aleksxvz1 0 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 po podłaczeniu vag tacho 3.01 i połaczeniu sie z immo z czytaniu kodu pin ,nacisnołem ,write epprom, wyskoczyło czerwone okienko i zamiast kliknac, cancel, nacisnołem, ok, i poszło auto odpala na 2 sekundy i gasnie ,podłaczyłem vag com 311 wyskoczył bład w silnik numer 17978 i nie moge go z kasowac a w immo 65535 ,1177 ,17978 i mozna je skasowac ale auto odpala tylko na 2 sekundy i gasnie niewiem co robic ,prosze o pomoc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra 1 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Raczej chyba pozostaje ci wgranie wsadu jeszcze raz do twojego licznika i zakodowanie jeszcze raz kluczyków inaczej chyba raczej tego nie naprawisz, a z drugiej strony jak można się pomylić i nacisnąć write epprom i znowu się pomylić i zamiast cancel kliknąć ok poza tym żeby wgrać wsad trzeba go najpierw zaznaczyć więc to już była by trzecia pomyłka więc myślę że to wcale nie był przypadek że tak się stało, poza tym nie ważne czy wgrywasz ten sam wsad czy inny zawsze trzeba zczytać jeszcze raz pin i zakodować kluczyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aleksxvz1 0 Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 dziekuje za pomoc ,auto odstawiam do elektryka ,ma to ogarnac chyba da rade jeszcze raz dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra 1 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 sam byś to ogarnął a na przyszłość jak masz tacho -vaga to sobie skopiuj wsad z licznika i wtedy nie było by problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aleksxvz1 0 Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Wracajac do tego problemu to juz nie chciałem kontynułowac problem był duzo wczesniej auto stało i taki gosciu ma vaga tacho i on powiedział mi ,ze on to zrobi a chodziło o zmiane kilomtrow na liczniku ,dosc ze nie zmienił kilometrow to zablokował imobilajzer .Po tym incydencie kupiłem sobie tacho vag 3.01 ,, ale niemam pojecia jak to sie robi wolałem oddac auto do elektryka , a przyokazji skad wziaz nowy eprom do immo,i jak wogule sie to robi,moze w przyszłosci sie przydac . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra 1 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 to zależy o co dokładnie ci chodzi czy wsad do licznika czy kość eprom jak wsad to musisz poszukać w internecie o takim numerze jaki masz licznik wgrywasz go do licznika później zczytujesz pin z niego i kodujesz kluczyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aleksxvz1 0 Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Czy po wgraniu nowego programu z czytania pinu musza byc nowe kluczyki.U mnie imobilajzer jest osobno z boku kierownicy a numer to 440953234 IMMO AUZ9Z0 212020 D00 . ---------- Post dopisany at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany at 21:01 ---------- mozna pisac na i maila; [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 To tam vagtacho nie poradzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aleksxvz1 0 Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 a co poradzi jaki sprzet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Programator EEPROM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aleksxvz1 0 Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 co mozna jeszcze zrobic zeby to auto wystartowało . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Wymienić puszkę i dopisać klucze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aleksxvz1 0 Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 wymienic puszke immo czy silnika a moze cołosc .wyszedł problem zablokowany sterownik ecu brak dostepu i co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 A czego ty oczekujesz? Nie masz czym a chcesz zrobić. Podałem ci 2 racjonalne rozwiązania. Jeśli ci nie odpowiadają, to może Kaszpirowski telepatycznie "naładuje" twoją puszkę odpowiednią zawartością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aleksxvz1 0 Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 cudow nie oczekuje ,bo mam obcje obejscia ecu tylko nie wiem czy za działa zeby nie na robic wiecej bałaganu. ---------- Post dopisany 26-11-2012 at 12:51 ---------- Poprzedni post napisany 16-11-2012 at 20:36 ---------- wracajac do tematu zablokowanego sterownika silnika ahu znalazłem w laptopie pod który był podłaczony vagtacho 3.01+opel immo takie cos ;ale mam problem bo nie moge dodac pliku zeby go pokazac.nie umiem tego zrobic.prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się