Skocz do zawartości

waskivw

Pasjonat
  • Postów

    771
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O waskivw

Informacje

  • Imię
    Jerzy
  • Miasto
    Będzin

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia waskivw

3

Reputacja

  1. Jak nafta spływa szybko to są zapieczone pierścienie , ma ubywać w takim samym czasie na wszystkich cylindrach .
  2. Jeździ i spalanie oliwy jeszcze spadło , a o więcej szczegółów piszcie do założyciela tematu . Dev nie siej propagandy że się nie da wyremontować silnika , da się tylko czasami jest to nieopłacalne .
  3. waskivw

    Wkład kolektora ssącego

    Twoje auto , twój silnik , napisałem już wyżej , wałek z gruchami ma być połączony na zatrzask , jeżeli ten zatrzask jest wyrobiony , jest nadmierny luz to grozi to przekręceniem wałka za daleko , klapki zahaczają wtedy o kanały w kolektorze , gruchy pociągną , łamią klapkę i masz bajzel w silniku .Pół biedy jak połamane klapki zawisną w kanałach ssących , ale jak podeprą zawór to masz głowice do zrobienia .
  4. Jak się nie mylę to 55 , mam stare na warsztacie to mogę zmierzyć , przypomnij sie w poniedziałek.
  5. waskivw

    Wkład kolektora ssącego

    Do momentu jak wałek przekręci się za daleko i klapka zahaczy o kanał , gruszki pociągną wałek i mamy połamane / zassane klapki do silnika . To ma być połączone na zatrzask , jak gruchy wychodzą osobno to jest szrot i należy wymienić na sprawny , najlepiej cały kolektor .
  6. Autor wątku jeździ , jest pochłonięty remontem domu . Przejechał już 15tys bez problemów , silnik nie generuje żadnych błędów , korekty paliwowe w normie. Zużycie oleju spadło z 1L /1000km do ok 0,3 l , choć ma uszkodzoną / pękniętą rurkę odmy co na pewno powoduje nie potrzebny pobór / wyciek oleju. Może niebawem jak będzie miał więcej czasu zajmiemy się tym tematem . Pozdro.
  7. waskivw

    Pekniety Blok? 3.0 ASN

    Kolego podjedź do mechanika i niech Ci palcem pokaże gdzie jest pęknięty blok . Przy demontażu głowic zwłaszcza w silnikach V zawsze trochę płynu wleje się do cylindrów , nie ma szans na spuszczenie całego z układu chłodzenia Objawy które opisałeś są normalne dla Asn-a , krótkie dystanse + lpg , a ubytek płynu mógł być spowodowany nieszczelnością układu chłodzenia , zawsze można było wykonać test szczelności cylindrów przed rozebraniem silnika .
  8. Ten silnik pojedzie na każdym 5w30, 5w40, 5w50 itp. nawet na 10w40 , problem w twoim aucie leży głębiej , olej go nie naprawi . Zacznij od porządnego sprawdzenia ciśnienia oleju , na dole przy czujniku i na każdej głowicy osobno .
  9. Ładnie skopany rozrząd , do ponownego ustawienia , spr. wariatorów itp.
  10. waskivw

    Spalanie Waszych ASN

    Skasować korekty i przejechać na PB , odczytać korekty , to samo i najlepiej zrobić w tym samym czasie i taką samą trasą na lpg i odczytać korekty , już powinno być widać różnicę , nie trzeba jeździć bóg wie ile kilometrów , ten silnik szybko reaguje na zmiany korekty Wprawny monter LPG jest w stanie sprawdzić wystrojenie w ciągu kilku kilometrów, jeśli chodzi o ASN-a . Ten silnik jest dosyć przyjemny w strojeniu , pod warunkiem że jest sprawny .
  11. waskivw

    Spalanie Waszych ASN

    Dobrze wystrojona instalacja nie powoduje zmiany korekt , stroi się tak żeby ECU nie wiedziało na czym jedzie .
  12. waskivw

    Spalanie Waszych ASN

    Czaja robi tez filtry z poliestrem ,więc ważny jest symbol , w spisie podałeś FL01 , a ten jest bibułowy . Gazownicy montują przeważnie to co mają w zestawach , czyli najtańsze filtry , węże itd , ma to wystarczyć do końca gwarancji . Po gwarancji zawsze mogą wymienić wtryskiwacze odpłatnie .
  13. waskivw

    Spalanie Waszych ASN

    Przecież napisałem żeby przyjrzeli się wtryskiwaczom na Bank2 , to powinno im wystarczyć . Powinni wsiąść w auto i pojechać na jazdę próbną z podłączonym laptopem , jeśli tego nie zrobią to olej ten warsztat , to że jest autoryzowany przez staga o niczym nie świadczy . To że korekty długoterminowe mieszczą się w 5% jeszcze o niczym nie świadczy , trzeba jeszcze obserwować korektę krótkoterminową w czasie jazdy , a u Ciebie na Bank 2 masz -15%, , a na tym samym banku długa +3,9 pod obciążeniem ??? Filtr fazy lotnej zmieniłbym na jakiś lepszy , np. włókno szklane , poliester , czaja Fl 01 to zwykła bibuła , nie wyłapuje wszystkiego , a syf zakleja wtryskiwacze . PS. Jak oni założyli filtr bibułowy to tym bardziej bym ich olał .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...