Skocz do zawartości

sony_dark

Pasjonat
  • Postów

    479
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sony_dark

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    B-wa

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    4.2 V8
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sony_dark

1

Reputacja

  1. Witam kolegów posiadam teraz A6 C6 z silnikiem 4.2 BAT (bliźniaczy silnik do waszych BBK). Jestem po modyfikacji tej klapy na karbon wedle zaleceń kolegii niebieski708. Dziki za taki temat bo niestety na naszym forum a6 nie ma tak dużo inf na teamt tego silnika. No i oczywiście + za amerykańskie forum. Jak na razie wszystko jest ok. Moja klapka była cała ale zdecydowałem się ją wymienić na karbon ta stara nie wiadomo kiedy by pękła. Wogóle jakoś dziwnie luźna była. Ale nie o to mi w tym momencie chodzi. A do rzeczy chodzi o 8 małych śrubek wewnątrz kolektora które trzymają przegrody kolektora. Sorki nie wiem jak to okreslic. Mam fotke wrzucę ją poźniej. U mnie 6 na 8 były poluzowane a jedna praktycznie się wykręciła prawie do końca. Nie chce myśleć co by było gdybyśmy tego z kolegą nie zauważyli. Te śrubki wogóle nie są skręcane na klej. Dziwne!! Jak byście mieli kolektor na wierzchu zalecam tam zajrzeć mimo że nic nie grzechocze. Tak mała przestroga. P.S. Ciekawi mnie jak wytrzymają te 4szt. śrub nylonowych tzn. plastikowych, ogólnie mocowanie tej płytki karbon. Mam nadzieje ze się nie odkręcą, itp. bo szlak mnie trafii. Tu jedna część kolektora śrubki w kółeczku: Tu druga część kolektora: No i druga sprawa ten wałek co steruje tą klapką był zatarty w ośkach na ośce nieważe strasznie ciężko to wszystko chodził teraz po nasmarowaniu tego chodzi delikatnie tak jak ma być. A co do tych małych śrubek to już nie wiem u kolegi wyżej ich nie ma u mnie na jednej fotce tez nie ma ale już są. He a i w tym pierwszym amerykańskim linku te śrubki są tak samo popuszczone dziwne!!
  2. napisałem, ze lepsze aktualne fotki bede później. Postaram się jutro wstawić ---------- Post dopisany 01-12-2013 at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany 26-11-2013 at 22:40 ---------- wrzucone obiecane fotki, bez szaleństw:) autko sprzedane ale i w planach dalej OOOO
  3. Bardzo prawdopodobne iż wymiana oleju pomogła, ale gdyby problem powrócił zrób to to podpowiada Dawid. Gość wie co pisze bo zjadł zęby na tym silniku.
  4. wiem o co chodzi, ja akurat zmieniałe pokrywe bo miałem dwie różne, i okazało sie ze wziołem wtedy ostatnia uszczelke z hurtowni, a jak eraz jest to nie wiem. Tyle ze ja mam czrane pokrywy
  5. sony_dark

    2.6v6 za niskie obroty

    Zgadza się kolego przynajmniej u mnie pomogło, i już od ok roku może dłużej mam spokój l, ale jak ktoś ma ten silnik to wie że co nóż naprawisz to znajdzie się inny problem. U mnie się już tradycyjnie odezwał czujnik temperatury w chłodnicy bo już na zapłonie wentylator chula na 1 biegu, a po odpaleniu na Drugim. I przy okazji wyczytałem że mi visko poleciała.madakra
  6. Z tego co widzę na foto to jest moja pokrywa bo ja ją kupiłem na znanym portalu aukcyjnym. Co do wymycia nie ma co panikowac. Idzie to wymyc benzyna ekstrakcyjna lub coś w tym. A co do srebrnej siatki jest ona demontowalna. Ściągnąłem ja przyjrzyj się bo bokach i zobaczysz takie klipsy podważa każdy i po robocie. Tam jest dopiero syf. Proponuję sama siatkę wrzucić na całą noc do tegoż środka czyszcząceGo.
  7. sony_dark

    Ciśnienie oleju 2.6 ABC

    ja mam taki sam przebieg, wiele juz robilem i tak sprzegł,o oryginał fabryka, skrzynia podobno jak nówka, a silnik juz po wymianie głowic tez mi sie paliła ta kontrolka na fisie i co sie okazało przy wymianie rozrzadu, głowica do wymiany (zatarta panewka wałka rozrządu).
  8. sony_dark

    Gruszka

    najpredzej ASO, a jak nie to szukaj na alledrogo
  9. sony_dark

    Cyrk z wolnymi obrotami

    Jak będziesz miał tego kompa to pisz na pw, albo Ci wieczorkiem wyśle instrukcje
  10. sony_dark

    Cyrk z wolnymi obrotami

    Heh nie no ja chce tylko żebyś uniknął niepotrzebnych kosztów. Ja tez uparcie dążyłem żo to nie ECU, a jednak. Adaptacja nowego kompa to nie problem 0
  11. sony_dark

    ECU

    heh to raczej nie o to chodziło, a powiedz masz ASR, immobilizer, ??
  12. sony_dark

    Dym z lufy

    jak dymi na niebiesko to raczej nie normalne zjawisko, potwierdxzam ze abc dymi troszke przy odpalaniu
  13. a gruszka ok ale pret jest za krótki do naszej 2.6 juz duzo dłuzszy
  14. JA wlasnie szukam tej gruszki i nie moge nigdzie znalezc zeby kupić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...