dd Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 WITAM WSZYSTKICH KLUBOWICZóW I POZDRAWIAM . MAM Audi a4 19tdi AFN ROK1997 miałem ostatnio błąd N75 .Więc zrobiłem logi prosze o analizea.jaka może być przyczyna powstania błedu .auto straciło moc lecz po ponownym uruchomieniu silnika jest ok.proszę zwrócić uwage na log10 ciśnienia w kolektorze sącym i wogóle o całokształt dzięki ipozdrowienia z krakowa przesyła dominik November 2006 16:26:05 1.9l R4 EDC 00SG 1422 '000 Group B: Not Running nie obciążony TIME STAMP 41 58 0 18 98 200 90 157 111 109 41 57 0 18 98 200 90 156 111 113 41 57 0 18 98 200 90 156 111 112 41 56 0 18 97 200 90 156 111 113 41 56 0 18 98 200 90 157 111 112 41 54 0 18 98 200 90 157 111 112 41 58 0 18 98 200 90 157 111 111 41 60 0 18 98 200 90 156 111 113 41 56 0 18 98 200 90 156 111 108 41 55 0 18 98 200 90 156 111 114 41 56 0 18 98 200 90 156 111 114 41 56 0 18 98 200 90 156 111 112 41 54 0 18 98 200 90 156 111 112 41 56 0 18 98 200 90 156 111 111 41 56 0 18 98 200 90 156 111 110 41 53 0 18 98 200 90 157 111 113 41 57 0 18 98 200 90 156 111 112 41 57 0 18 98 200 90 156 111 112 41 57 0 18 98 200 90 157 111 112 41 57 0 18 98 200 90 156 111 111 41 55 0 18 98 200 90 156 111 111 41 55 0 18 98 200 90 157 111 113 41 58 0 18 98 200 90 157 111 112 41 57 0 18 98 200 90 156 111 111 41 55 0 18 98 200 90 156 111 113 41 57 0 18 98 200 90 157 111 111 41 57 0 18 98 200 90 156 111 113 41 55 0 18 98 200 90 156 111 114 41 55 0 18 98 200 90 156 111 113 41 58 0 18 98 200 90 156 111 111 41 56 0 18 98 200 90 156 111 110 Sunday 19 November 2006 15:42:51 028 906 021 GN 1.9l R4 EDC 00SG 1422 Group A: '000 Group B: Not Running zagrzany,obciążony na 3-biegu TIME TIME MARKER STAMP STAMP 0,29 162 188 180 180 247 201 74 110 123 255 0,64 139 38 0 0 224 201 74 110 123 238 0,99 110 71 210 169 167 201 74 109 123 222 1,34 108 121 239 205 192 201 74 109 123 255 1,69 118 128 233 207 213 201 74 109 123 255 2,04 128 150 229 206 234 201 74 109 123 255 2,39 137 176 229 205 244 201 74 108 123 255 2,74 146 178 231 203 248 201 74 108 123 255 3,09 155 190 231 202 251 201 74 108 123 255 3,44 164 196 230 200 252 201 74 107 123 255 3,79 172 190 231 199 252 201 74 107 123 255 4,15 179 208 229 197 252 201 75 106 123 255 4,5 186 216 222 193 252 201 75 106 123 255 4,85 191 215 39 58 250 201 75 105 123 255 5,2 150 38 38 0 208 201 75 105 123 220 5,55 126 150 220 203 195 201 75 104 123 255 5,9 128 154 220 204 220 201 75 104 123 255 6,25 131 167 216 202 233 201 75 104 123 255 6,6 134 177 192 191 240 201 75 103 123 255 6,95 138 181 182 181 239 201 75 103 123 255 7,3 141 156 174 173 236 201 75 103 123 255 7,65 143 181 60 74 236 201 75 103 123 255 Sunday 19 November 2006 15:38:41 028 906 021 GN 1.9l R4 EDC 00SG 1422 Group A: '004 Group B: Not Running Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 TIME 0,4 2982 9,7 10,6 90,8 0,79 3066 10,1 10,1 94 1,18 3129 10,6 11,4 89,6 1,57 3171 11 12,3 96,4 1,96 3108 0 0 2,8 2,36 2940 1,1 0 16,7 2,75 2709 2,2 0 17,9 3,14 2352 2,6 0 16,3 3,53 1932 2,6 0 17,5 3,92 1533 2 0 16,7 4,31 1008 1,1 0,7 47 4,7 861 1,3 2 58,6 5,09 840 1,3 1,3 70,5 5,49 861 1,3 0,7 70,1 Sunday 19 November 2006 15:40:46 028 906 021 GN 1.9l R4 EDC 00SG 1422 Group A: '010 Group B: Not Running Mass Air Flow Barometric Manifold Position TIME Pressure Pressure Throttle TIME MARKER STAMP mg/R mbar mbar % STAMP 0,37 380 999,6 1009,8 0 0,76 380 999,6 1009,8 0 1,15 380 999,6 1009,8 0 1,54 390 999,6 1009,8 23,5 1,93 485 999,6 