Skocz do zawartości

Mariusz Wróbel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mariusz Wróbel

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Dębica woj.Podkarpackie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

337 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mariusz Wróbel

0

Reputacja

  1. Witam własnie jestem tez po operacji wycięcia wkładu katalizatora,została wspawana rurka w puszke kata i teraz pytanie, został mi wkład katalizatora gdzie i ile mogę dostać za ten wkład z AFN a?????
  2. bardzo C i dziękuje za odpowiedz tylko u mnie trochę sytuacja wygląda inaczej,ponieważ u mnie kąt wtrysku jest stabilny nie skacze od (50-255+) tylko z czasem używania auta,kąt powoli się obniża i podam mój przykład 2 miesiące temu ustawiłem na około 80 jednostek a ostatnio patrze było 51-53 wiedz przyczyna musi leżeć gdzie indziej
  3. EGR dawno zaślepiony dobra dzięki za zainteresowanie postem,zrobię tak ze pojeżdżę chwile i zobaczę czy dalej zniża mi ta wartość kata wtrysku wtedy bede kombinował z tym N108
  4. Sorki ale muszę cie poprawić bo Ty cały czas piszesz o zaworze n18 ten który steruje EGRem.A zawór który steruje początkiem wtrysku nazywa sie N108 ale mniejsza o to ,wiadomo o co chodzi ,czyli zacząć od sprawdzenia zaworu N108
  5. przed zmiana dokładnie tłokorozdzielacza było tak samo ustawiłem kat wtrysku przedział (49-53) i jakiś czas temu po ustawieniu nie powiem dokładnie ile wtedy minęło, ale na oko 3 miesiące i spadł do 12-15 kresek, i czy to jest normalnie ze kat wtrysku skacze np od 49-do 53???. I zawór początku wtrysku N108 gdyby był wlniety to by przecież pokazało błąd na vagu
  6. 2 miesiące temu jak ustawiłem ten konta wtrysku na około 80 jednostek to w ten czas uszczelniałem cała pompę przy okazji oczywiście bo wymieniałem tłokorozdzielacz na 11 mm i wtedy każdy element pompy był wyczyszczony pierw benzyna ekstrakcyjna i potem ropa,tak ze chyba będzie coś z rozrządem u mnie koło pasowe nie ma żadnych bić w przeciwieństwie do tego co jest na filmiku
  7. juz wiem ze regulator kąta wtrysku jest dobry bo by wywaliło błąd na vagu czyli szukać przyczyna w rozrządzie i u mnie akurat nie mam pogubionych klinów od kół zębatych ani na pompie ani na wałku
  8. Wszystkie śruby mocowania pompy zostały dokręcone(pompa się nie rusza na boki),jak mierzyłem kąt vagiem to silnik miał 90c i może być walnięty regulator kąta wtrysku tzw pokazywało by błąd na vag-com ???
  9. Koledzy i koleżanki mam trochę mały (ale dla mnie duzy problem) 2 miesiące temu ustawiałem sobie kąt wtrysku (uszczelnienie pompy) i ustawiłem tak na oko było coś koło 80 i dzisiaj tak z ciekawości podłączyłem vaga pod auto i patrze a tu przestawił się kąt wtrysku miedzy (52-54) i teraz pytanie dlaczego się tak zmniejszył?
  10. A czy czasami gdyby byl luz na lozyskch to by nie szumialo? Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 7041X przy użyciu Tapatalka temat zamknięty stukała mi osłona ta co jest nad tłumikiem końcowym,tak ze dziękuje za zainteresowanie postem wszystkim życzę szczęśliwego nowego roku :)
  11. Witam tak jak w temacie stuka mi coś w tylnym lewym kole już nie mam do tego sił wymieniałem tuleje tylnej belki,dwa amortyzatory,dzisiaj odkręciłem lewy tylny amortyzator żeby go sprawdzić i wszystko jest ok,sprężyna nie pęknięta, górne mocowanie amorka tez w porządku.Koledzy i koleżanki doradźcie co to jeszcze może być????????
  12. Witam tak jak w temacie stuka mi coś w tylnym lewym kole już nie mam do tego sił wymieniałem tuleje tylnej belki,dwa amortyzatory,dzisiaj odkręciłem lewy tylny amortyzator żeby go sprawdzić i wszystko jest ok,sprężyna nie pęknięta, górne mocowanie amorka tez w porządku.Koledzy i koleżanki doradźcie co to jeszcze może być????????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...