waskivw 3 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Auto długo stało na wolnych obrotach zanim logi zrobiłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony_dark 1 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 u mnie jest tak samo powyż. 2500 rozłącza a poniżej ok ---------- Post dopisany at 18:28 ---------- Poprzedni post napisany at 18:25 ---------- a z logami to podobnie jak u mnie masz jeszcze zrobie u siebie i porównamy. Nie podoba mi się tylko położenie czujnika przepustnicy na jałowym 0.4 (grupa 02) a powinno być 0.0 niby nie duża różnca a jednak. Ja miałem tak na starej przepustnicy, po wymianie na nową ma 0.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertWS 0 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Waskivw - Poczekałem, aż osiagnie ponad 80 stopni i dopiero zrobilem logi. Także cały czas na wolnych obrotach się nagrzewałą Sony dark - Możliwe, że mam coś z ta przepustnicą nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony_dark 1 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 raczej to nic dużego, bo ja miałem tak samo na starej i żadnej różnicy nie czuje. Ale linka to może być to wypadałoby ją wregulować tak jak trzeba, muszę tylko kupić ten klin co się ją reguluje bo go u mnie nie ma, gdzieś zwiał heh:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Ja bym pomierzył sondy miernikiem bo coś ospale reagują i przyjrzałbym się temp. kolektora ssącego , rano spr. ile pokazuje i zaraz po jeździe , tu pokazuje 45 stopni trochę dużo , choć jak stał mogło się nagrzać . Dzisiaj skończyłem A80 2.3 20V z podobnym objawem i sonda też sobie niby oscylowała , auto nawet jechało , a po wymianie jest o niebo lepiej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 RobertWS jemu narysowalem jak ustawilem itd ten klin. i reakcja na gaz spoko bez opoznien . troche faluja mi obroty na LPG ale jutro wlasnie poprawie swoj blad w montazu wiec pewnie sie uspokoi . Zobacze jeszcze na kompie wszystko i czy zalapie jakies bledy:) poki co nie ma nic i wszystko dobrze dziala:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony_dark 1 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 a te szarpania dalej masz?? RobertWS albo dawic_sc weź mi podeślij tą fotkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertWS 0 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Waskivw - Sondy wymieniałem latem, spalanie mam w normie, żadnych błędów, ale przyjrze się im. Ale nurtuje mnie jeszcze jedna rzecz, jak samochód jest jeszcze zimny to podnoszą mi się obroty przy naciśnięciu sprzęgła, gdy zmieniam bieg np. Wraz z temperaturą to znika. Wędrują jaki 500rpm w górę i dopiero spadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 PODAJ MAILA ustaly tylko zawieszenie stuka wiec wiem ze jeszcze musze je wyeliminować . ale za duzo dochodzenia mialem z Darkiem zeby tez tak zdradzac wszystko;p heh nie no zartuje wiecej podam na priv bo wkurzam sie jak pisze o jakiejs awarii i rok dochodze a potem ktos na gotowe sciaga to i czuje sie wielkim "mechanikiem" wiec jak cos na priv i tak wiekszosc osob z 2.6 v6 ma moj numer i dzwoni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertWS 0 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Szkoda, ze mojej okolicy nie widzę nikogo z 2.6. co dwie głowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Wiecie nie urazajcie sie czy cos i nie czujcie sie tak ,ale nie powiedzialem ze nie pomoge tylko nie oficjalnie;p tylko na priv lub tel. nauczylem sie czegos i ktos mnie tez tego nauczyl ze "wszyscy chca na gotowca" miec a mi np łatwo to nie przychodzi i szczerze nie zawsze kabel VAG pomoge i wykryje jakies usterki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony_dark 1 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 nie no nikt się nie obraża, dobrze robisz i tyle. Jak ktoś chce to chyba może napisać na pw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 tak wlasnie jak napisales:) odpisze wam "tym co pisali do mnie" od czego zaczalem i pokaze zdjecia jakies i co moze byc ---------- Post dopisany at 17:08 ---------- Poprzedni post napisany at 17:07 ---------- RobertWS powiem Ci ze 2 takie same w okolicy a4 i da sie szybko dojsc a tak to szukanina;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertWS 0 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Oto chodzi, coś przełożyć, coś podmienić, napięcia pomierzyć. Niby proste czynności, a samemu to moźna pół roku dochodzić... A tak nawiasem, Patrzyłem jeszcze dzisiaj na te moje logi. Na wolnych obrotach otwarcie przepustnicy pokazuje mi 0.4 (grupa 02 kolumna 1) i przy pierwszym dodaniu lekko gazu, nie zmieniło się nic. Dopiero za drugim razem pokazało 10. Sony-dark albo Dawiid sc wrzuciłby któryś z kolegów logi dla porównania:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony_dark 1 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 ok jutro zrobie i wrzuce, nie robiłem na razie bo jutro zrobie troche km i silnik bedzie nagrzany jak trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 darek musi mi przeslac logi bo robilem z nim ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony_dark 1 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 sorki ale dzisiaj juz nie zdążyłem zrobić tych logów, ale jutro na pewno je zrobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Spokojnie nie pali sie az tak , ja tez mam narazie zapiernicz i szczerze mowiac zostawilem Darka z tym . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony_dark 1 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Tu macie logi, ale coś mi się nie podobają sondy zresztą sami ocencie i mi napiszcie. To są logi przed wycięciem kata na LPG, później zrobie na benzynie ale juz po wycieciu kata. Log (0 - 000) Log (1 - 001,002,003) Log (2 - 007,008,009) Log (3 - 004,005,006) Log (4 - 010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertWS 0 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Patrząc na gr. 000 kolumna 6 i 7. kontrola lambdy bank 1 i 2. Masz niskie wartości w porównaniu do mnie. Ja robiłem logi na PB, więc możę stad ta róznica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się