Skocz do zawartości

bassxclub

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bassxclub

Osiągnięcia bassxclub

0

Reputacja

  1. Witam, Poszukuję poszycia drzwi do mojego avanta, ale niezawsze podawana jest informacja nt. wersji, z której są wymontowane oferowane drzwi ;-) Czy jest różnica między drzwiami tylnymi - avant/sedan? Często mam pecha, bo okazuje się w ostateczności, że ktoś ma od wersji sedan np. i zastanawiam się wtedy, czy byłaby buba jakbym takowe zamówił ;-) Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. Ps. Żeby kogoś nie zmylić to chodzi mi o blaharkę, a nie tapicerkę ;-)
  2. Jak ja miałem takie objawy to się okazało, że był to czujnik położenia wału korbowego. Po rozgrzaniu auto wchodzi w tryb awaryjny i objawem jest brak mocy (max jechałem 100km/h), gaszenie silnika i problemy z odpalaniem przy temp. 90 st.C ;-) U mnie znajduje się on w dolnej prawej stronie silnika - po jego wymianie problem zniknął - VAG nie wykazał nic. A wymieniłem też czujnik temp - ale to był zły strzał - chociaż sprawdzałem Ohmikami i niby był zły. Po wymianie czujnika położenia wału auto zaczęło chodzić jak nowe.
  3. Póki co boję się nim jeździć, więc nie cofam niestety ;-) im bardziej podchodzę do niego jak do swojej kochanki.. tym więcej pokazuje mi fochów. I zaczynam myśleć, że ponad połowę auta wymieniłem - to są rzeczy, które mogą mnie jeszcze zaskoczyć niestety//// ;-P
  4. Znajomy elektryk mi właśnie mówił o tym przekaźniku... że czasami wystarczy "odświeżyć" jego połączenie... O tym też wspominał... zastanowię się jak się cieplej zrobi... mam kilka rzeczy do zrobienia w okresie letnim ;-) Są są ;-)
  5. No właśnie podejrzewam przekaźnik jakiś, bo nie padło od razu tylko raz działało raz nie.. teraz już w ogóle nie działa jedna strona. Gdzie tego szukać? Jak sprawdzić?
  6. Czyli niefabryczny w takim razie.. scyzoryka niet ;-)
  7. Wersja auta? polift - przejściówka... sterownik chyba fabryczny chociaż szczerze mówiąc to aż tak się jeszcze nie przyglądałem mocno... Zakodować? W związku z powyższym niebardzo się orientuję, jeżeli chodzi o tą część elektryki ;-P VAGiem się to robi czy jak? ;-)
  8. Witam, Mam pewien problem. Od jakiegoś czasu przestała mi działać cała prawa strona kierunkowskazów podczas otwierania/zamykania auta - centralnym zamekiem. Podejrzewam, że wina leży po stronie połączeń przy sterowniku centralnego układu - albo gdzieś pomiędzy prawym kierunkiem a sterownikiem. Spotkaliście się z takim problemem? Gdzie ewentualnie szukać i sprawdzać? Chodzi o Avanta ;-) Pozdrawiam.
  9. Ok auto naprawione. Jeszcze raz... Okazało się, że regulator napięcia skakał 15-25V - akumulator przeładowany. Spaliło mi żarówki H7 mijania + drogowe. Kontrolka niebieska (50% światła) oznacza problem z żarówkami drogowymi (doszedłem do tego przez odpięcie bezpieczników od drogówek) - nigdzie nie mogłem znaleźć co ona oznacza - teraz już wiem, a może i inni na tym skorzystają ;-P Wymieniony regulator - napięcie w normie... Oby nie padł znowu. Dowiedziałem się od znajomego, że w Elblągu można wymienić alternator na regulowany z 2 letnią gwarancją za 100zł - następnym razem chyba się na to zdecyduję, bo taniej wychodzi wymienić i mieć spokój... A właśnie - ABS i LAMBDA miały błąd przez zbyt wysokie skoki napięcia - teraz już jest wszystko ok. Ps. Temat do zamknięcia. Mam nadzieję, że innym też pomoże rozwiązanie mojego problemu.
  10. No tak.. bezpieczniki sprawdzone a akumulator nowy centra futura siedzi ;-) Zastanawiało mnie przygasanie świateł w jednym momencie i ten ABS... jak mi znajomy elektryk powiedział - przy skokach napięcia ABS szaleje - i to się sprawdziło właśnie... ;-)
  11. jihad... trafne spostrzeżenie ;-) okazuje się, że regulator napięcia wariuje i skoki zauważyliśmy dochodzące do 25V ;-) Multimetrem cyfrowym jaki posiadam nie da rady tego wyłapać... Jutro regulator kupie, wstawię i zobaczymy...
