michu93 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 dzięki pomocy kaju182 właśnie przejrzeliśmy golfa vagiem. ogólnie wyszła dziwna sprawa - turbina nie chce pracować. maksymalnie pompuje jakieś 1200 milibara(?) a powinno być 1800, ale co najciekawsze samochód ma moc i to zdrową jak na 1z katalizator jest - wyciąć? ogólnie przepływka trochę za dużo powietrza podaje na wolnych obrotach ale podczas jazdy jest mniej więcej ok. kąt wtrysku też przydałoby się ustawić, ale z odpalaniem nie ma najmniejszych problemów a odpalałem go nawet przy -18st.C i bez problemu. jeszcze obroty na jałowym pokazywało w granicach 920-940 - na liczniku mam lekko ponad 1000. więcej problemów nie znaleźliśmy - aha - "błąd 527 - czujnik temperatury w przewodzie dolotowym g72 przerywa lub zwarcie do plusa" jeszcze takie coś pokazuje, a po skasowaniu powraca. co z tym wszystkim zrobić?
Kali S4 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 wrzuć logi to popatrzymy jak pompuje:wink:
Kali S4 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 jak masz możliwość to zrób grupy 003,008,010,011 i wtedy będzie wiadomo co i jak:wink:
michu93 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2012 no właśnie nie bardzo mam możliwość...
keepper45 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 błąd 572 - wypięty czujnik z plastikowej rury dolotowej.
michu93 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2012 zaraz pójdę sprawdzić ten czujnik, czy tam wszystko jest ok. zastanawiam się nad nieszczelnością w dolocie, bo przy deptaniu słychać szum. jak sprawdzić szczelność dolotu? edit: jeden przewód od g72 był przerwany. zrobiłem to, ale jestem ciekaw jakie ten czujnik ma zastosowanie
Kali S4 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 ano właśnie takie że wpływa na ciśnienie doładowania,miałeś przerwany przewód,jak go naprawiłeś to powinieneś odczuć różnicę jeśli czujnik mierzy prawidłowo. Zgadaj sie z kolegą,podepnijcie kompa czy błąd się powtarza czy nie.
michu93 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2012 czyli teraz turbina powinna pracować poprawnie? a poprawa będzie już, czy dopiero jak błąd wykasuje?
wojtek26 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Sprawdz przewód idacy do ECU od turbo, ewentualnie uszkodzony lub zaolejony jest mapsensor w ECU. Sprawdz jakie widzi cisnienie na zgaszonym silniku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się