Skocz do zawartości

jihad

Pasjonat
  • Postów

    440
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jihad

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jihad

0

Reputacja

  1. Czy ktoś tu ogarnia temat modyfikacji zawartości pamięci liczników? Chodzi o zmianę mil na km w licznikach, które nie reagują na zmianę kodowania VAGiem.
  2. VAG 8D0 698 151 C/F ? Co sądzisz o tym? http://allegro.pl/sportowe-klocki-hamulcowe-audi-a4-a6-przod-b-czuj-i2170744886.html Sa warte tej ceny, czy raczej brać Bosch? http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-przod-bosch-audi-a4-95-avant-wwa-i2183939367.html
  3. Nie mam możliwości teraz zmierzyć tarczy, a musze zamówić zaraz klocki. 288/15 to pełna, a 280/22 to wentylowana? Wiem, że mam pełne, czy wobec tego takie klocki do ADR'a 96 rok? http://allegro.pl/klocki-bosch-audi-a4-b5-1-6-1-8-1-9-tdi-przod-i2124308201.html
  4. jihad

    Znaczenie ET Felgi

    Przy takim wysokim ET, obawiałbym się o ocieranie o wahacze, choć może 215/45 sie zmieści.
  5. Podłączę sie pod temat, bo nie działa mi wyszukiwarka. Widzę, że masz jakieś pojęcie o modyfikacji pamięci liczników. Ogarniałeś już temat zmiany wyświetlania km zamiast mil w licznikach UK-NSI poprzez właśnie grzebanie w pamięci?
  6. Żadne filtry ani wtryski. Nie ma chyba mozliwości, zeby zabrudziły się w taki sposób, że auto wczoraj chodzi idealnie, a dziś nie przełaczy się w ogóle. Uruchom auto na benzynie i podczas przełaczania na gaz wsłuchaj się (lepiej kolega) w elektrozawory na butli i na reduktorze. Być może jeden z nich nie otwiera sie. Jeśli tak będzie, częściej jest to winą połaczeń elektrycznych (zwykle zacisków przy samych zaworach) niż uszkodzeniem samych zaworów. Przyczyn oczywiście może być więcej, ale zapewne sprawdzisz tylko to, co jesteś w stanie sam naprawić. Druga sprawa, że czasem błahy problem bedziesz przy pomocy forum rozwiazywał tydzień, a tymczasem pierwszy lepszy zakład montażu gazu ogarnie to w 5 minut.
  7. Też nad tym myślałem, tym bardziej, że w ogóle zdechł mi ten brzęczyk. W mondeo MKI jest ładny gong o ile pamietam, podobny do BMW. Ten ze starszych BMW ma gniazdo połaczeniowe 7-pinowe, więc nalezałoby zacząć od schematu, rozpiski pinów BMW. http://allegro.pl/brzeczyk-gong-1-378-017-bmw-e36-i2120576231.html
  8. jihad

    Żarówki do soczewek

    http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?691-ALL-Jakie-%BFar%F3wki-polecacie-do-%B6wiate%B3-mijania
  9. Z nawigacją idziesz na łatwiznę. Kartka i ołówek, tu masz wzory: http://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_marszrutyzacji A tak na poważnie, to nawigacja punkty "przez" traktuje w kolejności dodawania. Nie wybiera kolejności przejazdu przez poszczególne pod katem uzyskania najkrótszej trasy. ---------- Post added at 08:39 ---------- Previous post was at 08:24 ---------- Zapoznaj się z Automapą, bo właśnie ją włączyłem i wydaje mi się, że potrafi rozwiazać "problem komiwojażera".
  10. Przód jest 130 jak już pisano, a tył 165. Do tego potrzebne dystanse. Z przodu zestaw odseparowany, a z tyłu zdaje się są właśnie współosiowe. 200 zł wystarczy na skromny przód, a jeśli oryginalne głośniki ci np. nie charczą, to zmiana raczej w ogóle sensu nie ma.
  11. Co do brzęczka, to można sprawdzić go VAGiem. Jeśli chodzi o kontrolki, to nikt raczej nic nie wywróży. Wyciągaj licznik i zobacz co tam sie w kablach dzieje.
  12. Nie słyszałem, żeby ktos wymienił oryginalne clear w avancie poliftowym na dymione przedlifty.
  13. Przepraszam za OT, ale skoro kolega cierpi na jakąś przypadłość, to niech on się męczy ze słownikiem. Dlaczego inni mają się męczyć podczas czytania? Czegoś takiego nie usprawiedliwia choroba (?), to zwykly brak szacunku dla czytających.
  14. Zawsze powtarzam, że w przypadku żle pracujacych lub nie pracujących urzadzeń elektrycznych należy zacząć od źródła prądu, bezpieczników itp.
  15. Akumulator i alternator oczywiście w porządku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...