Jump to content
IGNORED

Czy po zmianie silnika trzeba zmienić sterownik silnika ?


Krzysiekcalibra

Recommended Posts

Witam mam takie pytanie , mianowicie w ostatnim czasie padł mi silnik (ajm 115km) i musiałem go wymienić , myślałem że kupiłem drugi taki sam silnik ale przy wymianie rozrządu okazało się że jest to wersja 101km AVB , turbina i pompowtryski oraz sterownik silnika został z ajm , silnik odpala i auto jeździ ale jest dużo słabsze niż na starym silniku ajm i nie rwie jak na starym silniku czy po takiej zmianie powinienem zmienić też sterownik silnika na ten z avb żeby jeździł lepiej czy jak osprzęt został z ajm to sterownik też powinien zostać z ajm ?? i czy jak turbo , pompowtryski i sterownik jest z ajm to drugi silnik bedzie miał tez 115km czy 101km ??

Link to comment
Share on other sites

Sterownik raczej powinien zostać ten sam. Sprawdz czy wszystko na bank jest szczelne i ustawione jak należy. Moim zdaniem jeżeli ten AVB jest zdrowy to moc powinna być ta sama lub nieco mniejsza

Link to comment
Share on other sites

Panowie zrobiłem logi mógł by ktoś sprawdzić czy coś tam jest nie tak ?? dodam tylko że egr jest zaślepiony

Basic settings

http://vaglog.pl/log_213019.html grupa 000
http://vaglog.pl/log_213020.html grupa 003
http://vaglog.pl/log_213021.html grupa 004
http://vaglog.pl/log_213022.html grupa 011

Meas Blocks

http://vaglog.pl/log_213023.html grupa 000,001,003
http://vaglog.pl/log_213024.html grupa 004,007,013
http://vaglog.pl/log_213025.html grupa 010,018,023

Dynamic

http://vaglog.pl/log_213026.html grupa 001,003,004
http://vaglog.pl/log_213027.html grupa 008,010,011

z góry dziękuję za pomoc 001.gif

Edited by Krzysiekcalibra
Link to comment
Share on other sites

Ja tam specem nie jestem od logow. Ale podpowiem zebys robil logi pojedynczo. Bo gdy logujesz 3 grupy na raz to log jest niedokladny. Patrzylem grupe 11, to wyglada ze turbo pozno wstaje i masz niedoladowanie. Ale log bardzo niedokladny. Co 300rpm prawie. Zrob ta grupe.osobno najlepiej na 4 biegu. A z logami najlepiej uderz do ciachciaha. On ci napisze dokladnie jakie grupy i jak logowac

Link to comment
Share on other sites

Raczej zle wyregulowana dlugosc sztangi. Skroc ja 3 obroty. Jak oddalem turbo do czyszczenia to zrobili mi za dluga sztange i tez pozno wstawalo

Link to comment
Share on other sites

ale u mnie oprócz tego że turbo późno wstaje to jeszcze nie ma takiej mocy jak powinno być a do 1600obr to nawet potrafi się zdławić dopiero powyżej czuć lekką poprawę jak turbo się włącza ale to nie jest to co powinno być i co było kiedyś

Link to comment
Share on other sites

Pełną wartość Ci dmucha przy 2000 obrotów oraz przeplywka od 1800 obrotów jakiegos syfa nabrała na chwile, ogolnie nie powinien być muł bo całkiem sensownie to działa

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...