Skocz do zawartości

Krzysiekcalibra

Pasjonat
  • Postów

    344
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krzysiekcalibra

Osiągnięcia Krzysiekcalibra

1

Reputacja

  1. Panowie dołączę do pytania , mam tylko jeden kluczyk i chce sobie dorobić drugi kluczyk , czy jak kupię kluczyk z pilotem o tych samych numerach ale z innej audi a4 b6 to uda mi się go przyuczyć bez wiekszych problemow żeby otwierał moje auto ?
  2. no właśnie a jest mułem i już nie wiem gdzie szukać , nie jest takim mułem jak by nie było turbo ale jedzie jak zwykły benzyniak a nie tdi
  3. ale u mnie oprócz tego że turbo późno wstaje to jeszcze nie ma takiej mocy jak powinno być a do 1600obr to nawet potrafi się zdławić dopiero powyżej czuć lekką poprawę jak turbo się włącza ale to nie jest to co powinno być i co było kiedyś
  4. oki tak zrobie bo właśnie coś mi się wydaje że moje regenerowane turbo może być jakieś uszkodzone i dlatego auto tak słabo przyspiesza
  5. Panowie zrobiłem logi mógł by ktoś sprawdzić czy coś tam jest nie tak ?? dodam tylko że egr jest zaślepiony Basic settings http://vaglog.pl/log_213019.html grupa 000 http://vaglog.pl/log_213020.html grupa 003 http://vaglog.pl/log_213021.html grupa 004 http://vaglog.pl/log_213022.html grupa 011 Meas Blocks http://vaglog.pl/log_213023.html grupa 000,001,003 http://vaglog.pl/log_213024.html grupa 004,007,013 http://vaglog.pl/log_213025.html grupa 010,018,023 Dynamic http://vaglog.pl/log_213026.html grupa 001,003,004 http://vaglog.pl/log_213027.html grupa 008,010,011 z góry dziękuję za pomoc
  6. Witam mam takie pytanie , mianowicie w ostatnim czasie padł mi silnik (ajm 115km) i musiałem go wymienić , myślałem że kupiłem drugi taki sam silnik ale przy wymianie rozrządu okazało się że jest to wersja 101km AVB , turbina i pompowtryski oraz sterownik silnika został z ajm , silnik odpala i auto jeździ ale jest dużo słabsze niż na starym silniku ajm i nie rwie jak na starym silniku czy po takiej zmianie powinienem zmienić też sterownik silnika na ten z avb żeby jeździł lepiej czy jak osprzęt został z ajm to sterownik też powinien zostać z ajm ?? i czy jak turbo , pompowtryski i sterownik jest z ajm to drugi silnik bedzie miał tez 115km czy 101km ??
  7. A wiesz może dokładniej w którym miejscu na bloku ??
  8. Witam Mam takie pytanie, w swojej audi miałem silnik o oznaczeniu ajm ale niestety silnik został uszkodzony i musiałem go zmienić , kupiłem teoretycznie taki sam silnik, na osłonie rozrządu miał oznaczenie ajm i tak też było napisane na aukcji ale mój mechanik po założeniu silnika i przy montażu rozrządu doszedł do wniosku że to nie jest silnik ajm bo rozrząd od ajm nie pasuje i dobrał rozrząd od jakiegoś innego oznaczenia silnikowego ponoć od 2004r i teraz moje pytanie czy można jakoś sprawdzić jaki to silnik ?? bo osłonę rozrządu zawsze można założyć przecież inną a na silniku ponoć nie ma żadnego oznaczenia
  9. Witam opiszę całą sytuację od początku , mianowicie trzy tygodnie temu podczas powrotu z Wrocławia padło mi turbo w moim 1,9 AJM silnik stracił moc ale z wydechu nic się nie dymiło więc pomyślałem że auto wpadło w tryb awaryjny i jechałem dalej, dojechałem do Wałbrzycha i nagle zaczęło potwornie dymić więc już wiedziałem że padło turbo, odstawiłem auto na najbliższym parkingu i wieczorem przyjechałem z bratem żeby je zaciągnąć na warsztat, nie wiedziałem czy mogę auto odpalić żeby mieć hamulce i wspomaganie kierownicy podczas holowania więc zadzwoniłem do mechanika i zapytałem i on stwierdził że w sumie jak kawałek to mogę go odpalić i na wolnych obrotach brat może mnie holować . Przyjechaliśmy na warsztat zgasiłem silnik i zostawiłem