Skocz do zawartości

eaglent

Pasjonat
  • Postów

    176
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O eaglent

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Bolesławiec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia eaglent

0

Reputacja

  1. a nie ma ktoś zacisków z jarzmami? może być zestaw pod 269/20 ale poliftowymi 269/22 też nie pogardze bo ceny na allegro kosmos, piasty za 40zł kupilem a zaciski za 200 za sztuke liczą
  2. Witam, mam pytanie do osób które przekładały tylna klape z polifta do przed. W polifcie sa mikrostyki które otwierają klape a nie jak w przed zwykłe uchwyty. Podpowie ktoś jak podłączenie zostało zrealizowane? druga sprawa czy cała wiązka poliftowa różni się mocno od przedliftowej?
  3. musisz mieć kluczyk pasujący do tego bębenka niestety, a z pilota będzie działać normalnie, zawsze możesz pojechać do speca od zamków i przełożyć wszystkie bębenki łącznie ze stacyjką albo kupić komplet poliftowych z kluczem
  4. ja przerabiałem kilka dni temu, sprawa wygląda tak: wkładek nie możesz przełożyć bo przedliftowe nie pasują do polifta, musisz przełożyć zamek ze starych drzwi do nowych bo ma więcej pinów wtyczka wtedy będzie się całe auto otwierało z kluczyka do zamka tego poliftowego, a poza tym to większych problemów nie ma
  5. podnies auto na lewarku i zakręć kołem to sie przekonasz
  6. moze po prostu lozysko?
  7. Ok, więc moge zetrzeć klocek na równo i zalozyc stary zacisk czy lepiej zostawić klocek jak jest?
  8. No i czy to możliwe, bo jeden zacisk który wsadzilem jezdzil u mnie w aucie ale zmienilem go z pół roku temu a nic się z nim niepokojącego nie działo więc jakim cudem dwa naraz się odkształciły?
  9. Ok, a czyli co proponujesz, wymienic w tych starych komplet i wsadzic? a co z klockami?
  10. tak, zregenerowałem inne żeby zakładać od razu komplet na auto. W każdym razie, jutro przeloze do tych starych wszystko tylko powiedzi mi proszę, czy klocki moge przejechac papierem sciernym na prosto czy zostawić tak i moze sie uloza? I jeszcze jakbyś mógł troszkę rozwinąć swoja wypowiedź odnośnie rozjechanych zacisków to byłbym wdzięczny bo inmi mocno naciskają na nowe gumki prowadnicze, że są za ciasne i zacisk nie odbija.
  11. No w porządku ale to wszystko jest nowe. Jaki jest tego powód? @edit Czyli to nie bedzie wina gumek prowadnic tylko samych zacisków?
  12. Witam, mój problem polega na tym iż zdecydowałem się wymienić tarcze przód na 312. Kupiłem jarzma 451, zaciski zregenerowałem, kupilem nowe gumki, uszczelke tłoczka, uszczelki prowadnic, oslony tarcz od 312. Tarcze zaś kupiłem mikody gt + klocki TRW i jako podsumowanie nowe przewody elastyczne, nowe sprężynki ATE i płyn hamulcowy girling. Całość zmontowałem wczoraj tj. 05.12 a problem pokazał się dzisiaj czyli 05.13. Zobaczyłem, że z obu stron zewnętrzny klocek jest nierówno starty, tzn od wewnętrznej strony tarczy jest jak nowy i im dalej do zewnętrznej tym go mniej. Dodam, że zrobilem na zestawie jakies 250km w celu dotarcia, praktycznie ledwo co hamując. I teraz pytanie co jest tego powodem? na forum a6 ludzie pisali, ze zaciski z upływem lat się krzywią, inni, że prowadnice krzywe jeszcze inni, że gumki od prowadnic - ale u mnie całość jest fabrycznie nowa. Ma ktoś jakieś pomysły? dodaje fotki: zdjęcie
  13. wątpie, bo do klimy masz kilka przekaźników, masz elektrycznie sterowane klapki nawiewów, musiałbyś całą instalacje dorabiać samemu
  14. skoro masz do kupienia kompletny klimatronik to przekładasz wiązke ze wszystkimi przekaźnikami, podłączasz + i - i zadziała, jak ten sam rocznik to nie będzie problemów, sprzedawałem zestaw któremuś koledze z forum właśnie taki sam to z tego co wiem, to złozył wszystko w 3 dni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...