Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd ESP


Mitshi

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć :hi:

Od pewnego czasu (ok 2 tygodnie) wywala mi błąd, mianowicie czasem podczas jazdy zaświeci się kontrolka ESP i nie da się jej wyłączyć, na forum podpowiedzieli że coś z czujnikami nie tak. Objawem tego błędu jest to, że podczas jazdy zapala się przy zegarach kontrolka ESP i nie da jej się wyłączyć, przy czym ESP dalej działa (przynajmniej tak mi się wydawało jak sprawdzałem), wyłącza się po zgaszeniu silnika i gdy odpalam ponownie już nie świeci, czasem zdarzy się, że przez kilka dni jest spokój, a czasem zaraz po ponownym odpaleniu i przejechaniu 1km znów się zapala.Zrobiłem skan kompem i wyskoczył mi taki błąd:

----------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.lbl

Part No SW: 8E0 910 517 D HW: 8E0 614 517 AK

Component: ESP8 front H05 0120

Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000

Coding: 0004401

Shop #: WSC 06325 000 00000

VCID: 2854FAFEA4A90D5C

1 Fault Found

00526 - Brake Light Switch-F

011 - Open Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101011

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 14

Reset counter: 30

Time Indication: 0

Freeze Frame:

Hex Value: 0x2A80

Hex Value: 0x4006

Hex Value: 0x0004

Hex Value: 0xB0AA

Hex Value: 0x0001

----------------------------------------------------------------------

Szukałem co to za błąd, na necie znalazłem:

VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics

Z tego co tam wyczytałem możliwe przyczyny tego błędu to (tłumaczenie google):

Bezpiecznik (s) co słaby kontakt lub są uszkodzone

Okablowanie i / lub połączenia między hamulcowych włącznik światła, światła hamulcowe i / lub moduł sterujący ABS

Brake Switch (F) wadliwe

Światło hamowania (s) wadliwe

Nieprawidłowy obecna żarówka (np. 21W zamiast 5/21W lub żarówki LED to ujął)

Żarówki nie wymieniałem, światła hamowania też świecą, więc to odpada.

Pozostał: bezpiecznik, okablowanie, "przełącznik hamulca (F)". W związku z tym mam do was prośbę, powiedzcie mi który to jest bezpiecznik i najlepiej które kable są z tym związane z tym i gdzie są ukryte to sprawdzę, czy dobrze przewodzą.

---------- Post dopisany at 17:34 ---------- Poprzedni post napisany at 00:21 ----------

Odpowie ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(Chyba) Ogarnięte. Wypiąłem czujnik trochę przeczyściłem i popsikałem styki CONTACT'em. I jak na razie błąd się nie pojawia, jutro usunę VCDS'em i zobaczymy jak będzie. :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(Chyba) Ogarnięte. Wypiąłem czujnik trochę przeczyściłem i popsikałem styki CONTACT'em. I jak na razie błąd się nie pojawia, jutro usunę VCDS'em i zobaczymy jak będzie. :cool:

Mam podobny problem. Podczas jazdy - najcześciej gdy lekko nacisnę pedał hamulca zapala sie żółta kontrolka ESP, którą można wyłaczyć gasząc i ponownie uruchamiajac silnik. Wyciągnięcie czujnika to dużo roboty? Na wierzchu jest czy trzeba bedzie coś demontować?

Nigdy nie zagladałem w te rejony kabiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(Chyba) Ogarnięte. Wypiąłem czujnik trochę przeczyściłem i popsikałem styki CONTACT'em. I jak na razie błąd się nie pojawia, jutro usunę VCDS'em i zobaczymy jak będzie. :cool:

Mam podobny problem. Podczas jazdy - najcześciej gdy lekko nacisnę pedał hamulca zapala sie żółta kontrolka ESP, którą można wyłaczyć gasząc i ponownie uruchamiajac silnik. Wyciągnięcie czujnika to dużo roboty? Na wierzchu jest czy trzeba bedzie coś demontować?

Nigdy nie zagladałem w te rejony kabiny.

Musisz odkręcić ten "plastik" nad nogami kierowcy pod kierownicą, to są 3 śruby dwie po bokach i jedna przy bezpiecznikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. dzięki za informację .

(Chyba) Ogarnięte. Wypiąłem czujnik trochę przeczyściłem i popsikałem styki CONTACT'em. I jak na razie błąd się nie pojawia, jutro usunę VCDS'em i zobaczymy jak będzie. :cool:

Mam podobny problem. Podczas jazdy - najcześciej gdy lekko nacisnę pedał hamulca zapala sie żółta kontrolka ESP, którą można wyłaczyć gasząc i ponownie uruchamiajac silnik. Wyciągnięcie czujnika to dużo roboty? Na wierzchu jest czy trzeba bedzie coś demontować?

Nigdy nie zagladałem w te rejony kabiny.

Musisz odkręcić ten "plastik" nad nogami kierowcy pod kierownicą, to są 3 śruby dwie po bokach i jedna przy bezpiecznikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...