auto na wymianę turbiny . Po dwóch dniach mechanik dzwoni że gdy wymienił turbinę i odpalił silnik to po kilku minutach auto wskoczyło na wysokie obroty więc wyłączył silnik, gdy odpalił ponownie silnik nie chodził na jeden cylinder , po rozebraniu silnika mechanik stwierdził że pompa oleju chyba jest uszkodzona bo silnik u góry był suchy i chyba pompa nie podała oleju i że chyba pękł pierścień i porysował cały cylinder i pompowtrysk jest uszkodzony, starego silnika nie opłacało się naprawiać więc kupiłem drógi urzywany o tych samych oznaczeniach, silnik został przełożony i nawet odpalił , przy okazji wymieniłem sprzęgło i rozrząd oraz filtry i olej ale teraz zaczęły się problemy mianowicie po długim postoju czyli po nocy lub po pracy auto zapalało bez problemu ale przez jakąś chwilę nie chodzi równo tylko trochę nim telepie i obroty falują po chwili się to stabilizuję nie wiem dlaczego tak się dzieję ale jest to denerwującę w dodatku dzisiaj po pracy jak było ciepło to nie mogłem wcale go odpalić dopiero po długim kręceniu rozrusznikiem auto zapaliło w dodatku strasznie kopci ponoć mechanik mówił że to się wypala stary olej ale kopci i na ciepłym i na zimnym więc chyba coś nie tak a klapę tylną mam tak uwaloną olejem że szyby nie widać , pomyślałem że to może coś od pompowtrysków więc sprawdziłem vagiem i wyszło takie coś Czy ktoś potrafi mi powiedzieć czy wszystko jest wporządku z pompowtryskami i czy są dobrze ustawione ?? w silniku oleju narazie nie ubywa a i kompresja ponoć jest prawie 29 więc gdzie szukać przyczyny dymienia i problemów z odpalaniem ?? Błędów jakich kolwiek brak na vagu
  10. Panowie mi również fis oszukuje ze spalaniem mianowicie na liczniku pokazuję 8,6 a w rzeczywistości wychodzi mi 7,5 wiec z opisu powyższego powinno być tak 100*7,5/8,6 = 87,2 dobrze rozumiem ?? 87 nie wchodzi więc wpisałem 90 i zobaczymy czy teraz bedzie dobrze pokazywał.
  11. Panowie wszystko fajnie ale po podłączeniu tak jak powyżej wszystkie światła działają jak należy ale już po przekręceniu zapłonu a ja bym chciał żeby się uruchamiały dopiero na zapalonym silniku czy da się to jakoś zrobić ?? nie chcę obciążać akumulatora na rozruchu światłami .
  12. tak też zrobię ale powiedzcie mi ja przyciskam te cycki na przewodach od klimy to mocno syczy czyli ciśnienie jest więc chyba układ jest szczelny ?? może być tak że ciśnienie jest ale czynnika jest mało ?? sorry że pytam o takie bzdury ale chce się jak najwięcej dowiedzieć zanim zedrą ze mnie skóre w warsztacie.
  13. Panowie a powiedzcie mi czy wentylator od klimy we wszystkich a4 b5 jest ten sam różni się tylko wtyczką czy wymiary też są różne to nie wiem jaki kupić ?? ---------- Post dopisany at 19:40 ---------- Poprzedni post napisany at 10:44 ---------- Dobra Udało mi się naprawić wiatrak i już wiatrak kręci jak szalony ale na klimie dalej nie czuje żeby było zimno a więc tak : wentylator działa, prąd do sprężarki dochodzi , sprzęgło sprężarki się kręci , w obu rurkach przy podszybiu jak naciskam "cycek" to syczy czyli ciśnienie jest, jedna z tych rurek jest lodowata druga nie, żadnego błędu na klimatroniku nie pokazuje , więc chyba tylko pozostaje sprawdzić szczelność i nabić czynnik co o tym sądzicie??
  14. no tylko sam czynnika nie wyciągnę więc tu już wchodzi w grę warsztat który się tym zajmie
  15. Panowie chciał bym wymienić ten dławik u siebie bo też mam dziwne rzeczy z klimą i mam takie pytanie żeby go wymienić to trzeba spuścić czynnik z gazem ?? raczej nie mogę sobie tak po prostu odkręcić tych przewodów i go wymienić ?? czy ciśnienie robi się dopiero po włączeniu sprężarki ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...