Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dlugo kręci zanim odpali


rafal9119

Rekomendowane odpowiedzi

To ma piernik do wiatraka, że jak aku nie jest sprawny (mikro zwarcie na celach, siara na płytkach lub wyeksploatowany), to nie trzyma napięcia prawidłowo i po dłuższym postoju da za mały prąd rozruchowy. Zwłaszcza przy niskich temperaturach da się to odczuć, że szybciej się rozładowuje. A klemy, przewody (np. masowy do budy) mają za zadanie przewodzić prąd z jak najmniejszymi oporami.

Dlatego czyści się klemy, wymienia się stary masowy przewód od akumulatora, daje się wazelinę techniczną lub pastę miedziana na miejsca połączeń, żeby ta przewodność była jak najlepsza. Zaśniedziałe klemy utrudniają przepływ, czasami do tego stopnia, że jest problem z odpaleniem, bo rozrusznik który dostaje za mało prądu nie jest w stanie rozkręcić silnika do minimalnych obrotów potrzebnych do jego uruchomienia. uff

Ale skoro twierdzisz, że sprawdziłeś aku i przewody i jest ok wszystko, to trzeba szukać gdzie indziej przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzalem jest ok nawet ostatnio stał 8 dni bez odpalania i zaszlem po tych 8 dniach i odpalil bez zadnego problemu a u sasiada wystarczy ze postoi 4 dni i juz musi go pchac .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to szukajmy rozwiązania wspólnie.

Założyłem nowy akumulator, parametry ma dobre, instalacja jest sprawna, ale...

dokładnie tak jak u Ciebie - na zimnym musi kilka razy obrócić zanim odpali, a na ciepłym jest ok. :kwasny:

Jak możesz to napisz czy pompa paliwa załącza Ci się gdy zapłon jest włączony, czy dopiero gdy zaczynasz kręcić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak to jest z ta pompa ale wydaje mi sie ze chyba jak zaczne krecic. u mnie o dziwo objawy przestaly ciekawe na jak dlugo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę wtryskiwacze sprawdzał jak tylko znajdę czas, bo VAG-COM wyrzygał mi błąd zacinania się na 4 cylindrze. Może być , że za bardzo leje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam od nie dawna zauwazylem ze z rana trzeba o 3 s dluzej krecic niz tak normalnie. silnik osiagnie 90C i pali tak jak zawsze czyli dobrze najgorzej jest z rana lub jak auto stoi bezruchu 8 H. co moze byc przyczyna???

U mnie pomogła wymiana regulatora ciśnienia paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...