Kynio Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Hej, od początku tej zimy martwią mnie dwie rzeczy w mojej A4. Silnik 1,9TDI ATJ quattro (zmodzony na 150koni) W zeszłym roku kolo stycznia miałem problem z odpalaniem, audi zapalała zawsze nawet gdy było -28 stopni, ale z duzymi problemami, kreciła po 10sek. Postanowiłem wymienić aku i świece, okazało sie ze wszystkie świeczki były spalone. Po wymianie mrozów juz nie było, wiec nie bylo jak sprawdzić. Teraz kolejna zima, kolejne mrozy i już widzę ze problem nie został rozwiązany bo przy -15 stopniach które były w zeszła sobote autko kręciło około 4-5s. Dodam że jak jest ciepły to pali od strzału. Dodatkowo liczyłem spalanie i wyszło mi przy jeździe w mieście (starałem sie jeździć oszczędnie) równe 9l/100km, w zeszłą zime przy takiej samej jeździe palił 7l. 8l to był max, ale wtedy kręciłem go wysoko. Latem było w porządku, średnie spalanie wychodziło około 6,5-7l (cykl mieszany). Jakies pomysły? w razie czego to mam VAGA, wiec jesli jakies logi by pomogły to moge wrzucic.
wojtek26 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 VAG i logi BS oraz dynamiczne, jakie sa błedy, jaka temp silnika widzi ECU na zimnym oraz temp paliwa.
Jarek882 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Kynio jak ja jezdziłem do pracy po 3 km to potrafił mi zjesc prawie 10 litrów zimą. jak jezdze teraz w trasie to łyka mi 7 litrów w cyklu mieszanym wychodzi koło 8. Tylko ze ja mam ajm ale budowa silnika jest ta sama i tez PD , nie mam quattro i moda na 150 kucy zywkła seria 115.
Kynio Opublikowano 12 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2012 zdziwilo mnie to bo tak jak pisałem w zeszłym roku (wtedy tez mialem 150hp) spalał mniej przy takich samych "przebiegach"... stad moje zaskoczenie. Logi postaram sie zrobić jutro.
kapete Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Było. Zaczekaj z uruchomieniem do momentu, aż automat wyłączy świeczki. Usłyszysz tyknięcie i wzrośnie napięcie na woltomierzu, jeżeli go masz. Różnie kilka do kilkunastu sekund.
Grzesiekwu23 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Witaj kolego. Sprawdz bezpecznik od świeczek. Ja mialem podobny problem tamtej zimy przy minus 15 palil normalnie ale jak bylo kolo minus 30 to juz musialem krecic kolo 10 sek jak Ty. okazało sie ze swieczki sa dobre ale napiecie do nich nie dochodzilo. bezpiecznik wywalilo.
Kynio Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2012 witam, prąd do świeczek dochodzi, vag błedów nie widzi zadnych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się