iiyama.44 Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Witam Kilka dni temu poskładałem silnik do kupy - wymiana zaworów i reszty dupereli po urwanym pasku rozrządu http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/pekniety-pasek-rozrzadu-250759/- i od tej pory 1 tłok nie pracuje jak powinien. W zasadzie świeca ma czarny nagar, ale kiedy przytkam wężyk gazu do 2 tłoka nie ma żadnej różnicy, kiedy przytkam 3 pozostałe silnik gaśnie. Kiedy silnik jest zimny to całe auto aż się trzepie. Słychać w okolicach kolektora ssącego jakieś 'cykanie' przewody posprawdzane nie zauważyłem żadnego lewego powietrza. Kiedy się rozgrzeje praca jakby wracała do normy. Zauważyłem też spadek mocy nawet na rozgrzanym silniku. Co mogło pójść nie tak? Jestem już trochę zdesperowany bo 2 tygodnie nie mogę spokojnie jeździć także prosiłbym o wypowiedzi w temacie
JarusKK Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 jak ze szczelnością zaworów ?? przylgnia, luzy itp.??? jak hydro ?? przy zerwanym pasku mogły dostać:/ a może i tłok uszkodzony ?
iiyama.44 Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Opublikowano 29 Listopada 2012 Luzów nie ma, tłoki ok. Dowiedziałem się, że może to być skrzywiony wałek albo też zatkany kanał bo olej jest za gęsty - 10W40 Castrol. Jest taka możliwość? ---------- Post dopisany 29-11-2012 at 13:49 ---------- Poprzedni post napisany 24-11-2012 at 23:50 ---------- Okazało się, że sprężyna pod zaworem ssącym poszła w pi...u. Teraz wymiana i mam nadzieje, że Emmy wróci do formy . Myślę, że temat do zamknięcia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się