Skocz do zawartości

keepper45

Pasjonat
  • Postów

    148
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O keepper45

Osiągnięcia keepper45

0

Reputacja

  1. Podmieniłem przepływomierz, żadnych zmian. Logi na innym przepływomierzu: http://vaglog.pl/log_280117.html http://vaglog.pl/log_280118.html http://vaglog.pl/log_280119.html http://vaglog.pl/log_280120.html
  2. Odpiąłem, pojeździłem, auto bez mocy, podczas przyśpieszania nie szarpie.
  3. http://fotowrzut.pl/HN4W05GPRA tutaj masz info o kompresji
  4. daj namiary na te wtryski i komputer.
  5. Witam. Pacjent: 1,9 AHU, 90 koni. Objawy: W czasie przyśpieszania (najbardziej wyczuwalne na 3 i 4 biegu) czuć delikatne szarpania, spadki mocy. Czasami jest tak, że szarpnięcia są troche większe a czasami jest kompletny brak mocy - tryb awaryjny. Błąd na VAGu 575. Wężyki podciśnienia wymienione na nowe. N75 podmieniany na N18, brak poprawy (w moim wozie N75 jest starszego typu - metalowy a N18 nowszego - plastikowy) Kolejny objaw to olej w gruszce sterującej turbem (sprawdzałem własnym podciśnieniem i troche oleju zaciągnąłem). http://vaglog.pl/log_276584.htmlgrupa 3 http://vaglog.pl/log_276585.htmlgr8 http://vaglog.pl/log_276586.htmlgr10 http://vaglog.pl/log_276587.htmlgr11. Oczywiście zadam końcowe pytanie: jak nareperować moje auto? Przepraszam za zdublowany temat. Jak to Rychu Peja kiedyś powiedział: Wiecie co z nim zrobić!
  6. Witam. Pacjent: 1,9 AHU, 90 koni. Objawy: W czasie przyśpieszania (najbardziej wyczuwalne na 3 i 4 biegu) czuć delikatne szarpania, spadki mocy. Czasami jest tak, że szarpnięcia są troche większe a czasami jest kompletny brak mocy - tryb awaryjny. Błąd na VAGu 575. Wężyki podciśnienia wymienione na nowe. N75 podmieniany na N18, brak poprawy (w moim wozie N75 jest starszego typu - metalowy a N18 nowszego - plastikowy) Kolejny objaw to olej w gruszce sterującej turbem (sprawdzałem własnym podciśnieniem i troche oleju zaciągnąłem). http://vaglog.pl/log_276584.htmlgrupa 3 http://vaglog.pl/log_276585.htmlgr8 http://vaglog.pl/log_276586.htmlgr10 http://vaglog.pl/log_276587.htmlgr11. Oczywiście zadam końcowe pytanie: jak nareperować moje auto?
  7. keepper45

    Pompa wtryskowa

    co konkretnie z tej pompy potrzebujesz?
  8. Kolego, przerobiłem temat rozjeżdzającego się kąta wtrysku. Na statyczny kąt wtrysku wpływa ustawienie pompy na fasolkach, poprawne ustawienie rozrządu, dobry klin na wale głównym. Na dynamiczny kąt wtrysku wpływa sygnał z: wtrysku sterującego G80 czujnika wału G28 i czujnika temperatury G62 Sygnały z tych 3 elementów pomiarowych idą do ECU (J248) tam są przetwarzane. Z Ecu idzie sygnał do zaworu kąta wyprzedzenia wtrysku N108 i tam zawór ten steruje odpowiednio pracą pompy. W moim przypadku nie było żadnych błędów, wszystko było ustawione jak w zegarku, a silnik miał naloty klekotania (rozjeżdzania się kąta) i klekotał jak Transit z 1989 roku (wartości kąta na vagu od 50 do 255+). Wymieniłem wszystko co ma związek z kątem wtrysku statycznego i dynamicznego! Nawent pompe wtryskową sprawdziłem i uszczelniłem w serwisie boscha i dalej nic. Okazało się że sterownik ECU był uszkodzony. Gdy odłączyłem wtrysk G80 i wymusiłem tryb awaryjny, silnik pracował cicho a wartość kąta wynosiła w całym zakresie 038 (no ale brakowało mocy). Pompa i N108 była w stanie wykonać parametry trybu awaryjnego, wiec była sprawna. Jak podlączałem wtrysk G80 i usunąłem przyczynę trybu awaryjnego, ECU miał wszystkie potrzebne dane tylko ze liczył jak chciał i stąd klekotał. Jak pomogłem to fajnie jak nie to też.
  9. http://allegro.pl/penrite-enviro-10w40-5l-syntetyk-cj-4-sm-bielany-i4948293719.html co na to specjaliści teoretycy?
  10. Ty mi mow ze samochód służy do jeżdzenia a nie testowania oleju... gdzie był ten test? daj jakieś zródło do tych informacji.
  11. Tak się zastanawiam skąd się wzieła taka popularność Motula akurat na forach internetowych... Jak się tu wypowiadam że motul narobił mi troche szkód w silniku to od razu głupka ze mnie robią... Zamawiam teraz Royal Purple albo Perite i bede testował.
  12. Panowie, tutaj mam artykuł testujący oleje silnikowe http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf
  13. Takie pytanie na przyszłość: czy głowica z 1Z podejdzie do AFN. Bo mam luźny silnik 1Z to w razie cos zrobi się przekładke.
  14. Tak zrobiłem. Wszystko sprawne. Został Tylko komp do sprawdzenia. jedna ustrka usunięta. Brak możliwości odczytu kąta wtrysku spowodowany był naderwanym kabelkiem od czujnika położenia wału. Założyłem czujnik i kąt można normalnie ustawić. Głośne klepanie natomiast nie ustało. Panowie, klin na wale sprawdzony. Wynik, nie ma tam klina. Gdzie dalej szukać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...