Matysss 0 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Witam mam pytanie czy podejdą zegary z polifta do przedlifta? chodzi że o to że mam audi a4 b5 z 96 a chciałbym wstawić te zegary z 2 dodatkowymi mniejszymi zegarami po boku i z termometrem i mam pytanie czy wtyczki podpasują i wszystko będzie hulać czy te dodatkowe zegary i termometr nie będą działać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiush 1 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Witam mam pytanie czy podejdą zegary z polifta do przedlifta? chodzi że o to że mam audi a4 b5 z 96 a chciałbym wstawić te zegary z 2 dodatkowymi mniejszymi zegarami po boku i z termometrem i mam pytanie czy wtyczki podpasują i wszystko będzie hulać czy te dodatkowe zegary i termometr nie będą działać ? a jakie masz zegary na tą chwilę ? teoretycznie można aczkolwiek jak gadałem z moim ziomem który mi robić będzie zegary że trzeba po prostu dodatkowe sondy podłączyć czy coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatUSh 2 Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Jeśli Ci chodzi o zegary z polifta bez fis to owszem można lecz termometr który znajduje się na środku zegarów posiada czujnik temperatury który zamontowany jest w okolicach chłodnicy na belce wiec bedziesz musiał takze ten czujnik dokupić. Zatem powodzenia w montażu bedzie chulać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiush 1 Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Jeśli Ci chodzi o zegary z polifta bez fis to owszem można lecz termometr który znajduje się na środku zegarów posiada czujnik temperatury który zamontowany jest w okolicach chłodnicy na belce wiec bedziesz musiał takze ten czujnik dokupić. Zatem powodzenia w montażu bedzie chulać ja u siebie będę montować z fisem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatUSh 2 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Jeśli dobrze pamiętam to w zegarach przedliftowych jak sam rozkręcałem swój to miałem tylko dwa wtyki po lewej i po prawej pinowe. Natomiast w zegarach z fisem sa 3 wtyki pinowe wiec na środku jeden dochodzi a nie widziałem tam wolnej wtyczki więc jak to tam trzeba zrobić trzeba pokombinowac. Może ktoś inny zna konkrety? Forumowicze pomoże ktoś jakto jest z montowaniem zegarków z fisem do przedlifta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk 1 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 czasami wystarczy torche poszukac panowie... jest juz o tym temat... w ktorym jest wszystko bardzo dobrze i szeczegolowo opisane.. tu jest wystarczajaca lektur a http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiush 1 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 czasami wystarczy torche poszukac panowie... jest juz o tym temat... w ktorym jest wszystko bardzo dobrze i szeczegolowo opisane.. tu jest wystarczajaca lektur a http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/ lektura dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się