł jestem załamany :facepalm: nie wiem co dalej robić :facepalm:

jak ukryty immo ? mam kilku speców zapytam się może da radę coś

---------- Post dopisany at 20:20 ---------- Poprzedni post napisany at 20:19 ----------

Najlepiej jakbym się przejechał na gwincie i sam ocenił. Muszę kogoś znaleźć :wink:

Sprężyn się nie boję, ale jednak nie wiem czy te -30mm nie będzie za mało i dlatego zastanawiam się nad gwintem. :decayed:

Jest jeszcze opcja sprężyn na przód -45 a na tył -50 ale to już też może być nisko, tyle że bardziej komfortowiej niż na gwincie.

Ile kolego masz od ziemi do błotnika na gwincie? Ja obecnie mam 68cm przód i 67cm tył.

a Bart-S ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jakbym się przejechał na gwincie i sam ocenił. Muszę kogoś znaleźć :wink:

Sprężyn się nie boję, ale jednak nie wiem czy te -30mm nie będzie za mało i dlatego zastanawiam się nad gwintem. :decayed:

Jest jeszcze opcja sprężyn na przód -45 a na tył -50 ale to już też może być nisko, tyle że bardziej komfortowiej niż na gwincie.

Ile kolego masz od ziemi do błotnika na gwincie? Ja obecnie mam 68cm przód i 67cm tył.

Nie mierzyłem ile ale od mocowania wahacza bedzie 15 - 17 cm :) -30 bedzie troche mało :naughty: rozpórka bedzie niżej 12 cm :)

tu masz foto jak wyglada :P

CAM00074.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem właśnie :decayed: ładnie, tylko że na takiej glebie nie przejade na tym wyższym progu zwalniającym (czyt: nie dojade do dziewczyny):grin::polew:

Mógłbyś w wolnym czasie zmierzyć ile masz od ziemi do błotnika, przód i tył? Byłbym bardzo wdzięczny :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem właśnie :decayed: ładnie, tylko że na takiej glebie nie przejade na tym wyższym progu zwalniającym (czyt: nie dojade do dziewczyny):grin::polew:

Mógłbyś w wolnym czasie zmierzyć ile masz od ziemi do błotnika, przód i tył? Byłbym bardzo wdzięczny :hi:

ja na obecnej glebie czasami lekko przyryje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem właśnie :decayed: ładnie, tylko że na takiej glebie nie przejade na tym wyższym progu zwalniającym (czyt: nie dojade do dziewczyny):grin::polew:

Mógłbyś w wolnym czasie zmierzyć ile masz od ziemi do błotnika, przód i tył? Byłbym bardzo wdzięczny :hi:

to dopiero początek czekam na wiosne :grin: ok jutro zmierzę :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz sprężyny obniżające, ile cm?

tył -50 chyba a przód -35 czy -45

No to sporo :wink:

---------- Post dopisany at 20:43 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ----------

Widziałem właśnie :decayed: ładnie, tylko że na takiej glebie nie przejade na tym wyższym progu zwalniającym (czyt: nie dojade do dziewczyny):grin::polew:

Mógłbyś w wolnym czasie zmierzyć ile masz od ziemi do błotnika, przód i tył? Byłbym bardzo wdzięczny :hi:

to dopiero początek czekam na wiosne :grin: ok jutro zmierzę :decayed:

Ok, dzięki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz sprężyny obniżające, ile cm?

tył -50 chyba a przód -35 czy -45

No to sporo :wink:

Albo -35 -45 jakoś tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już zmierzyłęm przód 25,5 cm a tył 28 cm :kox:

Zmierzyłeś do błotnika czy do zderzaka? :kox: Mi chodziło do błotnika ( nad kołem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...