Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cyrk z wolnymi obrotami


dardit

Rekomendowane odpowiedzi

Pozwoliłem sobie założyć nowy wątek gdyż nie znalazłem podobnych o takich cudach jak u mnie ale do rzeczy:

Autko pali i jeździ normalnie poza faktem że jak dam na luz jest ok 1200 rpm jak sie zatrzymam w sensie koła staną spadają do 900 rpm to i tak trochę za dużo. Oczywiście sprawdzałem VAG-iem błędów brak ale nie tylko to sprawdzałem też wskazania temp silnika temp zasysanego powietrza, robiłem adaptacje przepustnicy i dalej to samo. Może ktoś ma jakiś pomysł co to za cuda??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego 1200 obrotów to ma być na ssaniu a normalnie jest ok.900 . Tak więc sprecyzuj dokładniej o co Ci chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem nie szczelne wezyki podcisnieniowe jeden nie szczelny a drugi sparcialy od srdoka ze nie przechodzilo powietrze .Wczoraj naprawilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

glowny idzie od wezy z nagrzewnicy kolo linki od gazu na srodku sciany grodziowej pod podszybiem . i ida do regulatora cisnienia listwy paliwowej i do kolektora ssacego sa czarne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie w środku tzn pod deską rozdzielczą idzie ten wężyk?? Może rzeczywiście gdzieś jest nieszczelny, bo w komorze wszytskie wymieniłem, właśnie do miejsca grodziowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spr. ciśnienie w kolektorze ssącym wakuometrem , jak jest w normie to wyczyść krokowy i kanał w kolektorze ssącym powinno pomóc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie same objawy co dawid_sc, ale do tego dochodzi mi jeszcze skok obrotów przy zmianie biegów (około 300-500rpm w górę) i reakcja na puszczenie gazu jest opóźniona (około 1 - 1.5 sekundy) + plus szarpnięcie.

Silnik krokowy był czyszczony. Podciśnienie, szczelność dolotu jeszcze nie sprawdzałem.

Powiecie mi coś więcej niż było powiedziane?

I mam dodatkowe pytanie odnośnie krokowca. Czy da się trzpień regulować ręką? Bo u mnie nie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzpień w krokowcu nie może się obracać , szczelność sprawdzić i widzę że masz lpg , może być rozregulowana , Vag coś pokazał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie same objawy co dawid_sc, ale do tego dochodzi mi jeszcze skok obrotów przy zmianie biegów (około 300-500rpm w górę) i reakcja na puszczenie gazu jest opóźniona (około 1 - 1.5 sekundy) + plus szarpnięcie.
Silnik krokowy był czyszczony. Podciśnienie, szczelność dolotu jeszcze nie sprawdzałem.
Powiecie mi coś więcej niż było powiedziane?
I mam dodatkowe pytanie odnośnie krokowca. Czy da się trzpień regulować ręką? Bo u mnie nie :(


też z tym walcze, może wina krokowca?
lpg u mnie na pewno nie ma z tym nic wspólnego bo dzieje się to zarówno na pb i lpg, na vagu żadnych błędów


Trzpień w krokowcu nie może się obracać , szczelność sprawdzić i widzę że masz lpg , może być rozregulowana , Vag coś pokazał?


jakie ciśnienie powinien pokazywać wakuometr? Edytowane przez Rafal_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie same objawy co dawid_sc, ale do tego dochodzi mi jeszcze skok obrotów przy zmianie biegów (około 300-500rpm w górę) i reakcja na puszczenie gazu jest opóźniona (około 1 - 1.5 sekundy) + plus szarpnięcie.

Silnik krokowy był czyszczony. Podciśnienie, szczelność dolotu jeszcze nie sprawdzałem.

Powiecie mi coś więcej niż było powiedziane?

I mam dodatkowe pytanie odnośnie krokowca. Czy da się trzpień regulować ręką? Bo u mnie nie :(

wlasnie dokladnie z tym codopisales tak mam ;/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To spr. czujnik temp. powietrza zasysanego czy aby nie przekłamuje , sondy jak oscylują ( czy nie są leniwe ) , czujnik temp. silnika , a na końcu kolektor ssący , lubią się bebechy w środku rozpadać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem niedawno na prostym vagu u kumpla i powietrze zasysane miało ok 60 stopni, ale stwierdziliśmy, że to wina stożka (bo w komorze cieplej na postoju itd). I to była jedyna rzecz która nie odpowiadała była poza normą. I bez błędów się obyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...