Bartollo 2 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Proszę o pomoc z moim AFN'em Grupy: 003,011,010 -VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Skąd taki objaw ze najpierw niedoładowanie a zaraz troszke przeładowuje ? Turbo do czyszczenia ? nieszczelnośc układu czy moze podmieniony N75 tez walnięty ?? ---------- Post dopisany 08-10-2012 at 15:24 ---------- Poprzedni post napisany 07-10-2012 at 22:32 ---------- Panowie jakieś pomysły?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Zrob 3 razy 011 dynamiczne.... tylko kazdy oddzielnie od 1500 do 4200 na 3 biegu.... wstaw zazmaczjąc .. proba 1, proba 2, proba 3... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Logi będą dopiero w sobotę ponieważ do końca tygodnia jestem za granicą. Tylko grupę 011? czy coś jeszcze przy okazji?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 dygnij jako ostanią probe (4).... 010 dynamiczną... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Sorry za przerwę w dostarczaniu informacji w temacie lecz miałem niespodziewaną awarie lapka a co za tym idzie brak neta i możliwości VAG-owania. Ale powróćmy do tematu,w międzyczasie podmieniłem na inny zawór n75 i przegoniłem ją po autostradzie (2 x 290km) i wszytko byłoby w porządku bo nie wpada w tryb awaryjny jak wcześniej i poprawił się troszkę dół,lecz ma turbo dziurę w zakresie 2900-3200 poniżej i powyżej tej wartości idzie ładnie, Dziwne jest to ze przy obrotach 2.9tys czuć lekkie szarpnięcie jak by wpadała w notlaufa ale po przekroczeniu w/w ilości obrotów idzie dalej jak złoto. Co zalogować tak jak kolega wspomniał wyżej 3 x 011 dynamicznie i 1 x 010 ?? czy może jeszcze coś dorzucić ?? Z góry dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 tak jak wspomnial kolega wyzej..... :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Oto logi Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - próba 1 Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - próba 2 Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - próba 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Widac ze sprezarka zasyfiona... ale po 4 probach widac tez jak syfex wylatuje... wolno bo wolno ale zawsze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Czyli polecasz turbo na stół?? Ostatnio przegoniona była po autostradzie(przelotowa 160-180km/h) i poprawił sie dół ale i tak nie jest to co powinno być. Po mieście jeżdżę dynamicznie i nie ma mowy o jeździe emeryckiej:P Jedynie jak moja jeździ to autko jest w zasadzie przepalane bo w ciagu dnia robi około 8km. 4km do pracy i 4 w drugą mańke. Nawet dobrze sie zagrzać nie zdąży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się