1030,2 45,5 2,33 525 999,6 1091,4 68,2 2,72 535 999,6 1162,8 76,9 3,11 610 999,6 1224 89,4 3,5 795 999,6 1499,4 93,3 3,89 1065 999,6 2040 89,8 4,28 1085 999,6 2509,2 88,6 4,67 1005 999,6 2570,4 76,9 5,06 880 999,6 2539,8 0 5,45 1020 999,6 1897,2 91 5,84 1090 999,6 2213,4 91,8 6,24 1150 999,6 2458,2 91,8 6,63 1155 999,6 2550 91,8 7,02 1150 999,6 2570,4 91,8 7,41 1105 999,6 2570,4 91,4 7,8 1050 999,6 2570,4 91 8,19 1005 999,6 2570,4 94,5 8,59 970 999,6 2570,4 96,5 8,98 835 999,6 2488,8 0 9,37 995 999,6 2172,6 98 9,76 1130 999,6 2417,4 94,5 10,16 1175 999,6 2519,4 94,5 10,55 1165 999,6 2539,8 89,4 10,94 1145 999,6 2539,8 89 11,33 1125 999,6 2550 67,8 11,72 930 999,6 2468,4 0 12,11 680 999,6 1754,4 0 12,5 600 999,6 1407,6 0 12,89 550 999,6 1244,4 0 13,28 500 999,6 1152,6 0 13,67 470 999,6 1101,6 0 14,06 415 999,6 1071 0 14,45 405 999,6 1050,6 0 14,84 400 989,4 1040,4 0 15,24 405 999,6 1040,4 0 15,63 400 999,6 1030,2 0 16,02 390 999,6 1030,2 0 16,42 385 999,6 1020 0 16,81 385 999,6 1020 0 17,2 385 999,6 1020 0 Sunday 19 November 2006 15:41:39 028 906 021 GN 1.9l R4 EDC 00SG 1422 Group A: '011 Group B: Not Running Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle TIME MARKER STAMP /min mbar mbar % STAMP 0,35 1344 1366,8 1193,4 30,7 0,74 1491 1744,2 1264,8 30,3 1,14 1659 1815,6 1417,8 35,1 1,53 2268 1948,2 1734 57,4 1,92 2835 1948,2 2223,6 80,1 2,31 3381 1948,2 2519,4 89,6 2,71 3864 1795,2 2560,2 94,4 3,1 3003 1020 2131,8 59,8 3,49 2352 1948,2 1856,4 65,7 3,88 2583 1948,2 2162,4 76,1 4,27 2793 1948,2 2397 84,9 4,66 3003 1948,2 2488,8 90,8 5,06 3192 1948,2 2550 94,4 5,45 3402 1948,2 2570,4 94,4 5,84 3591 1948,2 2570,4 94,4 6,23 3696 1948,2 2560,2 94,4 6,62 3822 1193,4 2570,4 94,4 7,01 2751 1948,2 1999,2 44,6 7,41 2541 1948,2 2193 79,7 7,8 2604 1948,2 2386,8 87,3 8,19 2688 1948,2 2478,6 92,8 8,58 2667 1020 2203,2 57,4 8,98 2268 989,4 1601,4 56,2 9,37 1701 979,2 1336,2 47,8 9,76 1239 979,2 1203,6 45,8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 witam Cię kolego i zapraszam do działu Newbie oraz do zaponania się z regulaminem forum a później pogadamy :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 dd, zapraszam do NEWBIE i zapoznania z regulaminem. Co do logow bylo lepiej zrobic zrzuty z ekranu jak to miales w Exelu bo mozna oczoplonsu dostac. Turbina za duzo pompuje i to o wiele za duzo. Sztanga przy turbinie nei byla ruszana?? Komp wogole nie moze zmniejszyc cisnienia. Zaworek to dobry kupiles?? Wogole to tez pomiary troche dziwnei robiles. Np. blok 04 tam wyglada na to ze sie rozpendziles po czym pusciles gaz i zaczoles robic loga. Bloku 000 nie robi sie pod obciazeniem. Inne znowu dodales i uioles gazu. Poczytaj o robieniu logow i dopiero je rob i wstaw tutaj. Bo ciezko to sie czyta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 ciezko co wyczytac z tego ... przedstaw log w takiej oto formie ... i bedzimy rozmawiac ;-) tak na pierwszy rzut oka to kat wtrysku OK ... ;-) natomiast 011 :shock: ... turbo ładuje jak głupie ..... rada nie deptac fury (tylko na czas diagnozy ;-) ) ,zrobic porzadnie logi,wstawic i bedziemy radzic ... P.S podaj dokladnei blad jaki Ci wywala i co z ta zmiana N75 :?: P.S 2 generalnie logi zrobione do d*py (widac ze chciałes a sie bales ;-) ) pamietaj 3-ci bieg / moze byc tez 4-ty 1500 rpm sendał do oporu (czyt.do samej podłogi :!: az sie oprze :twisted: ), przy 4000 rpm zdejmujesz sendał z gazu .... :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się