  12. Domyślam się, ale prosiłbym o ewentualne rady z której strony najlepiej i najwygodniej uderzyć... ;-) Kupiłem żarówki.... światła mijania działają. Nadal jednak świeci się na 50% niebieska kontrolka świateł drogowych bez ich włączania (czy jest to jakiś czujnik, że nie ma np. świateł drogowych?)... Jak manetką włączam drogowe to lampka ta zaczyna świecić normalnie jak przy "długich", ale same żarówy się nie świecą, bo podejrzewam, że są przepalone... Mijania sprawdziłem już na bezpiecznikach 10A, bo były 15A wstawione.. A z tego co się orientuję, to drogowe są odseparowane od mijania i są na 10A bezpiecznikach - dziwnym zbiegiem okoliczności przepaliły się mijania, drogowe, a zostały halogeny (boczne) i postojówki?... Jutro po pracy postaram się dostać do tej kostki w stacyjce, tylko łatwiej by mi było jakby ktoś opisał mniej więcej z której strony bić ;-) szybciej i łatwiej by mi było... ;-) No i mam nadzieję, że zanikające napięcie na radiu, klimie i zegarach w tym samym momencie prowadzi do tej kostki... Pozdrawiam i dziękuję za pomoc...
  13. Witam, Wnioskuję, że audi a4 b5 to złom - ciężko mi już twierdzić inaczej - ale to inna para kaloszy. Mam znowu problem - tym razem coś z elektryką. Zaczęło się od tego, że zaczęło przygasać światło (tj. zaczęły przygasać światła mijania, lapka wewnątrz auta, dziwne skoki obrotów. Od wczoraj natomiast zaczęło padać wszystko - zgasły światła mijania i brak świateł drogowych (po włączeniu świateł pali się zielona kontrolka oraz lekko podświetlona niebieska świateł drogowych - po włączeniu drogowych zaczyna się niebieska świecić normalnie, ale światła drogowe się nie świecą), włączyła się kontolka pomarańczowa ABSu, wyłączyły zegary (brak obrotów, prędkościomierza, przyciemniony wskaźnik temperatury zewn.) i jakby momentami brakowało mocy przy przyśpieszaniu. Dla zmyłki włączyłem natomiast światła przednie halogenowe (te "boki") , żeby tylko mnie policjanci nie zatrzymali. Podczas gdy wyłączają się zegary, brakuje również zasilania na radiu oraz klimatronik jakby mniej dostawał prądu, bo ledwo widać co się dzieje na jego wyświetlaczu. Czy ktoś z Was spotkał się z takimi objawami? Za niedługo pójdę sprawdzić pod VAGiem co wyświetla. Może to być moduł komfortu? Cały komputer szaleje? Zwarcie? Wtf? Pozdrawiam. ---------- Post added at 15:50 ---------- Previous post was at 13:52 ---------- Moje pierwsze spostrzeżenia.. Prawdopodobnie kostka stacyjki. Teraz tylko pytanie - jak się do niej dostać bez zdejmowania kierownicy... Ktoś miał ten sam problem? Dodatkowo zauważyłem, że poprzedni właściciel wstawił bezpieczniki 15A, gdzie od świateł powinny być 10A. Możliwe, że stacyjka zrobiła zwarcie, bezpiecznik nie zareagował, a żarówy poszły się palić... ;-/ Skąd takie przypuszczenie? Sprawdziłem zasilanie na żarówkach - jest. Także tutaj kwestia braku napięcia odpada (ew. przełącznika świateł). Dodatkowo wywalenie zegarów, klimy i radia - wszystko przecież traci napięcie po wypięciu kluczyka ze stacyjki... Ale to będę pewny jak się dobiorę do stacyjki...
  14. Podejrzewam, że po podłączeniu do ECU - sterownik nie podaje błędów, ponieważ to nie jest błąd jako uszkodzenie czujnika. Chodzi tutaj bardziej o złe przekazywanie sygnału (czujnik ten pracuje na podstawie rezystancji przecież), który sterownik na jego podstawie dobiera dawkę... W miarę możliwości i czasu zajmę się wykonaniem i analizą logów - samo odczytywanie błędów to nie wszystko ;-P Podobnie miałem z czujnikiem temp. cieczy chłodzącej - błędów nie pokazuje, a rezystancja przy temp. ~80-90 st. wynosiła 55 Ohm, a powinna być w zakresie ~200-400 ;-)
  15. Ok. Czujnik wymieniony... Brak błędów na VAGu - okazał się jednak wadliwy - objawy ustąpiły po jego wymianie. Uff.... ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...